Perchè u situ ùn apru micca in u navigatore, a soluzione à u prublema

L'impossibilità di aprire a pagina necessaria nantu à Internet hè unu di i prublemi più cumuni. In listessu tempu in a barra di indirizzu, u nomu hè piazzatu correttamente. Ci hè una dumanda ragiunata nantu à perchè u situ ùn apru micca, chì hè tantu necessariu. E cause di stu prublema ponu esse parechje, chì vanno da difetti visivi è finendu cù fallimenti software interni.

U cuntenutu

  • Verificate l'impostazioni semplici
    • Travaglia Internet
    • Virus in computer è prutezzione
    • Operazione di navigatore
  • Diagnosticà impostazioni cumplette
    • Fichier d'ospite
    • Attività di protocollo TCP / IP
    • Problema di u servore DNS
    • Riparazione di u Registro di sistema
    • Browser Proxy

Verificate l'impostazioni semplici

Ci hè ragioni elementari, chì pò esse riparatu senza ricorrerà à una regolazione profonda. Questi indicatori sò basati annantu à parechji fattori, ma prima di vene, bisogna leggere attentamente ciò chì hè scrittu in a pagina aperta. In certi casi, u provider di Internet in sè pò impedisce a transizione versu u situ. A ragione di stu hè a mancanza di un certificatu o di una firma di dominio.

Travaglia Internet

A ragione principale chì l'indirizzu specificatu hà smettu di apertura pò esse mancanza di internet. Fate di diagnostiche cunverendu a cunnessione di cavi di rete à un laptop o un computer. Cù una rete wireless configurata, verificate a copertura di Wi-Fi è selezziunate una rete preferita.

A ragione per chì limita l'alimentazione di Internet à u dispositiu pò servire da router o fornitore di servizii. Puderà u router deve vede tutti i cavi di retepurtendu à u router, poi riavanu u dispositivo.

Un altru modu di cuntrollu pò esse l'apertura di un prugramma in linea, per esempiu, Skype. Se l'icona nantu à u pannellu hè verde, allora Internet hè presente, è u prublema hè in altrò.

Virus in computer è prutezzione

Ancu a più "intelligente" macchina di l'ultimu mudellu cun l'ultimu sistema ùn hè micca pronta à esse persta da malware. Sò entrate in u computer in modi diversi, è quì sò duii:

  • Installà un software senza licenza o discutibile.
  • Cunnessi à un laptop in via USB drive o testi cuncepiti senza smart.
  • Cunnessione à una rete Wi-Fi estrania.
  • Scaricà i file senza verificà o le allunghe à u navigatore.
  • Appello à fonti sconosciuti in a rete.

Uttene in u dispositiu, malware pò agisce negativamente di travaglià applicazioni è sistemi in generale. Una volta in u navigatore, cambià le estensioni, ridirettendu i frodanti à u situ di phishing.

Vedite questu hè pussibule se a barra di indirizzu hè evidenziata cù un altru nomu o simile à ciò chì deve esse. Se un prublemu si faci, avete bisognu di stallà un antivirus in u vostru computer è scansione tutti i dischi cù scansione profonda. Se u prugramma hà ricunnisciutu i file suspettosi, esse deve esse toltu immediatamente.

Ogni sistema nantu à u dispositiu hà a so propria prutezzione anti-malware, chjamata firewall o firewall. Spessu una tale schermata di rete listi i siti indesiderati è ancu innuvui.

Se ùn si capisce micca un prugrammu periculosu, ma certi siti ùn ne aprenu micca in u navigatore, allora a disattivazione di u difensore è l'antivirus di Windows aiutanu. Ma ci vole à cunnosce chì u dispositiu pò esse in periculu à causa di transizioni in linea in u navigatore.

Operazione di navigatore

Fattori perchè certi siti non si aprenu in u navigatore, serve i so difetti. Pò esse accaduti per i seguenti motivi:

  • U navigatore hè prutestu da siti non certificati o senza firma.
  • L'icona di a pagina salvata hè obsoleta è u ligame ùn hè micca disponibile.
  • Stallazioni malevule installate.
  • U situ ùn funziona micca per ragioni tecniche.

Per risolve u prublema cù u navigatore, pudete cercà di entrà manualmente in u link. Se u prublema persiste, allora rimuove tutte le extensioni obsolete è cancellate a cache. Prima di sta procedura, salvate tutti i segnalibri per mezu di un account di posta elettronica o un file.

Ogni navigatore hà propria regolazione è a prutezzione da i siti dannosi. Se a pagina ùn hà micca sucessu, avete bisognu di aprirle in un altru browser o nantu à un smartphone. Se tuttu si mostra cù queste manipolazioni, a questione hè in u navigatore stessa, in cui hè necessariu trattà cun a regolazione.

Diagnosticà impostazioni cumplette

Sistemica u debugging di i file hè faciule, basta seguitu e istruzioni. Alcune configurazioni chì sò responsabile per l'apertura di u situ desideratu sò nascoste, ma cun un certu tippu di manipolazioni ponu esse ottenute è modificate per fà un risultatu.

Fichier d'ospite

Quandu visitate e pagine Internet in un computer, tutte e informazioni nantu à u statutu di a ricerca è a storia sò salvate in un documentu di testu "Hosts". Spesso prescrive virusi, in sostituzione di i documenti necessarii per travaglià annantu à Internet.

Per difettu, u schedariu si trova in: per Windows 7, 8, 10 C: Windows 32 32 Driver è aprite cù Notepad. Se u sistema operativu hè installatu in un altru discu, hè basta à cambià a prima lettera. Se ùn pudete truvà micca manualmente, pudete aduprà a ricerca specificendu "etc" in a linea. Questu hè u cartulare in u quale si trova u schedariu.

Avendu aperto u documentu, bisogna guardà da a linea di fondo è eliminà e voci sospette, allora fissate e correzioni cliccendu nantu à la scheda "File" e selezziunate l'opzione "salvà".

Ci sò situazioni chì "Hosts" ùn pò esse editate. Dopu, sò i prublemi seguenti:

  1. In cartella 2 di u documentu. In stu casu, avete bisognu di truvà u schedariu originale è cambiate. U virus falsu cambia l'estensione à "txt", u veru non hà quì.
  2. Fichieru mancante à l'indirizzu specificatu. Ciò significa chì u virus hà maschitu u documentu, è ùn ci hè nisuna manera di rivela u modu solitu.

Pudete vede u documentu andendu in u cartulare "Proprietà", cliccendu nant'à l'opzione "Strumenti" in a scheda e selezziunà a vista di cartella. Rimuete a marcata di cuntrollu da u caratteru "Mostra fascette e cartelle nascoste", poi cunfirma l'azzioni cù u pulsante "OK", salvendu u risultatu. Dopu à queste manipolazioni, u schedariu deve esse visualizatu, è pò esse editatu.

Se dopu queste azioni l'utente ùn pò aprà u situ, allora hè un metudiu più profondo per decodificà u schedariu, chì si faci da a linea di cume. Quandu fate un clic nantu à "Win + R", l'opzione "Run" hè emessa, in cui hè necessariu guidà "cmd". In a finestra aperta, tippite "route - f", allora riavvià u dispositivo, è u situ deve caricare.

Attività di protocollo TCP / IP

U locu induve e indirizzi IP sò salvati è configurati hè chjamatu TCP / IP è hè direttamente cunnessu à a rete. U funziunamentu sbagliu di u protocollo pò esse provocatu da virus o malware, cambiàmentu. Dunque, vi tuccate questu opzione cumprendu:

Aprite u cartulare "Connessioni di Rete", spostate u cursore nantu à l'icona di ricezione attualmente selezionata selezionata per a mudificazione. Cliccando u pulsante, aprite u menu di diritta è cliccate nantu à la scheda "Pruprietà".

Per l'opzione "Rete" in l'intestu "Componenti", selezziunate a casella accanto à u protocollo Internet cù a versione 4 o 6. Se l'indirizzu IP hè cambiatu, allora hè necessariu configuratu per u protocollo I P v 4. I passaggi sò:

  • In a finestra di u protocollo TCP / IP, selezziunate a casella chì e impostazioni è l'uscita di i cumpunenti IP cadenu automaticamente. Fate u listessu cun server DNS sottu, salvendu e cambiamenti apportati.
  • In a scheda "Avanzata" ci sò i parametri IP, induve avete marcatu "ricezione automatica" vicinu à tutte e caratteristiche. In i campi "Indirizzu IP" è "Subnet Mask" inserite u valore di l'indirizzu di a periferica.

Quandu cambiate l'indirizzu IP per u cunsideru di l'assegnazione di protocollo I P v 6, fate una di e azzioni seguenti:

  1. Marcate tutte e impostazioni cù "impostazioni automatiche di recuperu" da u prestatore di servizi in u protocollo DHCP. Salvà u risultu cliccendu u bottinu "OK" nantu à u monitor.
  2. Assignate IP in i campi Indirizzu IPv 6, induve avete bisognu inseritu e cifre di u prefissu di subnet è di u gateway principale cù i parametri di l'indirizzu di u dispositivo. Ripetendu l'azione premendu "OK".

Problema di u servore DNS

In molti casi, i fornitori di Internet DNS hè trasmissu automaticamente. Ma più spessu, quandu l'indirizzu hè entratu, e pagine ùn aprono micca. Per definisce i parametri curretti è l'indirizzu DNS statisticu, pudete effettuà e seguenti azzioni chì sò calculate per Windows:

  • Solu nantu à u pannellu, seleziona l'icona "Connettu à Internet", andate in "Gestione di Rete è Spartimentu" o "Connessione à l'Area Locale" per Windows 10 "Ethernet". Truvate a colonna "Cambia e impostazioni di l'adattatore", cliccate nantu à l'icona, selezionendu "Pruprietà".
  • Per una cunnessione Wi-Fi, fate riferimento à la scheda "Connessione di Rete Wireless". E sta hè u articulu "Protocollo d'Internet Versione 4 (TCP / IPv 4)", induve vole andà à "Proprietà". Verificate a casella accantu à a colonna "Usa i seguenti indirizzi di DNS-servitori" è digià numeri: 8.8.8.8, 8.8.4.4. Dopu, registra i cambiamenti.

Di listessa manera, hè pussibule di edità u DNS cambendu e indirizzi IP in l'impostazioni di u router o dispositivi mobili.

Riparazione di u Registro di sistema

A funzionalità di a basa di dati di impostazioni è di profili creata, conti, password salvate, interazione cù u prugramma installatu hè u registru. A pulizia sparerà di spam inutili, scorciati inutili, tracce di prugrammi cancellati, ecc. Ma à u listessu livello, i file dannosi puderenu esse salvati in u repository. Ci hè dui modi di sbarazzarsi di l'ordine inutile:

Usendu i tasti Win + R, a linea "Run" per Windows 7 è 8 hè chjamata, è in a versione 10 si chjama "Find". A parola "regedit" hè cundutta in quella è a ricerca di questa cartella hè eseguita. Dopu cliccate nantu à u lima trovata.

In a finestra chì si apre, avete bisognu di truvà una scheda chjamata HKEY _ LOCAL _ MACHINE, aprendu in una sequenza gerarchica. Truvà SOFTWARE Microsoft Windows NT CurrentVersion Windows, è in a sezione finale cliccate nantu à Applnit _ DLL. Stu volumu ùn hà parametri. Se à a so apertura ci hè un avutu di un altru testu o caratteristiche laterali, esse deve esse eliminatu è i cambiamenti salvati.

Un modu alternativu è menu di più fastidiosu à chjamà a pulizia di u Registru cù l'aiutu di prugrammi. Unu di i più cumuni è "CCleaner, ottimizza u sistema eliminendu spazzatura. Installa l'applicazione è ripara u prublema cù davanti un pocu di clic. Dopu installazione è in esecuzione di l'utilità, andate in la tabulazione di Registro, controllà tutti i prublemi possibili è esegui l'analisi. u prugramma ti dumandarà di riparicele, quale hè ciò chì deve esse fattu.

Browser Proxy

I schedari maliciosi nantu à u dispositiu ponu cambià l'impostazioni di u "Proxy" è di a configurazione di u servitore. Pudete riparà u prublema migrando l'utile. Cumu fà sta deve esse analizzatu aduprendu l'esempiu di u navigatore popolari Yandex:

  • Lanciate u navigatore cù i tasti "Alt + P", dopu u caricatu avete da entrà in "Impostazioni", chì si trovanu in u menu in diritta.
  • Scorrendu i parametri, in u fondu aprite a colonna "Impostazioni avanzate", trova u pulsante "Modifica le impostazioni di u server proxy".
  • Se i valori sò impostati manualmente è l'utente ùn hà fattu, allora u prublemu maligno hà fattu travaglià. In stu casu, selezziunate i caselli à fiancu à l'elemento "Riprusu cumunale di paràmetri".
  • U passu chì cioè hè di verificà u computer per virusu scannendu u sistema. Cancellà a criata è u cache di u navigatore, liberatu da spazzatura. Per una migliore operazione di u navigatore, bisogna rimuoverli è reinizallu, è dopu riavvià u dispositivo.

In tutti i navigatori cunnisciuti, u sistema di impostazioni "Proxy" hè identicu. Dopu avè verificatu tutti questi parametri, a quistione di perchè u navigatore ùn apru micca alcuni siti sparirà, è u prublemu sarà risoltu.