A soia di 87 anni hà giocatu trè ore è mezu à e volte in Animal Crossing

Poul Habans, sviluppatore indipendente, hà dettu a storia di u so amma-gamer.

Poul Habans, sviluppatore indie, hà dettu à Twitter chì avia di 87 anni, Audrey, chì era in Animal Crossing: New Leaf in a console Nintendo 3DS.

Prima di a celebrazione di u Novu Annatu, l'omu ùn hà micca ind'è spessu nantu à a passione di Granny, eppuru chì sapia chì avia una console di ghjocu.

U prefissu preferitu si hè rotto prima di e vacanze di Natale, è a nipetta preoccupata hà presentatu una nova Nintendo 3DS è hà aiutatu a nonna à trasmette e statistiche di ghjoci è salvà da l'antica. Chì era sorpresa di Poule quandu hà vistu chì, da u so 2014 a so avia avia giocatu 3580 ore in un ghjocu di avventura eccitante. In tuttu, Audrey hà pagatu 1,5-2 ore à ghjornu à u so prugettu preferitu.

I lettori di Twitter di Khabans si dumandavanu se Audrey hà volutu toccà Animal Crossing nantu à u prefissu Switch per a recente uscita. A mo nonna, cum'è si hè scumparta, ùn hà micca sta console, tuttavia, appassionati hà riunitu a quantità necessaria per un dispositivo per un gameru anzianu nantu à GoFundMe.