Risolvendu i prublemi cù e esecuzione di i file EXE in Windows XP


Quandu travaglianu cun un computer, spessu sò situazioni quandu nulla succede quandu un eseguibile eseguibile hè lanciatu o un errore "si arresta". U situazione accade cù i collegamenti à i prugrammi. Per chì ragioni questu prublema si presenta, è cume si risolve u discuferemu sottu.

Riparazione di avvallazione di l'applicazione in Windows XP

E cundizioni seguenti sò necessarie per avè u file EXE normalmente:

  • Ùn hè micca u blocchimentu da u sistema.
  • U cumandamentu currettu provenendu da u Registro di Windows.
  • A integrità di u schedariu è di u serviziu o prugrammu chì vene gestitu.

Se una di queste condizioni ùn hè micca soddisfatta, truvamu u prublema chì hè discupratu in l'articulu di oghje.

Reason 1: File Lock

Alcuni file scaricati da Internet sò marcati com'è potenzalmente periculosi. Questu hè fattu da diversi prugrammi è servizi di sicurezza (firewall, antivirus, etc.). U listessu pò accadere cun i file chì vi sò accessuti per mezu di una rete locale. A soluzione quì hè semplice:

  1. Facemu clic PKM sul file di prublema è andate à "Pruprietà".

  2. À u fondu di a finestra, cliccate u pulsu Sbloccadopu "Applicà" è Ok.

Reason 2: File Associations

Per difettu, Windows hè configuratu in modo chì ogni tipu di file currispondu à un prugrammu cù u quale pò esse apertu (principiatu). A volte, per vari motivi, st'ordine hè rotto. Per esempiu, pudete aprì l'errore EXE per via di un archiveru, u sistema operativu hà pussutu chì questu sia correttu, è hà inseritu i parametri adatti in l'impostazioni. Finutu da quì, Windows hà pruvatu à lanciare i file eseguibili usando u archiveru.

Era un bonu esempiu, in realtà, ci sò parechje ragioni per un tale fallimentu. Più spessu, un errore hè causatu da l'installazione di un software, prubabilmente di male, chì cause di un cambiu di associazioni.

Corregge a situazione hà da edità solu u registru. E seguitu seguendu esse uttenzione i seguitu racusazioni: eseghemu u primu elementu, ripartemu u computer è verificate l'efficienza. Se u prublema persista, esegui a seconda e accussì.

Prima ci vole à principiatu l'editore di registru. Questu hè fattu cum'è questo: Apri u menu "Start" è spingi Run.

In a finestra di funzione, scrivite u comando "regedit" è cliccate Ok.

Un editore si aprite in cui noi feremu tutte l'azzioni.

  1. Ci hè una cartulina in u registru in cui le impostazioni per l'utente per l'estensioni di file sò scritte. E chjate impurtate ci sò e priorità per l'implementazione. Ciò significa chì u sistema operativu hà da tuttu prima à guardà questi parametri. Eliminà una cartulina pò correggere a situazione cù l'associazioni errate.
    • Continuemu nantu à u seguitu via:

      Eserciziu HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Esplora FileExts

    • Trova una sezione chjamata ".exe" è sguassate a cartella "UserChoice" (PKM da cartulare è "Elimina"). Per esse sicuru, avete bisognu di verificà a presenza di un parametru utente in a sezione ".lnk" (Opzioni per u lanciari di cumprime rapide), postu chì u prublema si pone quì. If "UserChoice" presente, allora elimina è ripartisce u computer.

    In più, ci sò dui scenari possibili: cartulari "UserChoice" o i parametri di sopra (".exe" è ".lnk") Mancu in u registru o dopu à un riaviu, u prublema persiste. In i dui casi, procedi à l'elemento prossimu.

  2. Ancu una volta aprite l'editor di u registru è sta voglia di andà à u ramo

    HKEY_CLASSES_ROOT exefile shell open open

    • Verificate u valore di a chiave "Default". Dunque ci vole:

      "%1" %*

    • Se u valore hè differente, allora cliccate PKM da chiave è selezziunate "Cambia".

    • Inserite u valore desideratu in u campu pertinente è cliccate Ok.

    • Verificate ancu u parametru "Default" in a cartella stessa "esile". Devi essa "Applicazione" o "Applicazione", a seconda di u pacchettu di lingua chì hè adupratu in Windows. Se no, allora cambia.

    • Dopu, andate à u ramo

      HKEY_CLASSES_ROOT .exe

      Fighjemu a chiave di difettu. Valore ghjustu "esile".

    Due opzioni sò ancu pussibule quì: i parametri anu i valori curretti o i file ùn sò micca lanciati dopu à u reiniziziu. Va avanti.

  3. Se u prublemu cù u esecuzione di EXE-Schnikov rimane, significa à chì qualchi (o qualcosa di) hà cambiatu altre chiavi di registru importanti. U so numeru pò esse assai grande, dunque avete aduprà i file à i quali truverete un ligame sottu.

    Scaricate i schedari di registru

    • Fate un dopu clic u file. exe.reg è d'accordà cù l'entrata di dati in u registro.

    • Attendemu un missaghju nantu à l'aggiunzione di e informazioni.

    • Fate u listessu cù u schedariu. lnk.reg.
    • Reboot.

Probabilmente avete notatu chì u ligame apre una cartella in cui ci sò tri. Unu di elli hè reg.reg - Sarà necessariu se l'associazione predefinita per i file di registru hà "vulatu" via. Se questu accade, allora u modu usualu di cumincià li ùn funziona.

  1. Aprite u editor, andate in u menù. "File" è cliccate nantu à l'elemento "Importu".

  2. Trova u schedariu scaricatu reg.reg è spingi "Apertu".

  3. U risultatu di e nostre azzioni entrerà in i dati contenuti in u schedariu in u registru.

    Ùn vi scurdate di riavvi a macchina, senza chì stu cambiamentu ùn abbia in vigore.

Reason 3: error hard disk

Se u lussu di u luggeru EXE hè accumpagnatu da un errore, allora questu pò esse dovutu à un dannu di i file di sistema nantu à u discu duru. A ragione per ciò pò esse "rotto", è dunque i settori illeggibili. Un tale fenomenu hè luntanu da raro. Pudete verificà u discu per erri è riparattele cù u prugramma HDD Regenerator.

Leggi ancu: Cumu recuperà un discu duru cù HDD Regenerator

U prublema principale di i file di sistema in i settori spezzati hè l'impussibilità di leghjite, copiate è riscritte. In stu casu, se u prugramma ùn hà aiutatu, pudete risturà o reinstallà u sistema.

Per saperne di più: Modi per ripristinà Windows XP

Tene à mente chì l'apparenza di settori difettosi nantu à u discu duru hè a prima chjesa da rimpiazzarla cun una nova, sì altru risicu di perde di tutti i dati.

Reason 4: processor

Quandu sceglite sta ragione, pudete associare cù i ghjochi. Cusì i ghjucari ùn vogliono scappà nant'à e carte video chì ùn supportanu micca alcune versioni di DirectX, i prugrami ponu micca accuminciari nantu à i sistemi cun processori chì ùn sò micca capaci di eseguire e istruzzioni necessarie.

U prublemu più cumunu hè a mancanza di supportu per SSE2. Pudete truvà s'ì u vostru processore pò funzionà cù queste istruzioni aduprendu u cpu di u cpu CPU-Z o AIDA64.

In CPU-Z, una lista di istruzioni hè pruposta quì:

In AIDA64 devi andà à u succursale "Cunsigliu di sistema" è aprite a sezione "CPUID". In blocu "Istruzioni" Pudete truvà e informazioni necessarie.

A soluzione à stu prublema hè una - a rimpiazzamentu di u processore o l'intera piattaforma.

Conclusione

Oghje aghju truvatu cum'è per risolve u prublema in a esecuzione di i file cù l'estensione .exe in Windows XP. Per evitallu in futuro, fate attenzione à a ricerca è in l'installazione di u lugiziale, ùn entri micca in u registru di dati non verificati è ùn cambiate micca i chjavi chì u scopu ùn sapete.