Errore di sistema chjamatu Explorer.exe - cume si risolve

A volte, quandu lancia u Explorer o collegamenti di altri prugrammi, un utilizatore pò truvà una finestra d'errore cù u titulu Explorer.exe è u testu "Errore durante a chiamata di sistema" (pudete vede ancu un errore invece di caricare u desktop OS). L'errore pò verificà in Windows 10, 8.1 è Windows 7, è i so cause ùn sò micca sempre chjaru.

In stu manualu, in dettaglio su i modi possibili per risolve u prublema: "Errore in a chjave di sistema" da Explorer.exe, cum'è per cumu si pò esse causatu.

I metudi di riparazioni semplici

U prublemu descrittu pò esse o solu un crash temporaneu di Windows, o u risultatu di u travagliu di prugrammi di terze parti, è qualchì volta - danni o sostituzioni di lìarchi di sistema OS.

Se avete appena scontru u prublema in questione, prima cunsiglii à pruvà alcuni modi semplici per correggere l'errore durante una chiamata di sistema:

  1. Ripartite u computer. Inoltre, se avete Windows 10, 8.1 o 8 installati, assicuratevi di aduprà l'elemento "Restart", è micca spegnu è riavule.
  2. Usate i tasti Ctrl + Alt + Del per aprire u Task Manager, in u menù seleziona "File" - "Run new task" - enter explorer.exe e premete Invescia. Verificate se l'errore pò esse ripulutu.
  3. S'ellu ci hè punti di ripristinamentu di u sistema, pruvate à aduprà: andate in u pannellu di cuntrollu (in Windows 10, pudete aduprà a ricerca di a barra di applicazioni per iniziendala) - Restore - Avvia restaurazione di u sistema. È aduprà u puntu di riparazione in a data prima di l'apparizione di l'errore: hè pussibule chì i prugrammi installati di ghjocu, è in particulare i tweaks è i patch, anu causatu u prublema. Di più: Punti di riparazione di Windows 10.

In casu chì e opzioni proposte ùn aiutassi, pruvate i metodi chì seguite.

Modi supplementari per riparà "Explorer.exe - Errore per a chjave di sistema"

A causa più cumuna di l'errore hè dannazione (o rimpiazzamentu) di file di sistema impurtanti di Windows è questu pò esse correttu da l'utili nant'à u sistema.

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore. In cunservazione di u fattu chì, cù questu errore, alcuni metudi di lanciari ùn funzionanu micca, vi raccomando in stu modu: Ctrl + Alt + Del - Task Manager - File - Avvia una nova attività - cmd.exe (E ùn vi scurdate di spuntà a voce "Crea una attività cù i diritti dell'amministratore").
  2. A promptu di l'ordine, fate i dui cumandamenti à a volta:
  3. dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
  4. sfc / scannow

Quandu i cumandi sò stati cumpletati (ancu se certi di elli riportanu problemi durante a ripresa), chjude u prompt di comando, ripartite u computer è verificate se l'errore persiste. Ulteriori su questi comandi: Verificate l'integrità è u recuperu di i file di sistema Windows 10 (adatti per versioni precedenti di u OS).

Se questu opzione ùn hè micca utilizatu, pruvate à fà un avvicinamentu pulitu di Windows (se u prublema ùn persista micca dopu un avvicinamentu pulitu, allora a ragione appare in un prugramma installatu di ghjustu), è dinò verizà u discu duru per l'errore (soprattuttu se sospette chì ùn hè micca in ordine).