Aprite i file audio M4B

U format M4B hè adupratu per creà audiobooks. Hè un contenitore multimedia MPEG-4 cumpressu cù u codec AAC. In fattu, stu tipu di oggettu hè simule à u furmatu M4A, ma supporta i segnalibri.

Apertura di M4B

U formatu M4B hè in primis purtatu per ghjucà audiobooks in dispositivi mobili è, in particulare, in dispositivi fabbricati da Apple. Tuttavia, l'oggetti cun questu estensione ponu esse aperti ancu in i computer chì eseguenu u sistema operativu Windows cù l'aiutu di una varietà di lettori multimediali. Cumu si pò lanciare u tippu di schedari audio studiati in l'applicazioni individuali, discuprà in dettaglio quì sottu.

Metudu 1: QuickTime Player

Prima di tuttu, parlemu di l'algitimu per l'apertura di M4B cù u lettore multimediale di Apple - QuickTime Player.

Scaricate QuickTime Player

  1. Lanciatu Quick Time Player. Un pannellu miniatura apparirà. Cliccate "File" è dopu sceglite "Aprite u file ...". Si pò aduprà è Ctrl + O.
  2. A finestra di selezzione di file multimediale si apre. Per visualizà oggetti M4B in u riquadro di selezzione di gruppu di formati, selezziunu u valore "Audio Files". Allora truvate a posizione di u livellu audio, marcate l'elementu è appughjate "Apertu".
  3. L'interfaccia hè aperta, infatti, u lettore. In a so parte superiore, u nomu di u schedariu audio inviatu sarà visualizzato. Per cumincià a riproduzione, cliccate nantu à u pulsante di riproduzione standard, chì hè in u centru di altri controlli.
  4. Playing a audiobook is running.

Metudu 2: iTunes

Un altru prugramma da Apple chì pò travaglià cù M4B hè iTunes.

Scaricate iTunes

  1. Run Aytyuns. Cliccate "File" è selezziunate "Add file in the library ...". Pudete aduprà è Ctrl + O.
  2. A finestra di aghjustazione si apre. Truvà u cartulare di distribuzione di M4B. Sceglite questu elementu, cliccate "Apertu".
  3. U schedariu audio selezionatu hè statu aghjuntu à a biblioteca. Ma per vede lu in l'interfaccia di iTunes è u toccà, avete bisognu di fà certi manipolazioni. In u campu per selezziunate u tippu di cuntenutu da a lista, selezziunu "Libri". Poi in u menù di lassu scantu in u blocu "Media Library" cliccate nantu à l'elemento "Audiobooks". Una lista di i libri addizionati apparirà in a zona centrali di u prugramma. Cliccate nantu à u vostru chì vulete ghjucà.
  4. A riprodu dighjunu in iTunes.

Se parechji libri in u formatu M4B sò salvati in un cartulare in una volta, allora po pudete aghjunghje immediatamente u cuntenutu interu di sta cartella in a biblioteca, anzichjetta.

  1. Dopu avè lanciatu Aytyuns cliccate "File". A seguitu, sceglite "Aggiungere una cartella à a libreria ...".
  2. A finestra s'avvia. "Add to the library". Naviga finu à u cartulare chì hà da cuntenutu à ghjucà, è cliccate "Select Folder".
  3. Dopu à ciò, tuttu u cuntenutu multimediale di u catalogu, chì sustene Aytüns, sarà aghjuntu à a biblioteca.
  4. Per fà u file M4B media, cum'è in u casu precedente, sceglite u tipu di cuntenutu "Libri", allora andate à "Audiobooks" è cliccate nantu à l'elemento desideratu. A ripruduzione riparte.

Metudu 3: Media Player Classic

U prossimu lettore multimediale chì pò ghjucà audiobooks M4B hè chjamatu Media Player Classic.

Scaricare Media Player Classic

  1. Aprite u Classic. Cliccate "File" è cliccate "Apri un file rapidamente ...". Pudete applicà una combinazione equivalente di u risultatu Ctrl + Q.
  2. L'interfaccia di selezzione di i schedari multimediali accumula. Truvà u cartulare di situ M4B. Selezziunu stu audiolu, cliccate "Apertu".
  3. U lettore inizià à ghjucà u schedariu audio.

Ci hè un altru modu per aprire stu tipu di file media in u prugramma in corso.

  1. Dopo l'iniziu di l'applicazione, cliccate "File" è "Aprite u file ..." o premete Ctrl + O.
  2. Mette una finestra compatta. Per aghjunghje un audiobook, cliccate "Sceglite ...".
  3. A finestra di selezione famosa di i file media si apre. Move a situazione di M4B è, dopu avè designatu, presse "Apertu".
  4. U nomu è u parcorsu à u schedariu audio spiccatu apparirà in u "Apertu" finestra anteriore. Per inizià u prucessu di ripruduzione, cliccate nant'à "OK".
  5. A riprodu dighjà.

Un altru mezu per cuminciare à ghjucà un audiolaghju implica a procedura di trascinarlo da "Esploratore" in i limiti di l'interfaccia di u lettore.

Metudu 4: KMPlayer

Un altru lettore chì pò ghjucà u cuntenutu di u schedariu media discu in questu articulu hè KMPlayer.

Scaricate KMPlayer

  1. Lanciatu KMPlayer. Cliccate nantu à u logo di u prugramma. Cliccate "Aprite i file (s) ..." o premete Ctrl + O.
  2. Ejecuta la shell di selezione media standard. Individuate a cartella di situazione M4B. Marcate questu articulu, premete "Apertu".
  3. Play audiobook in KMPlayer.

U metudu seguitu di lanciari M4B in KMPlayer hè via internu File Manager.

  1. Dopu avè lanciatu KMPlayer, cliccate nantu à u logo applicazione. A seguitu, sceglite "Open File Manager ...". Pudete raccogliere Ctrl + J.
  2. A finestra accumuda "File Manager". Usate stu strumentu per navigà à a location audiobook e cliccate nantu à M4B.
  3. A ripruduzione inizia.

Hè ancu pussibule di principià a riproduzione trascinendu u libru audio da "Esploratore" in u lettore media.

Metudu 5: Giocatore GOM

Un altru prugramma chì pò ghjucà M4B hè chjamatu GOM Player.

Scaricare GOM Player

  1. Apertu GOM Player. Cliccate nantu à u logo di u prugramma è sceglite "Aprite i file (s) ...". Pudete aduprà unu di e opzioni per preme i pulsanti caldi: Ctrl + O o F2.

    Dopu cliccatu nantu à l'emblema, pudete navigà "Apertu" è "File (s) ...".

  2. A finestra di apertura hè attivata. Eccu voi selezziunate l'elemento in a lista di formati "Tutti i File" invece di "File media (tutti i tipi)"setatu per difettu. Allora truvate a situazione di u M4B è, marcatu, cliccate "Apertu".
  3. Play audiobook in GOM Player.

L'unità M4B di lancio funziona ancu trà da "Esploratore" in limitazioni gom player. Ma cumincià a riproduzione cù u built-in "File Manager" ùn funziona micca, cum'è audiobooks cun l'estensu specificatu in esse ùn simu micca visualizatu.

Metru 6: VLC Media Player

Un altru lettore media chì pò gestisce a riproduzione M4B hè chjamatu VLC Media Player.

Scaricate VLC Media Player

  1. Aprite l'applicazione VLAN. Cliccate nantu à l'elemento "Media"è dopu sceglite "Aprite u file ...". Pò dumandà Ctrl + O.
  2. A finestra di selezione comincia. Truvà a cartella duve si trova l'audiobook. Avendu designatu M4B, cliccate "Apertu".
  3. A ripruduzione inizia.

Ci hè un altru modu per cuminciare à ghjucà audiobooks. Ùn hè micca utile per l'apertura di un singulu file multimediale, ma hè perfettu per aghjunghje un gruppu di elementi à una playlist.

  1. Cliccate "Media"è poi andate "Aprite i file ...". Pudete aduprà Maiusc + Ctrl + O.
  2. Shell inizia "Sorgente". Cliccate "Add".
  3. Avutu una finestra per a selezzione. Truvà in essa a posizione di a cartella di una o più audibooks. Selezziunate tutte e voci chì vulete aghjunghje à a playlist. Cliccate "Apertu".
  4. L'indirizzu di i schedari medii scelti apparirà in a shell. "Sorgente". Se vulete aghjunghje più oggetti da ghjucà da altri directory, cliccate torna. "Add" è fà operazioni simili à quelle descritte sopra. Dopu aghjunghjendu tutte e audio libri necessarie, cliccate "Play".
  5. A ripruduzione di i audioliberi aghjurnati cusì cumparisce.

Hà ancu a capacità di eseguire M4B trà trascinendu l'oggetto da "Esploratore" in a finestra di i lettori.

Metudu 7: AIMP

A riproduzione M4B pò ancu lettore audio AIMP.

Scaricate AIMP

  1. Lanciatu AIMP. Cliccate "Menu". Dopu, selezziunate "Apri i File".
  2. A finestra di apertura si principia. Truvà a posizione di a location audiobook in esse. Dopu avè marcatu u schedariu audio, cliccate "Apertu".
  3. A conchiglia creà una nova playlist. In a zona "Inserisci u nome" Pudete lassà u nome predefinitu ("AutoName") o inserite qualunque nomu chì sia praticu per voi, per esempiu "Audiobooks". Poi cliccate "OK".
  4. A procedura di ripruduzione in AIMP inizierà.

Se parechji audioliberi M4B sò in una cartulina separata nantu à u discu rigiu, allora pudete aghjunghje tuttu u cuntenutu di u directory.

  1. Dopu avè lanciatu AIMP, fate un clic destro nantu à u blocu centrale o dirittu di u prugramma (PKM). Da u menu selezziunà "Add Files". Pudete ancu aduprà a stampa Inserisci in a tastiera.

    Un'altra opzione consiste in cliccà nantu à l'icona "+" in fondo à l'interfaccia di AIMP.

  2. L'utunu cumincia. "Record Library - Monitoring Files". In a tabulazione "Cartetti" preme u pulsante "Add".
  3. A finestra s'hè aperta "Select Folder". Marcatu a directory in cui sò presenti e audiolibri, e poi cliccate "OK".
  4. L'indirizzu di u cartulare sceltu hè visualizzato in "Record Library - Monitoring Files". Per aggiornà u cuntenutu di a basa di dati, cliccate "Refresh".
  5. I prugrammi audio chì eranu contenuti in a cartella seleziona appareceranu in a finestra principale AIMP. Per inizià a riproduzione, cliccate nantu à l'oggetto desideratu. PKM. Da a lista chì compare, sceglite "Play".
  6. A riproduzione di audibook hà avutu in AIMP.

Metudu 8: JetAudio

Un altru lettore audio chì pò ghjucà M4B hè chjamatu JetAudio.

Scaricate JetAudio

  1. Fighjate JetAudio. Cliccate u pulsante "Mostra Media Center". Poi cliccate PKM in a parte centrali di l'interfaccia di u prugramma è da u menu selezziunà "Add Files". Dopu da l'elenco addizionale, selezziunate l'elemento cù u listessu nomu. Invece di tutte queste manipolazioni, pudete cliccà Ctrl + I.
  2. A finestra di selezzione di i file multimediali si mette in opera. Truvate a cartella induve u M4B desideratu hè situatu. Avendu designatu un elementu, cliccate "Apertu".
  3. L'oggetto marcatu sarà visualizatu in a lista in a finestra centrale di JetAudio. Per iniziare a riproduzione, selezziunate questu elementu, e poi cliccate nantu à u buttu tipicu di riproduzione in forma di triangulu, angulatu à diritta.
  4. A ripruduzione in JetAudio cumincerà.

Ci hè un altru modu per lanciare i file multimediali di u furmatu specificatu in JetAudio. Sarà particolarmente utile s'ellu ci hè parechji audiolibri in a cartella chì avete bisognu à aghjunghje à a playlist.

  1. Dopu avè lanciatu JetAudio cliccendu "Mostra Media Center"cum'è in u casu precedente, cliccate PKM in a parte centrali di l'interfaccia di l'applicazione. Sceglite torna "Add Files", ma in u menù di più cliccate "Add File in Folder ..." ("Add file in folder ..."). O aghjuntu Ctrl + L.
  2. Apre "Sfoglia cartelle". Da evidenziare a directory in cui sò presenti e audiobooks. Cliccate "OK".
  3. Dopu à quessa, i nomi di tutti i file audio chì sò salvati in u cartulare sceltu saranu visualizzati in a finestra principale JetAudio. Per cumincià a riproduzione, selezziunate l'elementu desideratu è cliccate nantu à u pulsante di lettura.

È ancu pussibule di lanciare u tippu di file media chì studiamu in JetAudio aduprendu u manager di i lima incorporatu.

  1. Dopu avè lanciatu JetAudio cliccate nantu à u pulsante "Show / Hide My Computer"per mostra u gestore di file.
  2. Un elencu di cartulari apparirà in u fondu à sinistra di a finestra, è tuttu u cuntenutu di u cartulare sceltu sarà visualizatu in u basse à a destra di l'interfaccia. Allora, selezziunu u cartulare di riservazione di audiolibrosi, è cliccate nantu à u nome di u schedariu media in u spaziu di visualizzazione di cuntenutu.
  3. Dopu à quessa, tutti i file audio contenuti in a cartella seleziona saranu aggiunti à a lista di riproduzione JetAudio, ma a ripruduzione automatica cumincerà da l'oggetto nantu à u quale l'utente hà cliccatu.

U svantaggiu principale di stu metanu hè chì JetAudio ùn hà micca un'interfaccia di lingua russa, è in combinazione cù una struttura di gestione piuttostu cumplicata, questu puderebbe causà qualchi sconforti à l'utenti.

Metudu 9: Universale di Visualizatore

Open M4B pò micca solu lettori media, ma dinò un numeru di spettatori, chì includenu u Universal Viewer.

Scaricate Universal Viewer

  1. Lanciate u Universal Viewer. Cliccate nantu à l'elemento "File"è dopu "Apertu ...". Pudete aduprà a stampa Ctrl + O.

    Un'altra opzione hè di cliccà nantu à u logo di a cartella in a barra di strumenti.

  2. Una finestra di selezzione apparirà. Individuate a posizione di u livellu audio. Fate una marcata, premete "Apertu ...".
  3. A riproduzione di u materiale sarà attivata.

Un altru prugramma di lancio impone l'azione senza aprire a finestra di selezione. Per fà ciò, trascina l'audiobook da "Esploratore" in Universal Viewer.

Metudu 10: Windows Media Player

Stu tippu di formatariu di file media pò esse giocatu senza installà software addizionale cù u Windows Media Player integratu.

Scaricate Windows Media Player

  1. Lanciate Windows Media. Allora apri "Esploratore". Traghjate da a finestra "Esploratore" file media in a zona destra di l'interfaccia di u lettore, firmata cù i termini: "Drag drag here per creà una playlist".
  2. Dopu, l'elemento sceltu sarà aghjuntu à a lista è a so ripruduzione cumincerà.

Ci hè un'altra opzione per eseguire u tippu di media studiatu in Windows Media Player.

  1. Aprite "Esploratore" in a situazione di l'australe audio. Cliccate nantu à u so nome PKM. Da a lista chì si apre, selezziunate l'opzione "Aprite cù". In u listinu di più, selezziunu u nome. "Windows Media Player".
  2. U lettore Windows Media inizià à ghjucà à u schedariu audio selezionatu.

    À propiu sì, cù questa opzione, pudete lanciare M4B cù altri prugrammi chì supportanu stu furmatu, sì chì sò presenti in a lista di cuntestazioni. "Aprite cù".

Cumu si pudete vede, travaglià cù audiobooks M4B pò esse un listinu abbastanza di lettori multimediali è ancu un certu numeru di visualizzatori di file. L'utente pò selezziunu un software specificu per ascoltà u furmatu di dati specificatu, basatu solu in a so praticità personale è abitu di operà cun certi applicazioni.