FL Studio 12.5.1

Non sempre i ghjochi in Origine sò incuranti o necessarii. Pò esse necessariu rimuovere un pruduttu particulare. Ci pò esse centinaia di motivi, ma ùn hà nè sensu analizzarli tutti in sta situazione. Hè megliu per cunsiderà e opzioni per cume rimuovere u ghjocu da l'originazione.

Uninstall à Origin

Origini hè un distributore è un sistema unitu per sincronizà ghjochi è lettori. Tuttavia, ùn hè micca una piattaforma per monitorà e prestazioni di l'applicazione, è ùn furnisce micca una protezione da interferenze esterne. Perchè u ghjocu di l'Origine pò esse rimpiazzatu in diversi modi.

Metudu 1: Client di Origine

U modu principale per eliminà ghjochi in l'Origine

  1. Prima, in u clientu aperto, andate in a sezione "Biblioteca". Certu, per questo l'utente deve esse logu è cunnessu à Internet.

    Quì tutti i ghjochi di Origine chì sò installati nantu à u computer in u computer o quandu sò stati situati una volta sò situati.

  2. Ora resta à cliccà à u dirittu nantu à u ghjocu desideratu è in u menù di vede, selezziunate l'elemento "Elimina".
  3. Dopu à ciò, apparirà una notificazione chì u ghjocu sarà cancellatu cun tutti i dati. Duvete cunfirmà l'azione.
  4. A procedura di disinstallazione principia. Prestu u ghjocu nantu à u computer hè micca.

Dopu à quessa, si consiglia di riavene u computer. U sistema esegue una rimozione abbastanza profonda è tandu ùn ci hè solitamente nessuna rifiuti dopu.

Metudu 2: Software di terza parte

U ghjocu pò esse rimpiccatu cù un prugrammu spiciali destinatu à tali scopi. Per esempiu, CCleaner hè adatta bè.

  1. In u prugramma hè necessariu andà à a sezione "Servizio".
  2. Eccu avemu bisognu di u primu sottuprezzione - "Uninstall Programs". Di solitu sceglie ellu stessu dopu andatu à "Servizio".
  3. Un elencu di prugrammi chì sò installati in u vostru computer. Eccu da truvà u ghjocu chì avete bisognu, dopu à a destra ci vole à cliccà "Uninstall".
  4. Dopu avè confermatu l'eliminazione, u computer sarà nissenu da stu ghjocu.
  5. Ruminanu solu u computer.

Ci hè evidenze chì CCleaner esegue una rimozione megliu, perchè elimina ancu più entrate di u registru dopu u ghjocu di altri metodi. Allora, sì pudere, hè necessariu di demolisce u ghjocu in stu modu.

Metudu 3: Mezi proprii di Windows

Windows hà ancu i so propri strumenti per disinstallà i prugrammi.

  1. Vale à andà "Opzioni" sistema. U modu più faciule per andà immediatamente à a sezione desiderata attraversu "Computer". Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Elimà o cambia u prugramma" in l'intestazione di a finestra.
  2. Avà avete bisognu di truvà in a lista di prugrammi u ghjocu desideratu. Una volta scuppatu, avete bisognu à cliccà nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse. Un bottinu apparirà "Elimina". Deve esse pressatu.
  3. A procedura di disinstallazione standard principia.

Si pensa à chì questu metudu hè peghju di quelli di sopra, perchè u disinstallatore di Windows integratu faci spessu u travagliu cù errori, lascendu e voci di u registru è spazzatura.

Metudu 4: Rimozione diretta

Se per qualchì ragione i metudi di sopra ùn funzionanu micca, allora pudete andà l'ultima strada.

A cartulella cù u ghjocu deve cuntene u file eseguibile per a procedura di disinstallazione di u prugramma. Di solitu, hè situatu immediatamente in a cartella di ghjocu, ancu s'ellu ùn hè più un file EXE vicinu à lanciare l'applicazione stessa. Più spessu, u disinstallatore hà u nome "unins" o "disinstallazione"è hà ancu tippu di file "Applicazione". Avete bisognu di scaricarlo è rimproverà u ghjocu, seguendu e istruzioni di u Assistente di Disinstallazione.

Se l'utente ùn sapete micca in cui i ghjochi da Origine sò installati, allora ponu esse truvatu cumprintu.

  1. In u clientela bisogna cliccà nantu à "Origine" in u capulariu è selezziunate l'elemento "Impostazioni di l'applicazione".
  2. U menu di regolazione si aprite. Qui ci vole à cliccà nantu à a sezione "Avanzate". Apparte diverse opzioni per e menu di menu in più. Ci vole u primu primu - "Impostazioni è File di Salvataggio".
  3. In a sezione "In u vostru computer" Pudete truvà e cambià tutti l'indirizzi per l'installazione di ghjochi da Origine. Ora nunda ùn impedisce micca di truvà una cartella cù un ghjocu inutile.
  4. Dighè notà chì stu metudu di eliminazione lascia spessu a maggior parte di e voci di ghjocu in u registru, oltre à e cartelle secondarie è i file in altri loci - per esempiu, i dati di i ghjocatori "Docs" cù i salvatini, ecc. Tuttu quessa hà da pulisce manualmente.

Hà dinò, u metudu ùn hè micca u megliu, ma in una situazione estrema, hà fattu.

Conclusione

Dopu à l'eliminazione, tutti i ghjochi restanu in "Biblioteca" Origine. Da quì, pudete reinstallà tuttu quandu si vene.