Installà nuvuli fonti in MS Word


iCloud hè un serviziu di nuvule fornitu da Apple. Oghje, ogni utente di l'iPhone deve esse capace di travaglià cù u cloud, per fà u so smartphone più pratice è funzionale. Questu articulu hè una guida per travaglià cù iCloud in u iPhone.

Utilizemu iCloud in iPhone

Qui di sà avè cunnessu e funzioni fondamentali di iCloud, è e regule per u travagliu cù u serviziu.

Abilità di backup

Puru ancu prima Apple hà fattu u so serviziu cloud, tutte e copie di backup di i dispositivi Apple sò stati creati via iTunes è, di conseguenza, sò stati salvati solu in u computer. Sunsidumari, ùn hè micca sempre pussibile cunnesse un iPhone à un computer. È l'iCloud risolve perfettamente stu prublema.

  1. Aprite i parallelli nantu à l'iPhone. In a prossima finestra, selezziunate a sezione iCloud.
  2. Un elencu di prugrammi chì ponu memorizà i so dati in u nuvellu si spieghjanu nantu à u schermu. Attiva quelle applicazioni chì avete intenziu d'includerete nant'à u backup.
  3. In a stessa finestra, andate à l'elemento "Backup". Se u parametru "Backup to iCloud" disattivatu, avete bisognu di attivà lu. Appughjà nantu à u pulsante "Creà u backup", per chì u smartphone abbia immediatamente cuminciatu à creà una copia di backup (avete bisognu di cunnesse à a Wi-Fi). Inoltre, a copia di salvezza sarà aggiornata periodicamente automaticamente s'ellu ci hè una cunnessione senza filu à u telefuninu.

Installazione di u backup

Dopu resettà i paràmetri o cambiamenti à un novu iPhone, per ùn ricaricà i dati è fà i cambiamenti necessarii, devi installà una copia di backup archiviata in iCloud.

  1. U backup hè installatu solu in un iPhone completamente pulitu. Allora, s'ellu cuntene qualsiasi informazione, vi fate bisognu di sguillà da fà una riparazione à l'impostazioni di a fabbrica.

    Leggi più: Cumu fà un iPhone piena di riparazione

  2. Quandu a finestra di benvenuta hè affissata nantu à u schermu, avete bisognu di fà a configurazione iniziale di u smartphone, accedeva à u ID d'Apple, dopu chì u sistema offre à recuperà da u backup. Leggi più in l'articolo à u ligame sottu.
  3. Leggi ancu: cumu attivà l'iPhone

Conservazione di file ICloud

Per un bellu pezzu iCloud ùn puderia micca esse chjamatu un serviziu nube full-full, perchè l'utenti ùn pussianu micca conservà i so dati personali in ellu. Fortunatamente, Apple hà riparatu questu da implementendu l'applicazione Files.

  1. Prima ci vole à assicurà chì avete attivatu a funzione iCloud Drive, chì ti permette di aghjunghje e archivi i documenti in l'applicazione File, è avè accesso à elli non solu in u iPhone, ma dinò da altri dispositivi. Per fà quessa, aprite i parametri, selezziunate u vostru contu di ID di Apple è andate in a sezione iCloud.
  2. In a prossima finestra, attivate l'elemento iCloud Drive.
  3. Ora aprite l'applicazione Files. Vedite una sezione in essa. iCloud DriveAddendu i file à i quali, li salverete in u memoria di nube.
  4. È per avè accesso à i file, per esempiu, da un computer, andate in u situ di iCloud in u navigatore, accedi cun u vostru contu di ID di Apple è selezziunate a sezione ICloud Drive.

Auto upload foto

Di solitu hè e foto chì cullucanu più spaziu in l'iPhone. Per liberà spaziu, salvate solu e immagini à u nuvellu, dopu chì pò esse cancellate da u vostru smartphone.

  1. Aprite i parametri. Selezziunate u nomu d'identità di Apple, è poi andate à iCloud.
  2. Sceglite una sezione "Foto".
  3. In a prossima finestra, attivate u parametru "Foto ICloud". Ora tutte e nuove immagini create o caricate in a Fotocamera Scrivia saranu automaticamente caricate in u cloud (quandu cunnesse à una rete Wi-Fi).
  4. Sì sì un utilizatore di più dispositivi Apple, appena quì, attivate l'opzione "U mio rughjone di a foto", avè accesso à tutte e foto è video in i ultimi 30 ghjorni da un gadget di mele.

Spaziu libero ICloud

In quantu à u spaziu dispunibule per a conservazione di backup, foto è altri file di l'iPhone, Apple dà à i utilizatori solu 5 GB di spaziu di rigalu. Se ti smetti di a versione gratuita di iCloud, a furmazione pò esse necessariamente publicata.

  1. Aprite i impostazioni di Apple ID, è selezziunate a sezione iCloud.
  2. In cima di a finestra si vedenu chì file è quantu spaziu occupanu in nuvellu. Per andà à a pulizia, tocca u pulsante "Gestione di l'archiviazione".
  3. Selezzi l'applicazione, l'infurmazioni in cui ùn avete micca bisognu, è poi tocca u pulsante "Elimà documenti è dati". Cunfirmà sta azzione. Fate u listessu cù altre informazioni.

Aghjunghje a taglia di l'archiviu

Come annunziatu sopra, l'utenti liberi avè solu 5 GB di spaziu in u nube. Se hè necessariu, u spaziu di u cloud si pò allargà cù u passu à un altru prugrammu tariffariu.

  1. Aperate i settings di iCloud.
  2. Selezzi un item "Gestione di l'archiviazione"è poi cliccate nantu à u pulsante "Cambia u pianu di l'archiviazione".
  3. Marcate u pianu tariffariu appropriatu è dopu cunfirmate u pagamento. Da quellu momentu nantu à u vostru contu vi sarà emessa un abbonamentu cù una quota mensile di abbonamentu. Se vulete annullà a tarifa pagata, avete bisognu di spegne l'abbonamentu.

L'articulu hà datu solu sfumature principali di l'usu di iCloud nantu à l'iPhone.