Reinstallà Windows in un laptop HP (+ configurazione BIOS)

Bonu tempu à tutti!

Ùn sà micca specificamente o accidentalmente, ma Windows hè installatu nantu à i portatili, spessu terribilmente lente (cù add-ons inutili, prugrammi). In più, u discu ùn hè micca pratticamente partiziatu - una sola partizione cù sistema operativo Windows (senza contà unu più "picculu" unu per a copia di salvezza).

A realtà, micca tantu tempu, aghju avutu à "capisce" e reinstallà Windows in un laptop HP 15-ac686ur (un carnet di budget assai semplice, senza campanule è fischi. A propositu, era installatu nantu à un Windows estremamente "buggy" - per questo, mi fu dumandatu d'aiutà Hà fotografatu qualchi momenti, cusì, in realtà, questu articulu hè natu :)) ...

Configurazione di u BIOS di portatili HP per scarica da un drive flash

Nota! Siccome ùn ci hè nisun discu CD / DVD in stu portatile HP, Windows hè installatu da una unità flash USB (da chì hè l'opzione più faciule è più veloce).

Ùn hè micca cunsideratu a questione di a creazione di un lettore Flash aviatore. Sì ùn avete micca una tale unità flash, vi pruponi di leggere i seguenti articuli:

  1. A creazione di un drive flash aviabile Windows XP, 7, 8, 10 - articulu I consideranu stallà Windows 10 da una unità flash, creata basata nantu à stu articulu :));
  2. Cree un flash drive UEFI aviabile -

Pulsanti per entrà in a configurazione di u BIOS

Nota! Aghju un articulu nantu à u blog cù assai numeri di pulsanti per entrà in u BIOS in vari dispositivi -

In questu laptop (chì mi piaciutu), ci sò parechji bottoni per entrà in parechje impostazioni (è certi di elli si duplicanu l'unu l'altru). Quì, quì sò quì (saranu ancu duplicati nantu à a foto 4):

  1. F1 - informazione di sistema nantu à u laptop (micca tutti i portatarii ne avianu, ma quì ci hannu annantu in un budget :));
  2. F2 - Diagnostica per laptop, visualizà l'infurmazioni nantu à i dispositivi (à propositu, a tabulazione supporta a lingua russa, vede a foto 1);
  3. F9 - a scelta di un dispositivo di boot (cioè, u nostru drive flash, ma più nantu à quì sottu);
  4. F10 - Impostazioni BIOS (u pulsu più impurtante :));
  5. Enter - cuntene a carica;
  6. ESC - vede u menù cù tutte queste opzioni di avvicinamentu di u laptop, selezziunu chiunque (vedi a foto 4).

Hè impurtante! Hè se ùn ricordate micca u pulsante per entrà in u BIOS (o altra cosa ...), allora nantu à un lineup simile di urdinatori - pudete pressà in modo sicuru u bottu ESC dopu à accende u laptop! Inoltre, hè megliu à preme più volte finu chì u menu vene.

Foto 1. F2 - Diagnostica portatili HP.

Nota! Pudete installà Windows, per esempiu, in modalità UEFI (per fà ciò, avete bisognu di scrive l'unità flash USB in questu e configurà u BIOS. Per di più nantu à quì: In u mo esempiu sottu, vedu u metodo "universale" (perchè ghjè u adattu per installà Windows 7) .

Allora, per entrà in u BIOS in un laptop HP (ca. HP15-ac686 laptop) hà bisognu di appughjà nantu à u pulsante F10 parechje volte - dopu avè acceso u dispositivo. Dopu, in l'impostazioni di u BIOS, aprite a sezione Configurazione di u sistema è andate in a tab Opzioni di l'inizialisazione (vedi foto 2).

Foto 2. Pulsante F10 - Opzioni di avvio di Bios

Dopu, avete bisognu di definisce parechje impostazioni (vede a foto 3):

  1. Assicuratevi chì u Caricatore USB sia attivatu (deve esse attivatu);
  2. Legacy Support abilize (must be Enabled mode);
  3. In a lista di l'ordine di partenza per Legacy, muvite e stringhe da USB à i primi posti (cù i pulsanti F5, F6).

Foto 3. Opzione di Boot - Legacy Enabled

Dopu, avete bisognu di salvà e impostazioni è ripartite u laptop (chiave F10).

A realtà, pudete avà cuminciare à stallà Windows. Per fà quessa, inserisci u drive di USB flash di boot predestrattu in a portu USB è ripartisce (accende) u laptop.

Poi, premete u bottu F9 parechje volte (o ESC, cum'è in foto 4 - è selezziunà l'opzione Dispositiu di partenza, chì hè, infatti, torna à torna F9).

Foto 4. Optionu di l'Appartamentu di l'Ascensione (selezziunate l'opzione di boot di laptop HP)

Una finestra deve vene in cui pudete selezziunà u dispositiu di boot. Finutu da L'installazione di Windows hè fatta da un drive flash - allora avete bisognu di sceglie a linea cù "USB Hard Drive ..." (vedi a foto 5). Se tuttu hè fattu correttamente, dopu un pocu da fassi vedite a finestra di benvenuta d'installazione di Windows (cum'è in foto 6).

Foto 5. Selezzione di un drive di Flash per cuminciare a stallazione di Windows (Boot Manager).

Questu completa a configurazione di u BIOS per l'installazione di l'OS ...

Reinstallà Windows 10

In l'esempiu sottu, a reinizessione di Windows sarà fatturata nantu à u listessu discursu (ancu, di tuttu in u formatu è rotatu in un modu differente).

Se avete configuratu in manera corretta u BIOS è avutu un drive flash, dopu à a selezzione di u dispositivo di boot (Pulsante F9 (foto 5)) - Deve vede una finestra di benvenuta è suggerimenti per installà Windows (cum'è a foto 6).

Siamo d'accordu cù l'installazione - cliccate nantu à u pulsante "Install".

Foto 6. Finestra di benvenutu per l'installazione di Windows 10.

Poi, avè ghjunti u tippu d'installazione, devi selezziunà "Custom: solu per installazione di Windows (per utenti avanzati)". In questu casu, pudete formattà u discu cum'è necessariu, e rimuovere completamente tutti i vecchi file è sistemi di operazione.

Foto 7. Custom: Installazione solu di Windows (per utenti avanzati)

In a prossima finestra si aprirà u manager (di un tipu) di dischi. Se u laptop hè novu (è nimu ùn l'hà mai cumandatu), allora più probabilmente avemu parechje partizioni (in mezu à i quali ci sò quelli di backup, per backup chì saranu necessarii per ripristinà u sistema operativo).

Per quessa, a mo opinione hè chì in a maggior parte di i casi, queste partizioni ùn sòbbenu necessarie (è ancu l'OS in esecuzione cù un laptop ùn hè micca u più riesce, mi dicenu truncatu). Utilizendu Windows, hè luntanu sempre cusì pè ripristinallu, hè impussibile sguillà qualchi tipi di virus, ecc. Sì, è fà una copia di salvezza nantu à u listinu discu chì i vostri documenti ùn sò micca a scelta migliore.

In u mo casu - aghju selezionatu è sguassatu (ogni cosa sola. Come cancellà - vede a foto 8).

Hè impurtante! In certi casi, a rimozione di u lugiziale chì vene cù u dispositivo hè u mutivu di u rifiutu di u serviziu di a garanzia. Benchì, di solitu, u prugramma ùn sia mai coperto da a garanzia, è ancu, se avete dubbi, verificate stu puntu (prima di sguillà tuttu è tuttu) ...

Foto 8. Cancellà e vecchie partizioni in u discu (chì era quandu quandu u dispositivo hè statu acquistatu).

Dopu aghju creatu una partizione per 100GB (approssimativamente) sottu Windows OS è prugrammi (vedi a foto 9).

Foto 9: Tuttu era sparitu - ci era un discu indiscernatu.

Dopu, avete solu da sceglie sta partizione (97,2 GB), cliccate nantu à u pulsante "Avanti" e installa Windows quì.

Nota! À propositu, u restu di u spaziu di u discu duru ùn pò micca formattà. Quandu Windows hè installatu, andate in "gestione di u discu" (per mezu di u Pannello di controllo di Windows, per esempiu) è formattate u spaziu discu rimanente. Di solitu, fanno appena un'altra sezione (cun ​​tuttu u spaziu libaru) per i schedari multimediali.

Foto 10. Ha creatu una partizione ~ 100GB per installà Windows in essa.

Infatti, allora, se tuttu hè fattu correttamente, l'installazione di l'OS deve inizià: copiare i file, prepararli per l'installazione, l'aggiornamentu di i componenti, etc.

Foto 11. Processo d'installazione (hè basta à aspettà :)).

Commenta nantu à i prossimi passi, ùn hà micca sensu. U laptop riavanu 1-2 volte, bisognu inserisce u nome di u computer è u nome di u vostru contu(pò esse qualcunu, ma vi prupone dumandà in latinu), sarà pussibule di definisce l'impostazioni di a rete Wi-Fi è altri parametri, bè, allora vedi u desktop familiare ...

PS

1) Dopo l'installazione di Windows 10 - in realtà, ùn era micca necessaria altra azzione. Tutti i dispositivi sò stati identificati, i driver installati, etc. ... Cosa hè, tuttu u serviziu cum'è dopu l'acquistu (solu u OS ùn era più troncatu, è u numaru di freni diminuì in un ordine di grandezza).

2) Ho capitu chì cù u travagliu attivu di u hard disk, ci hè stata una leggera "crepuscula" (nunda di criminali, allora certi dischi sò rumuri). Ho avutu à riduce u so rumu un pocu - cumu fà u, vedu stu articulu:

Cume è tuttu, se ci hè qualcosa da aghjuntu per reinstallà Windows in un laptop HP - ringraziu in anticipu. Buona fortuna!