U serviziu di i clienti di posta elettronica hè abbastanza praticu, chì in questu modu pudete raccolta tutti i mail ricevuti in un unicu locu. Un di i prugrammi più diffusati di email è Microsoft Outlook, perchè u software pò esse facilmente installatu (avendu acquistatu prima) in ogni computer cù un sistema operativo Windows. In questu articulu, spiegeremu cumu cunfigurà Autluk per travaglià cù u serviziu Mail.ru.
Mail.ru Mail Setup in Outlook
- Dunque, principienu u mailer è cliccate nantu à l'elemento "File" in a barra di menù superiore.
- Dopu cliccate nantu à a linea "Informazione" è in a pagina resultante, cliccate nantu à u bottinu "Add Account".
- In a finestra chì si apre, hè necessariu specificà u vostru nome è indirizzu postale, è u restu di e impostazioni sò impostate automaticamente. Ma in qualchì casu qualcosa vene, sbagliu cumu configurà manualmente u travagliu di posta via IMAP. Dunque, marca u puntu duve si hè dettu à propositu di a cunfigurazione manuali è cliccate "Prossimu".
- U passu successivu hè di spuntà a casella. "Protocollo POP o IMAP" e cliccate torna "Prossimu".
- Allora vedite un modulu induve avete bisognu à compie tutti i campi. Duvete specificà:
- U vostru nome, da u quali tutti i vostri messaghji mandati sò firmati;
- Indirizzu di e-mail completo;
- Protocollo (chì cunsideremu aduprà IMAP nant'à un esempiu, ne selezziemu. Ma pudete elege ancu POP3);
- "Server di posta in entrata" (sì avete sceltu IMAP, quindi imap.mail.ru, è se POP3 - pop.mail.ru);
- "Server di posta in uscita (SMTP)" (smtp.mail.ru);
- Dopu riprova u nome cumpletu di a casella email;
- Password valida per u vostru contu.
- Ora in a stessa finestra, trova u pulsante "Altre impostazioni". A finestra si aprirà in cui avete bisognu di andà à a tab "Server di posta in uscita". Sceglite a casella di veru per a verità di l'autenticità, cambia in "Accedi cù" è in i dui campi dispunibili, inserisci l'indirizzu postale è a parola d'accessu.
- Infine cliccate "Prossimu". Se avete fattu tuttu u correttu, ricevi un avvisu chì tutti i verifiche sò stati passati è pudete cuminciare ad aduprà u vostru client email.
Hè cusì faciule è prestu di configurà Microsoft Outlook per travaglià cù e-mail Mail.ru. Speremu chì ùn avete micca avutu prublemi, ma se qualcosa ùn hà fattu u scopu, per piacè scrive in i commenti è risponderemu.