Apertura simultanea di dui documenti MS Word

Avete avutu un sensu chì oltre à qualcunu utilizi u vostru laptop o computer? O ancu qualchì pussede qualchì ospite in a vostra stanza mentre ùn state à casa? ISpy, un prugramma di sorveglianza video speciale, ti aiuta à scopre s'ellu hè veru.

iSpy hè un'applicazione chì trasformerà a vostra webcam in una fotocamera di sorveglianza chì risponde à tutti i muvimenti chì si verificanu in a vostra stanza. Vi avveremu chì ci hè una persona in a stanza, è u prugrammu si mette in u registru di video cù una webcam è un microfunu.

Notifiche

S'è vo ùn sete micca in casa è chì un omu hè venutu in a vostra stanza, I Spy vi avverrà via SMS o via e-mail. U prugramma pò ancu inviare e-mail immagini da a fotocamera à intervalli regolari.

Registrazione automatica

Appena a webcam dette un muvimentu o qualchì rumu, a registrazione video face automaticamente. Inoltre, a fotocamera si ferma automaticamente quandu u muvimentu si ferma.

Telecomandi

Usendu i cumandamenti à distanza, pudete aghjunghje una funzione di registrazione s'ellu si capisce una alarma, attribuisce e cundizioni di registrazione, è imposta notifiche è allarmi. Pudete cuntrullà iSpy da u telefunu è da u computer.

Risparmi di spaziu

Ùn teme micca chì i video iSpy catturati occupanu assai spaziu. Semi setate e impostazioni per salvà nantu à u servore web remoto di u fabbricante di stu software.

Live View

A causa di u fattu chì a video hè conservata in un server web, pudete vede da u vostru telefonu. Appena ricevi un signale chì ci hè un straniero in a stanza, accede in u vostru contu iSpy è sarete in grado di interrompere l'ordine.

Prutezzione

Pudete proteggere l'applicazione cù una password. In stu casu, mancu nimu chì pudete entrà è vede e videocassette catturate, è u software ùn pò esse eliminatu senza una password.

YouTube

Se a fotocamera hà filmatu qualcosa di divertente è interessante, allora pudete caricare direttamente i video da u vostru prugramma in u vostru canale di YouTube.

Avantaghji:

1. Pudete cunnessà quantu di telecamere è microfoni cum'è voi;
2. U video ùn occupa micca spaziu nantu à u computer;
3. Distribuitu gratuitamente;
4. Un'interfaccia semplice è pratica.

Inconvenienti:

1. Avvisi SMS sò pagati.

iSpy hè un prugramma libaru chì permette di seguità ciò chì accade in a stanza durante a vostra assenza. Reage automaticamente à u muvimentu è à u sonu, è, in casu di rivelazione di i stranieri, Ai Spy ti darà una notizia per quessa. Avendu ricevutu un SMS, pudete entrà in u vostru contu è guardà l'intrusu in tempo reale.

Scaricate iSpy per liberu

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.

Cumu fà un webcam in una camera di sorveglianza cù iSpy Contacam Viewer IP Camera Xeoma

Share l'articolo in reti sociali:
iSpy hè un prugramma per urganizà un sistema di sorveglianza video basatu semplicemente nantu à un microfunu è una webcam collegata à un computer.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: IspyConnect
Costu: Free
Dimensione: 22 MB
Lingua: russo
Versione: 7.0.3.0