Windows 8 PE è Windows 7 PE - un modu faciule per creà un discu, ISO o unità flash

Per quelli chì ùn cunniscenu: Windows PE hè una versione limitata (troncata) di u sistema operativu chì supporta funziunità di basa è hè prughjettu per l'attività specifica di riparazione di a salute di i computer, salvendu dati impurtanti da un PC o missaghji falluti. In listessu tempu, PE ùn necessita micca l'installazione, ma hè caricata in RAM da un discu di boot, unità flash o altra unità.

Così, cù Windows PE, pudete avizià nantu à un computer chì ùn hè micca in marche o ùn hà micca un sistema operativu è svolge quasi tutte e stesse operazioni cum'è in un sistema regule. In pratica, sta caratteristica hè spessu assai preziosa, ancu sì ùn sò micca coinvolti in supportà i computer persunalizati.

In questu articulu, vi mostreraghju un mezzu simile per creà una unità avviabile o una immagine ISO di un CD cù Windows 8 o 7 PE cù u liberu di u prugramma liberi di u liberu AOMEI PE Builder.

Usendu AOMEI PE Builder

U prugramma AOMEI PE Builder permette di preparà Windows PE aduprendu i file di u vostru sistema operativu attuale, puru supportendu Windows 8 è Windows 7 (ma ùn ci hè nisun supportu 8.1 oghje, cunsiderate questu). In più, pudete mettere i prugrammi, i file è i cartulari è i driver hardware necessari in un discu o un lettore USB.

Dopu avè cuminciatu u prugramma, vedi un elencu di strumenti chì PE Builder include per difettu. In più di l'ambiente standard di Windows cù desktop è esploratore, quessi sò:

  • AOMEI Backupper - strumentu di backup gratuito
  • AOMEI Partition Assistant - per travaglià cù partizioni in dischi
  • Ambiente di ripresa di Windows
  • Altri attrezzi portabili (includenu Recuva per recuperu di dati, archiver 7-ZIP, strumenti per visione di e immagini è PDF, u travagliu cù i file di testo, gestore di file addizionale, Bootice, etc.)
  • Include dinò u supportu di rete, cum'è Wi-Fi wireless.

In u prossimu tappa, pudete sceglie quale di i seguenti deve esse lasciata è ciò chì deve esse eliminatu. Inoltre, pudete aghjunghje di modu indipendente prugrami o driver à l'image creata, u discu o un'unità flash. Dopu, pudete sceglie ciò chì vi deve fà: masterizà Windows PE in una unità flash USB, discu o crea una immagine ISO (cun ​​impostazioni predefinite, a so dimensione hè 384 MB).

Cum'è aghju annotatu sopra, i vostri propii schedari di u vostru sistema saranu usate cum'è i file principali, cioè, a seconda di ciò chì hè installatu nantu à u vostru computer, ottiene Windows 7 PE o Windows 8 PE, versione rusa o in inglese.

Di conseguenza, otterrai una unità bootable avviabile per a ripresa di u sistema o altre azioni cun un computer chì hè carregatu in una interfaccia cunnisciuta cun un desktop, esploratore, strumenti di backup, recuperu di dati è altri strumenti utili chì puderete aghjuntu à u vostru discrezione.

Pudete scaricà AOMEI PE Builder da u situ ufficiale //www.aomeitech.com/pe-builder.html