Convertite i schedari Microsoft Excel in Word


Oghje, davanti à chiunque di noi, e porte di u mondu magicu di a tecnulugia di l'infurmazione sò spalancate, ora ùn avete micca bisognu di vucabundu cù u sviluppu è a stampa, cum'è prima, è allora esse arrabbiatu per un bellu pezzu chì a foto nasce un pocu sfortunata.

Ora, da un bon momentu à a catturamentu in una foto, un secondu hè abbastanza, è questu pò esse un colpo di furia di un album di famiglia, è di una fotografia assai prufessiunale, in cui u travagliu dopu u trasferimentu di u mumentu “catturatu” cumincia sulu.

Tuttavia, l'elaborazione di qualunque file image hè dispunibuli per chiunque oghje, è pudete amparà à fà bè fotogrammi propriu assai prestu. Un di i prugrammi più popolari chì aiutanu à custruà una foto, naturalmente, hè Adobe Photoshop.

In questu tutorial, vi mostreraghju cumu si pò fà facilmente a mosse sfocate in Photoshop. Pensu chì sarà sia interessante è utile!

Via numeru unu

U modu più faciule. Per sfocare i bordi, aprite l'immagine desiderata, in fattu, in Photoshop, è dopu determinate a zona chì vulemu vede difusa a causa di i nostri sforzi.

Ùn vi scurdate chì travagliavanu in Photoshop in alcun modo cù l'originale! Creemu sempre un stratu supplementare, ancu se sà u prucedimentu bè cù e foto - fallimenti aleatori ùn anu micca duvutu caggerà a fonte in ogni casu.

A u picculu pannellu verticali di sinistra in Photoshop, cliccate à dirizzione diritta annantu à u strumentu, chjamatu "Highlight"è dopu sceglite "Area ovale". Cù a so aiuta, definemu a zona in a foto chì ùn anu micca bisognu sfocatura, per esempio, un visu.


Allora apri "Highlight", sceglite "Modificazione" è "Feather".

Una piccula nova finestra deve apparere cun un solu, ma necessariu, parametru - in realtà, a scelta di u rughju di u nostru futuru sfocate. Quì cercemu tempu dopu tempu è vede ciò chì accade. Per inizià cù, dicemu, selezziunate 50 pixel. A metà di i campioni hè selezionata u risultatu desideratu.

Dopu invertimemu a selezzione cù u tastu di scelta rapida. CTRL + SHIFT + I e premete a tasca DELper scurdà u sughjettu. Per vede u risultatu, hè necessariu rimuovere a visibilità da u stratu cù a immagine originale.

Metudu numeru duie

Ci hè un'altra opzione, cumu a sfocata i bordi in Photoshop, è hè usata assai più spessu. Quì avemu da u travagliu cù un attrezzu praticu chjamatu "Maschera rapida" - Sò facili trovu quasi à u fondu di u pannellu verticale di u prugramma, a sinistra. Pudete, per cunsigliu, cliccate solu Q.



Allora apri "Filtrà" nant'à a barra di strumenti, selezziunate a linea quì Sfocateè dopu "Sfocatura Gaussiana".

U prugramma apre una finestra in a quale pudemu calmu di facilità è facilità u gradu di u sfocu stessu. In realtà, quì ci hè un vantaghju à l'ochju: travagliete quì micca in un afflusso, passendu in opzioni, ma determinà in modo chjaru è chiaramente u raziu. Poi spinghja "OK".

Per vede ciò chì hè andatu à a fine, uscemu da a modalità maschera rapida (premendu u listessu pulsante, o Q), poi premete simultaneamente CTRL + SHIFT + I in a tastiera, è selezziunate sì l'area selezionata cù u bottinu DEL. U passu finale hè di caccià a linea di selezzione inutili premendu CTRL + D.

Comu pudete vede, entrambe le opzioni sò abbastanza semplici, ma cù l'aiutu di elli pudete facilmente sfavillà i bordi di l'immagine in Photoshop.

Bona fortuna à voi foto! È ùn abbiate micca paura di sperimentu mai, ghjè esattamente induve a magia di a ispirazione si nascone: à volte un veru capolavoru hè criatu da e foto più apparentemente senza successu.