Eliminate i fallimenti in u file ieshims.dll in Windows 7


In certi casi, un tentativu di eseguire u prugramma in Windows 7 pò fà un avvertimentu o un missaghju d'errore in a biblioteca dinamica di ieshims.dll. L'errore hè spessu manifestatu in a versione à 64 bit di questu sistema operativo, è sta in e funzioni di u so travagliu.

A risoluzione di i problemi ieshims.dll

U schedariu ieshims.dll appartene à u sistema di u navigatore Internet Explorer 8, chì hè venutu in bundle cù i "sèt", è hè un componente di sistema. Tipicamente, sta libreria si trova in a cartella C: Programmi di Internet Explorer, è ancu in a directory di sistema System32. U problema cù a versione à 64 bit di l'OS è chì a DLL specifica hè situata in u directory System32, ma parechje applicazioni à 32 bit, per via di a natura di u codice, si riferiscenu specificamente à SysWOW64, in cui a libreria necessaria manca. Dunque, a soluzione migliore hè di copià a DLL da un cartulare à l'altru. A volte, per quessa, ieshims.dll pò esse presente in i direttori di fiducia, ma l'errore succede sempre. In stu casu, avete da aduprà i file di sistema di recuperu

Metudu 1: Copia a biblioteca in u cartulare SysWOW64 (x64 solu)

E azzioni sò assai semplici, ma si ponu in mente chì per l'operazioni in i cartulari di sistema, u vostru contu deve avè privilegi di amministratore.

Leggi più: Diritti di amministratore in Windows 7

  1. Chiama "Esploratore" è andà à u cartulareC: Sistema di Windows 32. Truvate u file ieshims.dll là, selezziunu e copiate u cù a scelta di tastiera Ctrl + C.
  2. Andà à u cartulareC: Windows SysWOW64è appiccate a biblioteca copiata cù a combinazione Ctrl + V.
  3. Firmà a biblioteca in u sistema, per chì vi propunemu di aduprà e istruzioni à u ligame sottu.

    Lezione: Registrazione di una biblioteca dinamica in Windows

  4. Rinvià u computer.

Hè tuttu - u prublemu hè risoltu.

Metudu 2: Riprisate i file di sistema

Se u prublema siverebbe nantu à u "sette" di 32 bit o a biblioteca necessaria hè presente in dui cartuli, quessa significa un malfunzionamentu in u travagliu di u schedariu in questu. In una situazione simile, a soluzione migliore hè di ripristinà i file di sistema, di preferenza cù l'aiutu di strumenti integrati - una guida più dettagliata di sta procedura sarà trovata in i tardi.

Ulteriori: Recuperà i schedari di sistema in Windows 7

Cumu si pudete vede, risoluzione di i problemi ieshims.dll in Windows 7 ùn causa micca nisuna difficoltà, è ùn necessita di competenze specifiche.