Principii di formattazione tabelle in Microsoft Excel

Un di i prucessi più impurtanti da travaglià in Excel hè a formattazione. Cù u so aiutu, non solu l'apparenza di a tavula hè fatta, ma dinò una indicazione di cume si capisce a situazione di dati situati in una cella specifica o un rughjonu hè specificatu. Senza u capiscimentu di u funziunamentu di questu strumentu, ùn puderete micca amparà stu prugramma bè Scopemu in dettu ciò chì a formattazione in Excel hè e cume esse avianu da aduprà.

Lezione: Cume formattà e tabelle in Microsoft Word

Formattà e tabelle

A formattazione hè un tuttu cumpletu di misure per adeguà u cuntenutu visuale di e tabelle è di i dati calculati. Questa zona include cambià un numeru numeru di parametri: taglia, tippu è culore di a fonte, dimensione di a cella, riempimento, bordi, formattazione di dati, allineamentu è assai di più. Ulteriori su queste pruprietà saranu discuprate sottu.

Format Auto

Pudete applicà una formattazione automatica à qualunque spaziu di una scheda di dati. U prugramma formattarà a zona specifica cume una tavula è attribuisce una numeru di pruprietà predefinite.

  1. Selezziunu una gamma di cellule o una tavula.
  2. Esiste in a tabulazione "Casa" cliccate nantu à u bottinu "Formatu cum'è tabella". Stu buttu hè piazzatu nantu à u nastro in a casella di attrezzi. "Stili". Dopu à quessa, una grande lista di stili cù pruprietà predefinite si aprirà, chì l'utente pò sceltu à a so discrezione. Solu cliccate nantu à l'opzione adatta.
  3. Poi si aprite una scatena fighjula in cui bisogna cunfirmà a giustizia di e coordinate di intervalli entrati. Se truvate chì sò stati introdotti in modu erratu, allora pudete fà subitu cambiamenti. Hè assai impurtante cunservà u parametru. "Tavula cù intestazioni". Se ci sò e intestazioni in a vostra tavola (è in a maggior parte di i casi), allora ci vole à avè un segno di spunta davanti à stu parametru. Altrimenti, deve esse eliminatu. Quandu tutte e impostazioni sò finite, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Dopu, a tavula avrà u furmatu selezionatu. Ma pudete sempre edità cun strumenti di formatazione più precisi.

Transizione à a formattazione

L'utenti ùn sò micca in ogni casu contenti cù l'insieme di caratteristiche chì sò presentate in a forma automatica. In questo casu, hè possibile formattà a tavula manualmente aduprendu attrezzi spiciali.

Pudete cambià à e tabelle di formattazione, cioè cambia a so apparenza, cù u menù contestuale o eseguendu azzioni cù l'uttroni in u nastu.

Per andà à a possibilità di formattazione in u menù contestuale, avete bisognu di fà i passi chì seguite.

  1. Selezzi a cellula o intervallu di a tavula chì vulemu formattà. Facemu clicchì nantu à u cù u cliccavu destro di u mouse. U menu contestuale si apre. Sceglite un articulu in essa "Formatà e cellule ...".
  2. Dopu à questu, una finestra di formatu di cellula si aprite quì si pò generà vari tipi di formattazione.

L'uttrumenti in u formatale nantu à a nastro sò in vari tabs, ma a maggior parte di elli in a tab "Casa". Per uttene li, avete bisognu di selezziunà l'elemento corrispondente nantu à u fogliu, è poi cliccate nantu à u bottinu di l'utillu nant'à u nastro.

Formattazione di dati

Un di i tippi più impurtanti di formattazione hè u furmatu di tippu di dati. Quessa hè à causa di u fattu chì si determina micca tantu l'apparenza di l'infurmazioni visualizzate cume narra à u prugrama cume trattà lu. Excel faci un bellu prucessu differente di formati numerici, testuali, monetarii, di data è d'ora. Pudete formattà u tippu di dati di u spaziu sceltu in u menu di cuntestu è in u strumentu nantu à u nastro.

Se aprite a finestra "Formatu celle" attraversu u menu cuntestu, i cunfusioni necessarii saranu situati in a tab "Numero" in u blocu di parametri "Formati di numeri". In realtà, questu hè l'unica unità in sta scheda. Qui pudete sceglie unu di i formati di dati:

  • Numericu;
  • Testo;
  • Tempu;
  • Data;
  • Soldi;
  • Generale, etc.

Dopu chì a selezzione sia fatta, avete bisognu à cliccà nantu à u bottinu. "OK".

In più, impegni di più sò dispunibuli per certi parametri. Per esempiu, per un furmatu numericu in a parte diritta di a finestra, pudete sìchì quante decimali saranu visualizzate per i numeri fratturati è chì vene à mostra u separatore trà cifre in numeri.

Per u parametru "Data" Hè pussibule di definisce a forma in cui a data sarà visualizata nantu à u schermu (solu per numeri, numeri è nomi di mesi, etc.).

Opzioni simili sò dispunibuli per u furmatu "Tempu".

Se sceglite un elementu "Tutti i Formati", dopu tutti i sottotipi di formatazione di dati dispunibili saranu mostrati in una lista.

Se vulete formattà i dati per via di un nastro, allora stà in a tab "Casa", ci vole à cliccà nant'à u listinu in goccia chì si trova in a casella di attrezzi "Numero". Dopu à quessa, a lista di i fori principali hè rivelata. Hè vera, hè ancu menu dettagliatu ch'è in versione descritta in precedenza.

Tuttavia, se vulete formattatu in modu più accuratu, allora in stu listinu ti serve cliccà nantu à l'elemento "Altri formati numerichi ...". Una finestra già cunifera si aprirà. "Formatu celle" cun una lista cumpleta di impostazioni di cambiamentu.

Lezione: Cumu cambià u formatu di cellula in Excel

Allineamentu

Un blocu interu di strumenti hè presentatu in tab. "Alignment" in a finestra "Formatu celle".

Mediante l'impostazione di l'uccelli vicinu à u parametru rispettabile, pudete combinà e selezzioni selettive, fà una selezzione automatica di a larghezza è spostà u testu per e parolle s'ellu ùn si inserisce micca in i limiti di a cella

Inoltre, in a stissa tabulazione, pudete posizzà u testu in a cella in orizzontale è in verticale.

In u parametru "Orientazione" impostà l'angulu di u testu in a cella di a tavula.

Blocco strumentu "Alignment" ci hè ancu nantu à u nastru in a tabulazione "Casa". Ci sò tutte e stesse caratteristiche cum'è in a finestra "Formatu celle", ma in una versione più trunata.

Font

In a tabulazione "Font" A furmazione di e Windows anu avè abbastanza occasioni per personalizà u fontu di u spaziu sceltu. Queste funzioni includenu cambià i parametri seguenti:

  • tipo di fonti;
  • tipografia (corsu, grassu, normali)
  • dimensione;
  • culore;
  • modificazione (indice, superscript, strikethrough).

A cinta hà ancu un blocu di strumentu cù capacità simile, chì hè chjamatu dinò "Font".

Border

In a tabulazione "Border" Finestre di formattazione ponu personalizà u tipu di linea è u so culore. Determina subitu chì frontiera esse: interna o esterna. Pudete ancu rimuovere u confine, ancu s'ellu hè già esistutu in a tavula.

Ma nantu à u nastro ùn ci hè micca un blossu di strumentu separatu per stà a cunfinanza. Per questo, in a tabulazione "Casa" solu un bottinu hè messu in evidenza, chì si trova in u gruppu di strumenti "Font".

Riempite

In a tabulazione "Fà" E finestre di formattazione ponu esse aduprate per personalizà u culore di e celle di tabella. Inoltre, pudete installà i mudelli.

Nant'à u nastro, è ancu per a funzione precedente, solu un solu bottinu hè sceltu per u riempimentu. Hè trovu ancu in a casella di attrezzi. "Font".

Sì i culori standard presentati ùn sò micca abbastanza per voi è vulete aghjunghje l'originalità à u culore di a tavula, allora tu duvete passà per "Altro colori ...".

Dopu à quessa, una finestra si apre, pensata per una selezzione più precisa di culori è tinte.

Prutezzione

In Excel, ancu a prutezzione hè di u campu di furmazione. In a finestra "Formatu celle" Ci hè una tabulazione cù u listessimu nome. In stu, pudete indicà se u spaziu sceltu sarà pruteggiatu da e cambiamenti o micca, in casu di bloccà u fogliu. Pudete ancu abilità a formule nascondenti.

Nantu à u nastro, e funzioni simili sò pussibili di vede dopu cliccatu nantu à u bottinu. "Format"chì si trova in a tabulazione "Casa" in u blocu di l'utili "Cells". Comu pudete vede, vene una lista in cui esiste un gruppu di impostazioni. "Prutezzione". È quì ùn pudete micca solu personalizà u comportamentu di a cella in casu di bloccu, cume era in a finestra di formattazione, ma ancu bloccà immediatamente u strettu cliccendu nantu à l'elemento "Prutezziunà u fogliu ...". Dunque questu hè unu di quelli rari casi in cui un gruppu di opzioni di furmazione nantu à un nastro hà una funzionalità più vasta ch'è una scheda simile in a finestra. "Formatu celle".


.
Lezione: Cumu proteggere una cella da i cambiamenti in Excel

Comu pudete vede, Excel hà una funzionalità assai larga per formattà e tabelle. In stu casu, pudete aduprà parechje opzioni per stili cù pruprietà preimpostate. Pudete ancu fà impostazioni più precisi aduprendu u tuttu di l'uttrumenti in a finestra "Formatu celle" è in a nastro. Pò rari eccezzioni, a finestra di formattazione presenta possibili più largu per cambià u formatu ch'è nantu à u strumentu.