10 migliori prugrammi è servizii chì aiutanu à creà una infografica fresca

Infographics - un modu visuale di presentà l'infurmazioni. A foto cù i dati chì devenu esse trasmessi à l'utilizatore, megliu ind'u attenuu di e persone nantu à u testu asciutto. L'infurmazioni cunecillimentali sò ricordate è assimilate più volte. U prugramma "Photoshop" ti permette di creà materiale graficu, ma ci vorrà assai tempu. Tuttavia, i servizii speciali è prugrammi per creà infografie utriranu rapidamente "imballà" ancu i dati più difficili da capisce. Eccu 10 attrezzi per aiutà à fà una infografia fresca.

U cuntenutu

  • Pictochart
  • Infogram
  • Easel.ly
  • Sicuramente
  • Tableau
  • Cacoo
  • Tagxedo
  • Balsamiq
  • Visage
  • Visual.ly

Pictochart

Per creà una semplici infographic abbastanza mudelli gratuiti forniti da u serviziu.

A piattaforma pò esse usata gratuitamente. Cù u so aiutu hè faciule per creà rapure è presentazioni. Se l'utente quessa hà dumandatu, pudete sempre dumandà aiutu. A versione gratuita hè limitata à 7 mudelli. Funzioni supplementari necessitanu di acquistà per u soldu.

Infogram

U serviziu hè adinu per a visualizazione di dati statistichi.

U situ hè semplice. Ancu quelli chì sò venuti à ellu per a prima volta ùn saranu confusi è puderanu rapidamente di creà una infografica interattiva. L'utente pò sceltu da 5 mudelli. In listessu tempu hè pussibule di caricare e so propri

A mancanza di serviziu risiede ancu in a simplicità - cun noi pudete custruisce un infographic solu da dati statistichi.

Easel.ly

U situ hà un gran numaru di mudelli gratuiti.

Cù a simplicità di u prugramma, u situ apre una larga opportunità ancu cù l'accessu di libertà. Ci hè 16 categurie di mudelli prontu, ma pudete creà u vostru propriu, completamente da zero.

Sicuramente

Сreately ti permette di fà senza un disegnatore quandu crei un infographic cool

Sì avete bisognu di un'infografia professionale, u serviziu simplificarà assai u prucessu di a so creazione. I mudelli dispunibuli ponu esse tradutti in 7 lingue è uttenite materiale di qualità cù un design eccellente.

Tableau

U serviziu hè unu di i capi in u so segnu

U prugramma impone l'installazione in un computer chì esegue Windows. U serviziu permette di scaricà dati da file CSV, creà visualizazioni interattive. L'applicazione hà in u so arsenale pochi strumenti gratuiti.

Cacoo

Cacoo hè una varietà di strumenti, stencil, funzioni è a possibilità di u travagliu in squadra.

U serviziu permette di creà grafica in tempo reale. A so caratteristica hè a capacità di travaglià nantu à un oggiu à parechji utilizatori à tempu.

Tagxedo

U serviziu aiuterà à creà cuntenuti interessanti per e rete sociali.

I creaturi di u situ offrenu di fà un nube da ogni testu - da slogan picculi à una descrizione impressionante. A pratica mostra chì l'utenti amanu è capiscenu facilmente questu infografica.

Balsamiq

I sviluppatori di i servizii anu provatu à fà u praticu per l'utente à travaglià.

L'utunu pò esse adupratu per creà i prototipi di i siti. A versione demo gratuita di l'applicazione permette di schizze un semplice schizzo online. Ma e funzioni avanzate sò solu dispunibili in a versione PC per 89 $.

Visage

Servizio minimalista per a creazione di grafici è grafici

U serviziu in linea ti permette di custruì grafici è grafici. L'utente ponu caricare u vostru background, testu è scelte i culori. Visage hè posizionatu precisamente cum'è un strumentu di l'impresa - tuttu per u travagliu è nunda di più.

A funzionalità hè simile à l'effettu di l'Ezel per l'usu di grafici è grafici. I culori calmati sò adatti per ogni raporsu.

Visual.ly

Nant'à u situ Visual.ly pudete amparà parechje idee interessanti.

U serviziu offre parechje strade libere efficaci. Visual.ly hè abbastanza praticu per u travagliu, ma hè interessante da a presenza di una piattaforma commerciale per a cooperazione cù i disegnatori, chì esistenu assai opere finite nantu à vari argumenti. Quì hè puru bisognu di visità quiddi chì cercanu inspirazione.

Ci hè parechje siti per l'infografie. Duvà esse sceltu in i basi di u scopu, l'esperienza cù i grafichi è u tempu per fà u travagliu. Infogr.am, Visage è Easel.ly sò adatti per a custruzzioni di diagrammi simuli. Per i siti di prototipazione - Balsamiq, Tagxedo hà da fà un bon travagliu cù a visualizazione di u cuntenutu in i reti sociali. Va rimarcatu chì e funzioni più cumplette, cum'è in regula, sò solu dispunibili in versioni pagate.