U prugramma per recuperu di i dati GetData Recuperà i Miei File

Oghje avemu testu un altru prughjettatu pensatu per recuperà i dati da un discu dur, unità di memoria è altre unità - Recover My Files. U prugramma hè pagatu, u costu minimu di una licenza in u situ ufficiale recovermyfiles.com - 70 $ (chiave per dui computer). Ci ponu ancu scaricà una versione di prova gratuita di Recover My Files. Inoltre vi propongo di familiarizzià cù: u megliu software di recuperu di dati.

In a versione gratuita tutte e funzioni sò dispunibule, fatta salva salvà i dati recuperati. Vede s'ellu hè valsa a pena. U prugramma hè abbastanza populare è si pò suppurtà chì u so prezzu hè ghjustificatu, soprattuttu da u fattu chì i servizii di recuperu di dati, se dumandate per quessi in una qualsiasi organisazione, ùn sò mai bè

Recuperà i Miei Archivi annantu à e funzioni

Per principiu, hè un pocu di e capacità di recuperu di dati di u prugramma, dichjarate da u sviluppatore:

  • Riprendite da u discu duru, scheda di memoria, unità flash USB, lettore, telefonu Android è altri media di memoria.
  • Recuperazione di u documentu dopu avè svugliatu i spazi.
  • Recuperazione di dati dopu furmatu u discu duru, ancu se avete reinstallatu Windows.
  • Recuperà un discu duru dopu una falla o una partizione manchi.
  • Ripristinà vari tipi di file - foto, documenti, video, musica è altri.
  • U travagliu cù i sistemi di file FAT, exFAT, NTFS, HFS, HFS + (Sections Mac OS X).
  • Recuperà l'array RAID.
  • A creazione di un'impresa di un discu duru (flash drive) è di travaglià cù sti.

U prugramma hè compatibile cù tutte e versioni di Windows, cumincendu da XP b 2003, finendu cù Windows 7 è Windows 8.

Ùn aghju micca l'occasione di verificà tutti sti punti, ma certe cose fondamentali è assai popolari ponu esse testate.

Verificate a recuperazione di i dati cù u prugramma

Per u mio tentativu di ripristinà tutti i file, aghju fattu u mo drive flash, chì era oghje a distribuzione di Windows 7 è nunda di più (unità di avvallamento) e mi formatò in NTFS (da FAT32). Mi ricordu chì ancu prima ch'e aghju piazzatu i lighjini di Windows 7 nantu à u drive, ci sò state foto nantu à sta. Dunque, videmu se pudemu ghjunghje à elli.

Finestra di wizard di riparazione

Dopu avè cuminciatu a recuperà i Miei File, a mossa di recuperu di dati si aprirà cù dui voci (in inglese, ùn aghju micca trovu u russo in u prugramma, forse ci sò traduzioni non ufficiali):

  • Recuperà File - Riprendimentu di i file eliminati cancellati da u cartulinu di riciccamentu o peri peru per esse fallu;
  • Recuperà a Drive - ripruduzione dopu furmazione, reinizessione di Windows, prublemi cù u discu duru o unità USB.

Ùn hè micca necessariu aduprà u guidatore, tutte queste azzioni ponu esse fatte manualmente in a finestra principale di u prugramma. Ma provu ancora à aduprà u secondu paragrafo - Riprende una Drive.

In u prossimu paragrafo, vi sarà dumandatu di sceglie u discu in u voglia di recuperà i dati. Pudete ancu scegliere micca un discu fisicu, ma a so immagine o array RAID. Aghju sceltu un drive flash.

A prossima finestra di dialogu offre duie opzioni: riprendimentu automaticu o selezzione di i tipi di file desiderati. In u mo casu, l'indicazione di i tipi di lìculi - JPG - hè adatta; hè in stu formatu chì e foto sòvate salvate.

In a finestra di selezzione di tipu di file, pudete precede ancu a velocità di recuperu. U difettu hè "più veloce". Ùn cambieraghju, ancu ùn cunniscu micca veramente ciò chì pò significà è cume si cambia esattamente u comportamentu di u prugramma s'ellu specificate un valore diversu, è cumu influisce sull'efficienza di recuperu.

Dopu avè premutu u pulsante Start, cumincerà u prucessu di ricerca di dati perduti.

È eccu u risultatu: ci sò state truvate assai file sferenti, luntanu à solu foto. Inoltre, i mo antichi disegni sò stati scuppati, chì ùn sò ancu cunnisciutu ciò chì era in sta unità di flash.

Per a maggior parte di i file (ma micca tutti), a struttura è u cartulare è i nomi sò tenuti. E foto, cumu si pò vede da u screenshot, si pò vede in a finestra di anteprima. Mi annunziai chì a scansione successiva di u stissu drive flash cù u prugramma di Recuva free mi dà risultati più modesti.

In generale, riassumendu, Recover My Files esegue a so missione, u prugramma hè facile da aduprà, è hà una gamma largamente larga di funzioni (ancu s'ellu ùn anu micca sperimentatu cun tutti in sta revisione. Allora, se ùn avete nisunu prublemi cù l'anglese, A propettu à pruvà.