Cume aghjunghje u vostru iPhone, iPad o iPod via iTunes è "nantu à l'aria"


L'aggiornu di u sistema operativu di i dispositivi Apple hè un fattore impurtante per assicurà un travagliu senza fine è efficace. U miglioramentu di e funzioni, l'espansione di e capacità, purtendu i componenti di IOS in cunfurmazione di i requisiti crescenti di sicurezza - questu è ancu di più sò forniti da sviluppatori cù aggiornamenti regolari. I utilizatori di l'iPhone, di l'iPad o di l'iPod necessitanu solu di installà i Service Pack cume sò rilati in unu di dui modi dispunibili: usando un computer o usando a tecnologia di Aggiornamenti di l'Air ("over the air").

A scelta di u metudu d'aghjedimentu a versione di iOS, infatti, ùn hè micca fondamentale, perchè i risultati di una prucedura di successu per qualunque di elli sò uguale. In listessu tempu, l'installazione di l'aggiornamenti per l'OS Apple da OTA hè caratterizata cum'è un modu più simplici è più pratettu, è l'usu di un PC è un software specializatu per questo scopu hè più affidabile è efficiente.

Cume aghjunghje u vostru iPhone, iPad o iPod via iTunes?

Per e manipulazioni fatti da un computer è suggerisce, in via di a so esecuzione, un incremento di a versione iOS in dispositivi Apple, avete bisognu di u prugrammu privatu di u fabbricante, iTunes. Da vede segnu chì solu cù l'aiutu di stu prugramma hè pussibule di fà aggiornà in modo sicuru u software di sistema di i dispositivi di marca, cum'è documentata da u fabbricante.

L'intero processo di l'aggiornamentu di iOS da un computer pò esse spartitu in parechji passi semplici.

  1. Installate è aprite iTunes.
  2. Leggi ancu: Cumu installà iTunes in u vostru computer

  3. Se iTyuns era installatu è usatu prima, verificate una nova versione di u lugiziale è, s'ellu hè presente, aggiornà a.

    Leggi ancu: Cumu aggiornà iTunes in u vostru computer

  4. Connettu u vostru dispositivo Apple à u vostru PC. Quandu u dispositiu identifichi u dispositiu, un pulsante cù l'image di un smartphone apparirà in a finestra di prugramma, cliccate nant'à.

    In u casu chì u dispositivo hè accunsentitu cù iTunes per a prima volta, a pagina di registrazione hè visualizzata. Cliccate nantu à u bottinu nantu à ellu "Continue".

    Next, cliccate "Principia".

  5. A tab in aperta "Revisione" s'ellu ci hè una versione più recente di IOS di quellu installatu in u dispositivu, a notizazione corrispondente hè visualizzata.

    Ùn hè micca affretta à preme u pulsante. "Refresh"Prima, hè assai raccomandatu di fà una copia di salvezza di i dati cuntinuti in a dispositiva mobile.

    Per di più: cumu un backup di un iPhone, iPod o iPad via iTunes

  6. Per inizià u prucessu d'aggiornamentu di iOS à l'ultima versione, cliccate dopu "Refresh" - tab "Revisione" è dopu in a scatula nantu à a pronta prughjetta à lanciari.
  7. In a finestra chì si apre, verificate e innovazioni introdotte da a nova versione di iOS, è cliccate "Prossimu".
  8. Accertate a lettura è accettate u cuntrattu di licenza di Apple cliccendu "Accetta".
  9. Allora ùn fà nunda, è in ogni casu ùn discunguete u cavu chì connette u dispositariu mobile di Apple à u computer, ma aspettate solu à a fine di e procedure:
    • Scaricate un pacchettu chì cuntene i componenti iOS appiuriti da i servitori Apple à un discu PC. Per monitorà u scaricamentu, pudete cliccà nantu à u bottinu cù l'imagine di a freccia di punta in diretta, chì aprirà a finestra di informazione cù a barra di avanzata;
    • Spacchete u pacchettu scaricatu cun un software;
    • Preparazioni per l'aggiornamentu di a versione di u sistema operativu iOS, durante a quale u dispositiu si riavene automaticamente;
    • Installazione diretta di una versione aggiornata di l'OS.

      In più di a manifestazione di a barra di stato in a finestra di iTunes, u prucessu di stallazione hè accumpagnatu da a compilazione di a barra di prugramma visualizzata nantu à a visualizzazione di u dispositivu iOS;

    • Verificà a stallazione curretta di u lugiziale di u sistema à a fine di l'installazione;
    • Rinviate u dispositivo.

  10. Dopu u staghjone di u mubile Apple in iOS, u prucedimentu di l'installazione di l'aggiornu da u computer hè cunsideratu cumpletu. Pudete verificate l'efficacità di a pratica eseguita da guardà l'infurmazioni in a finestra di iTunes, in a scheda "Revisione" Vene una notificazione nantu à a mancanza di aggiornamenti per u sistema operativu installatu in u dispositiu.

Optional. Sì avete travagliu difficoltà in a messa in opera di e istruzioni di sopra, leghje u materiale nantu à u nostru situ web, dispunibule in i ligami sottu. Seguitate e raccomandazioni spieghjate in elli in accordu cù l'errore mostratu da iTunes.

Vede ancu:
Modi per risolve u 1/9/11/14/21/27/39/1671/2002/2003/2005/2009/3004/3194/4005/4013 Errore in iTunes

Cume avè aghjurnà u vostru iPhone, iPad o iPod "nantu à l'aria"?

S'ellu hè necessariu, pudete aggiornà u vostru dispositivo senza un computer, so tramite Wi-Fi. Ma prima di pudete cumincià à aghjurnà l'upgrade "per via aerea", devi osservà qualchì sfumatura:

1. U vostru dispositivo deve avè abbastanza memoria liberu per scaricà u firmware. Di norma, per voi per avè abbastanza spaziu, u vostru dispositivo deve avè almenu 1,5 GB.

2. U dispositiu deve esse collegatu à a rete, ma u livellu di carica deve esse almenu u 60%. Questa restrizione hè fatta per assicurà chì u vostru dispositivo ùn si spegga tempu sottu durante u prucessu di l'aggiornu. Altrimenti, urinarii irreversibili pò esse accadutu.

3. Fornite u vostru dispositivo cun una cunnessione internet stabile. U dispositiu deve scaricà u firmware chì pesa tantu (di solitu circa 1 GB). In questu casu, prestu bè una particolare attenzione se sì un utilizatore di Internet cù una quantità limitata di trafficu.

Ora chì tuttu hè prontu per esse aggiornatu "nantu à l'aria", pudete iniziate a procedura. Per fà quessa, aprite l'applicazione nantu à u dispositiu "Impostazioni"vai à a sezione "Highlights" è cliccate nantu à u pulsante "Aggiornamentu di u Software".

U sistema hà inizio à vittà l'aggiornamenti. Una volta ghjunta l'ultimu aggiornamentu dispunibile per u vostru dispositivo, duverete cliccà u pulsante. "Scaricate è installate".

Prima, u sistema hà da cumincià à scaricà u firmware da i servitori Apple, chì a durata di u dipende da a velocità di a vostra cunnessione Internet. Una volta dopu u scaricamentu, vi sarà dumandatu di passà à a procedura di stallazione.

Purtroppu, a tendenza di Apple hè chì più vechju u dispositiu, u più lente ch'ellu laverà cù a nova versione di iOS. Quì, l'utente hà dui modi: per tene u rendimentu di u dispositiu, ma ùn avè micca un novu design, funzioni utili è supportu per e nuove applicazioni, o per arricchisce cù e so risicu è risicu, rinfrescendu cumplettamente u vostru dispositivo, ma forse cunnisciendu u fattu chì u dispositivo funziona assai più lente. .