L'elaborazione di una password in un computer hè progettata per offra una più fiduciosa sicurezza di l'infurmazioni nantu à sta. Ma qualchì volta dopu stallà a prutezzione di u còdice, a necessità di sta scomparsa. Per esempiu, questu pò avvenire per una ragione se l'usu hè gestitu per assicurà l'inaccessibilità fisica di u PC à persone non autorizzate. Benintesa, allora l'utente può decideru chì ùn hè micca bè pratico di spessu sempre l'espressione chiave à a partenza di u computer, in particulari perchè a necessità di tali prutezzione ha virtualmente scumparsa. Oppure ci sò situazioni in cui l'amministratore decide di fornisce l'accessu à u PC à una larga gamma di utenti. In sti casi, u vantaghju hè a quistione di cume si smetta u password. Considerà l'algitimu di azzioni per risolve a domanda in Windows 7.
Vede ancu: Imposta una password in un PC cù Windows 7
Metodi di rimozione di password
A riparazione di a password, oltre à a so impostazione, hè fatta in duie manere, dipende da a quale cumbrettu aprisca per accessu gratuitamente: u profilo attuale o u prufessu di un altru utilizatore. In più, ci hè un metudu addiziunale chì ùn smetta micca cumplitamente l'espressione di u coddu, ma a necessità di intrarli à l'ingressu sparisce. Studemu ciascuna di sti opzioni in dettu.
Metudu 1: Rimuovi a password da u profilo attuale
Prima, pigliate in considerazione l'opzione di rimuovere a password da u cuntinu currente, cioè di u prufessu sottu u dirittu in cui siete attualmente connessu à u sistema. Per fà sta missione, l'utente ùn hà micca bisognu di privilegi di amministratore.
- Cliccate "Start". Fà a transizione à "Pannello di cuntrollu".
- Andate in a sezione "Account di l'Utilizzatore è Sicurezza".
- Cliccate nantu à a posizione "Modificare a password di Windows".
- Dopu in a nova finestra, andate à "Cancellà a vostra password".
- A finestra di rimozione di password hè attivata. In u so unicu campu, inserite l'espressione di u codu sottu u vostru chì esce u sistema. Poi cliccate "Rimuà a password".
- A prutezzione di u vostru contu hè rimossa, cum'è ind'è u status cunduttu, o piuttostu a so assenza, vicinu à l'icona di u prufilu.
Metudu 2: Rimuà a password da un altru prufessu
Ora avemu passatu à a quistione di rimuovere a password da un altru utilizatore, cioè di u prucessu sbagliu sottu à chì vene manipulendu u sistema. Per fà l'operazione di sopra, devi avè diritti amministrativi.
- Andate in a sezione "Pannello di cuntrollu"chì si chjama "Account di l'Utilizzatore è Sicurezza". Cumu fà u compitu specificatu hè statu discuvatu in u primu metudu. Cliccate nantu à u nome "Accounts User".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Gestisce un altru account".
- A finestra s'hè aperta cù un elencu di tutti i profili chì sò stati registrati in stu PC, cù i so loghi. Fate un clic nantu à u nome di quellu chì volete rimuovere a prutezzione di u còdice.
- In a lista di azzioni chì si apre in una nova finestra, cliccate nantu à a posizione "Sguardi Elimina".
- A finestra di rimucchiatura di u password apre. L'espressione di a chjave stessa ùn hè micca necessaria quì, cum'è no fece u primu mètudu. Hè perchè ogni azzione nantu à un cuntrollu diversu pò esse realizata solu da l'amministratore. In listessu tempu, ùn importa niente chì sà a chiave chì un altru utente hà stabilitu per u so profilu o micca, da chì hà u dirittu di fà qualsiasi azzione in u computer. Per quessa, per rimuovere a necessità di entrà un'espressione di chiave à l'iniziu di u sistema, u amministratore seleziona l'utimu "Rimuà a password".
- Dopu fà a manipolazione, a parola di còdice sarà ripristinata, cum'è evidenzia da a mancanza di status di a so presenza sottu l'icona di l'utente corrispondente.
Metudu 3: Disattivà a necessità di inserisce un'espressione di chiave à login
In più di i dui metodi discuvi supra, ci hè l'opzione di disattivà a necessità di inserisce una parola di còdice quandu entra in u sistema senza eliminà micca chè. Per implementà sta opzione, hè imperativu avè diritti di amministratore.
- Chiama l'utellu Run avè applicatu Win + R. Enter:
cuntrullà userpasswords2
Cliccate "OK".
- A finestra s'hè aperta "Accounts User". Selezziunate u nome di u profilu da cui vulete rimuovere a necessità di entrà una parola di còdice in l'avanzata di u computer. Una sola opzione hè permessa. Da rimarcà chì, s'ellu ci hè parechji conti in u sistema, ora l'ingressu sarà fattu automaticamente à u prufilu sceltu in a finestra attuale senza a pussibilità di selezziunu un account in a finestra di benvenuta. Dopu à quessa, rimuovi a marca vicina à a posizione "Richieste un username è una password". Cliccate "OK".
- A finestra di a configurazione di login automaticu si aprite. In u primu campu "Utente" U nome di u profilo sceltu in u passu precedente hè affissatu. Ùn hè micca necessariu cambià per l'elemento specificatu. Ma in u campu "Password" è "Conferma" Duvete inserire l'espressione di u còdice da stu account duie volte. Tuttavia, ancu se sì un amministratore, avete bisognu di cunnosce a chjave di u cuntu quandu avete a cumpeggiata queste manipolazioni nantu à a password di un altru utente. Sì ancu ùn cunniscite micca, pudete cancellatu, cum'è ind'è Metudu 2E dopu, avè dighjà attribuitu una nova espressione di còdice, realizate a prucedura chì si discute avà. Dopu l'entrata doppia chiave, preme "OK".
- Ora, quandu u computer si mette in entrata, si mette in autumàticu in u account selezziunatu senza avè bisognu di entrà una espressione di codice. Ma a chiaru stessa ùn serà eliminata.
In Windows 7, ci sò dui metodi per eliminà una password: per u vostru contu è per un altru account di l'utente. In u primu casu, ùn hè micca necessariu abbracciate putenze amministrative, ma in u secondu casu hè necessariu. In stu casu, l'algitimu di l'azione per sti dui metodi hè assai simile. In più, ci hè un metudu addizionale chì ùn smarrisce micca appena a chjave, ma permette di entrà automaticamente in u sistema senza avè bisognu di entrà in questu. Per uttene u secondu metudu, bisognu ancu avè diritti amministrativi nantu à u PC.