Plugins utili per Adobe Photoshop CS6

Un adattatore video discreta addizionale hè necessariu in casu chì u processore ùn abbia micca un chip graficu integratu è / o u computer abbia bisognu di travaglià correttamente in ghjochi forti, editori grafici è software di edizione video.

Occasu ricordà chì a scheda video deve esse cusì cumunabile cù a scheda grafica attuale è u processore. Inoltre, se planu aduprà un computer per operazioni grafiche pesanti, allora assicuratevi chì pudete installà un sistema di raffredamentu addizionale per a scheda video in a scheda madre.

Circa i pruduttori

Solamente uni pochi di i grandi fabricatori sò impegnati in u liberazione di e schede grafiche per u cunsumu di u consumatore. Hè impurtante notate chì a produzione di schede grafiche hè basata nantu à tecnulugia NVIDIA, AMD o Intel. Tutte e trè corporazioni sò impegnate in a produzione è in sviluppu di e carte video, anu cunsideratu e so differenze principali.

  • Nvidia - a cumpagnia più famosa chì hè impegnata in u liberazione di adattatori grafici per un largu consumu. I so prudutti sò inizialmente focalizati nantu à i gamelli è quelli chì travaglianu professionalmente cun video è / o grafici. Malgradu u prezzu elevatu di i prudutti, parechji utilizatori (ancu micca assai esigenti) preferenu sta cumpagnia particulare. I so adattatori sò fidabili, elevate prestazioni è bona compatibilità;
  • AMD - U prucessore competitore di NVIDIA sta in u sviluppu di schede video di a so tecnulugia. In cunfrontu à u processore AMD, induve ci hè un adattatore graficu integratu, i prudutti "rossi" furniscenu a prestazione più elevata. I adattatori AMD sò assai veloci, si acceleranu bè, ma anu qualchi prublemi cù surriscaldamentu è compatibilità cù i trasformatori Blue di u concurrente, ma à u listinu tempu ùn sò micca assai costosi;
  • Intel - Prima di tuttu, produce i trasformatori cun un adattatore graficu integratu secondu a so propria tecnulugia, ma dinò a produzione di adattatori grafichi singuli hè stabilita. E schede video Intel sò ùn si distinguanu micca per e so prestazioni, ma si piglianu cù a so qualità è affidabilità; perciò sò ideali per a "macchina macchina" di solitu. U prezzu per elli hè abbastanza altu;
  • MSI - produce e schede video di u patinu di NVIDIA. Prima di tutti, ci hè una orientazione nantu à i pruprietarii di macchine di ghjocu è di attrezzature prufessiunali. I prudutti di sta impresa sò costosi, ma nant'à i produttivi, di alta qualità è praticamenti ùn causanu prublemi di compatibilità;
  • Gigabyte - Un altru fabbricante di componenti informatici chì pigghjanu pianu un cursu nant'à u segmentu di a macchina di gamme. Pruduce principalmente e carte video NVIDIA, ma ci sò stati tentativi di fabbricazione di schede AMD. U travagliu di l'adattatori grafichi di stu pruduttori ùn causa alcun reclamu seriu, in più avemu un prezzu leggermente più pusule di MSI è NVIDIA;
  • ASUS - u fabbricatore più famoso di l'attrezzature di l'infurmazione in u mercatu di i computer è di i cumponenti per elli. Di recente, aghju cuminciatu à produrre cartoline cù e videocassioni secondu i standard NVIDIA è AMD. In a maggior parte di i casi, l'azienda produce cartoline grafiche per i ghjochi di ghjocu è urdinatori professionali, ma ci sò dinò mudelli scontati per i centri multimediali di casa.

Hè ancu meritu à ricordà chì e schede video sò divise in parechje serie principali:

  • Nvidia geforce. Questa linea hè aduprata da tutti i pruduttori chì producenu cartule secondu u standard NVIDIA;
  • AMD Radeon. Usatu da AMD stessu è da i pruduttori chì producenu i prudutti conformi à e norme AMD;
  • Grafica Intel HD. Hè adupratu solu da Intel.

Connettori di schede video

Tutte e motherboards moderni anu un connettore PCI di tippu speciale, cù chì pudete cunnesse una scheda grafica addizionale è ancu altri componenti. Oghje hè divisatu in dui versioni principali: PCI è PCI-Express.

A prima opzione hè diventata rapidu obsoleta è ùn hà micca a migliore larghezza di banda, cusì cumprà un putente adattatore graficu sottu à esse ùn hà sensu, perchè questu sicondu travaglia solu a metà di a so capacità. Ma face e so bè cù e carte di grafiche di u bilanciu per "macchine di ufficio" è centri multimedia. Assicuratevi ancu di sì chì a scheda video supporta stu tipu di connettore. Alcuni disegni moderni (ancu u segmentu di u budget) ùn anu micca supportà stu connettore.

A seconda opzione hè spessu trovata in e motherboards moderni è hè supportata da quasi tutte le carte di video, à eccezione di i mudelli antichi. Hè megliu per cumprà un adattatore graficu putente (o parechji adattatori), da allora u so bus offre una produttività massima è una eccellente compatibilità cù u processore, RAM è travaglià cù parechje schede video. Tuttavia, e motherboard per questu connettore ponu esse assai costosi.

U slot PCI pò esse spartitu in parechje versioni - 2.0, 2.1 è 3.0. Più alta hè a versione, più bona hè a larghezza di banda bus è e prestazione di a scheda video in cunjunzione cù altri componenti di u PC. Indipendentemente di a versione di u connettore in essa senza prublemi, pudete installà un adattatore s'ellu si adatta à stu connettore.

Puru nantu à e vecchie schede madri pudete truvà invece di u standard per i connettori PCI di oggi, un nìvulu di u tipu AGP. Questu hè un connettore obsoletu è quasi senza i componenti sò dighjà usciti per questu, perciò se avete una scheda madre molto vechja, allora una nova scheda video per un tale connettore sarà assai difficiule di trovà.

Circa chips video

Un chip video hè un mini-processore chì hè integratu in a progettazione di una scheda video. A potenza di l'adattatore di grafica è, in parte, a so compatibilità cù altri componenti di u computer (in primis di a CPU è di u chipset di a scheda madre) dipende di quessa. Per esempiu, e scheda video AMD è Intel anu i chips video chì fornenu una eccellente compatibilità solu cù u processore di u fabbricante, altrimenti serate à perde in serio e prestazioni è qualità di u travagliu.

L'esecuzione di chips video, à differenza di u processore centralizante, hè misuratu micca in core è frequenza, ma in shader (computational) blocchi. In fattu, si tratta di qualcosa di simule à i mini-nuclei di u processore centrale, solu in schede video u numeru di tali quelli pò allargà parechje migliaia. Per esempiu, e carte di classe di bilanciu hannu circa 400-600 blocchi, una media di 600-1000, un massimu di 1000-2800.

Prestu attenzione à u prucessu di fabricazione di u chip. Hè indicatu in nanometri (nm) è deve variare da 14 à 65 nm in e carte di video moderni. U consumu energeticu di a carta è a so conduttività termica dipende fortamente da quellu valore hè pussibule. Hè cunsigliatu di cumprà modelli cù u valore più basu di u prucessu, da allora Sò più compatti, cunsumendu menu energia è, ancu di più, si sovraccaliva di menu.

L'effettu di a memoria video nantu à a prestazione

A memoria di u video hà qualcosa di simile à u funziunale, ma e principali differenze sò chì funziona un pocu secondu e altre norme è hà una frequenza operativa più alta. Malgradu quessa, hè impurtante chì a memoria di video sia cum'è compatibile cum'è a RAM, u processore è a scheda madre, da allora A scheda madre suppone una certa quantità di memoria video, frequenza è tippu.

U mercatu hà avà e carte video cù una frequenza di GDDR3, GDDR5, GDDR5X è HBM. Questu hè u standard AMD, chì hè adupratu solu da questu fabbricante, perciò l'attrezzatura fatta secondu a standard AMD pò avè gravi problemi in u travagliu cù componenti da l'altri produttori (schede video, processori). In termini di prestazione, HBM hè in un locu da GDDR5 è GDDR5X.

GDDR3 hè adupratu in schede video di gamma bassa cun un chip chipu, da L'alta potenza di prucessione hè necessariu per trattà un flussu più grande di dati di memoria. Stu tipu di memoria hà una frequenza minima in u mercatu - in u range di 1600 MHz à 2000 MHz. Ùn hè micca raccomandatu cumprendu un adattatore graficu chì a frequenza di a memoria hè inferiore a 1600 MHz, da allora in stu casu, ancu e ghjente debuli funzioneranu terribilmente.

U tippu più amatu di memoria hè GDDR5, chì hè adupratu in a categoria di prezzi media è ancu in certi mudelli di budget. A frequenza di l'oreia di stu tipu di memoria hè circa 2000-3600 MHz. L'adattatori costosi utilizanu un tipu megliu di memoria - GDDR5X, chì furnisce i più alti velocità di trasferimentu di dati, è avendu una frequenza di fino a 5000 MHz.

In aghjunghje à u tipu di memoria, fighetta attenzione à a so quantità. In cunsiglii di bilanciu ci sò circa 1 GB di memoria video, in a categoria di prezzi media ci hè pussibule di truvà mudelli cù 2 GB di memoria. In u segmentu di più costu, e scheda video cù 6 GB di memoria pò esse trovata. Per furtuna, per u funziunamentu normale di a maiò ghjochi moderni, adattatori grafici cù 2 GB di memoria video sò abbastanza. Ma se avete bisognu di un computer di ghjocu chì pò pullattà ghjochi produttivi è in 2-3 anni, allora cumprate a scheda video cù u più memoria. Inoltre, ùn vi scurdate chì hè megliu di dà preferenza à u tipu di memoria GDDR5 è i so modifiche, in questu casu ùn avete micca cacciu postu grandi volumi. Hè megliu per cumprà una carta cù 2 GB GDDR5 chè cù 4 GB GDDR3.

Fighjate dinò a larghezza di u bus di dati. In ogni casu ùn deve micca cusì micca chè 128 bit, sì altrimenti, avete pochi prestazioni in quasi tutti i prugrammi. A larghezza ottimale di u bus vola da 128 à 384 bit.

Adattatori di Grafica d'Efficienza Energetica

Alcune schede madri è alimentatori ùn sò micca capaci di sustene a potenza richiesta è / o ùn anu micca cunnessi speciali per l'alimentazione di a scheda video esigente, allora tene ciò in mente. Sì l'adattatore di grafica ùn hè micca adatta per via di u grandi consumu di energia, allora pudete installatu (se altre condizioni sò adatte), ma ùn ricevi micca prestazioni.

U consumu di energia di e schede video di diversi classi hè cumpratu:

  • A classe iniziale - micca più di 70 watt. Una carta di sta classe ùn opererà senza prublemi cù una scheda madre moderna è l'alimentu;
  • A classe media - in u scopu di 70-150 watts. Non tutti i cumpunenti sò adatti per questu;
  • Carte di prestazioni elevate - in a regione da 150 à 300 watt. In questo casu, vi fate bisognu di una alimentazione speziale specializzata è di una scheda madre, chì sò adattate à e esigenze di macchine di ghjocu.

Raie di cunferenza video

Se l'adattatore di grafica cumincia a surriscaldà, allora, cum'è u prucessore, pò micca solu fiascà, ma dinò a integrità di a scheda madre, chì darà successivamente à dighjà seria. Cusì, e schede video guariscenu u sistema di raffreddamentu integratu chì hè dinò diviatu in parechji tippi:

  • Passive - in stu casu, o nè hè attaccatu à a carta per u raffreddamentu, o solu un radiariu participa à u prucessu, chì ùn hè micca più efficiente. Stu adattatore cum'è regula ùn hà micca bè prestazioni, dunque ci hà bisognu di un rinfrescamentu più seriu senza;
  • Attivu - ci hè dighjà un sistema di rinfrescamentu in piena - cù un radiariu, un ventilatore è qualchì volta cù tubi di calore di rame. Pò esse adupratu in ogni tipu di schede video. Una di e scelte più efficace di raffreddamentu;
  • Turbine - assai simule à a versione attiva. Un casu piuttostu massiccia hè montatu nantu à a carta, induve esiste una turbina particulare chì tira in aria à alta putenza è cundella à traversu un radiatore è tubi speciali. A causa di a so dimensione pò esse installatu solu in carte grandi è putenti.

Prestu attenzione à ciò chì materiale a pale palette è a parete radiatore sò fatte di. Se i carichi pesanti sò piazzati nantu à a carta, hè megliu ad abbandunà i modelli cù radiatori di plastica è cunsiderate l'opzione cù quelli di alluminiu. I migliori radiatori - cù muri di rame o di ferru. Inoltre, per e schede grafiche troppu "calde", i fan cu lame di metallo, anzi ch'è plastiche, sò più adatti. si pò fà.

Dimensioni di e carte di video

Se avete una piccola è / o una scheda madre bonita, allora pruvate à sceglie piazzate di adattatori grafichi, picchì troppu larga pò pieghje una scheda madre debula o semplicemente ùn si inseriscenu micca in u mumentu chì hè troppu chjucu.

A separazione dimensionale, cume, no. Alcune carte ponu esse chicse, ma sò di solitu e mudelli fragili senza alcun sistema di rinfrescamentu, o cù un picculu radiariu. E dimensioni esatte sò megliu à specificà nantu à u situ di u fabbricante o in u magazinu trà l'acquistu

A larghezza di a scheda video dipende da u numeru di i connettori nantu à sta. In copie chere in spessu ci hè una sola fila di connettori (2 pezzi in una fila).

Connettori di scheda video

A lista di entrate esterne include:

  • DVI - cun essa, pudete cunnesse à i monitor moderni, dunque stu connettore hè presente in quasi tutte e carte di video. Hè subdivisu in dui sottotipi - DVI-D è DVI-I. In u primu casu ci hè solu un connettore digitale, in u secondu ci hè ancu un segnale analogu;
  • HDMI - pò esse adupratu per cunnesse TV moderni à un computer. Stu connettore hè solu nantu à e carte di a categoria media è alta;
  • VGA - necessariu per cunnesse parechji monitor è proiettori;
  • Displayport - Ci hè solu numaru di pochi di mudelli di schede video chì servenu per cunnesse una poca lista di monitoru spiciali.

Assicuratevi ancu di fà attenzione à a presenza di un connettore speciale per l'alimentu supplementare in schede video ad alta potenza (ùn hè tantu necessariu per i mudelli per "macchine ufficiale" è centri multimedia). Si sò divisi in 6 è 8-pin. Per travaglià bè, hè necessariu chì a vostra scheda madre è l'alimentu supportanu questi connettori è u so numeru di contatti.

Supporto per schede video multi

E carte di mamma di taglia media è grande anu assai più slot per cunnessione di e carte video. Di solitu, u so numeru ùn supera micca 4 pezzi, ma in i computer specializati ci pò esse un pocu di più. In più di a dispunibilità di connettori liberi, hè impurtante assicurarvi chì e schede video ponu travaglià cun un l'altru. Per fà quessa, cunsiderà alcune regole:

  • A scheda madre deve sustene u travagliu di parechje schede video in cunjunzione. A volte si faci chì u connettore necessariu sia dispunibule, ma a scheda madre supporta u travagliu di una sola adattatore grafica, mentre u connettore “extra” esegue una funzione esclusiva di riserva;
  • Tutte e video carte sò fatte secondu unu standard - NVIDIA o AMD. Altrimenti, ùn puderanu micca interagisce cun a l'altru è confliscenu, chì puderà ancu cunduce à un crash di u sistema;
  • Nant'à e carte grafiche, ci vole dinò connettori speciali per cunnessu altri adattatori cun elli, altrimenti ùn impurtate micca una maggiore performance. S'ellu ci hè solu un cunnessu nantu à e carte, solu un adattatore pò esse cunnessu; s'ellu ci hè dui entrate, allora u numeru massimu di schede video supplementari aumenta à 3, più u primu.

Ci hè un altru regula impurtante riguardu à a scheda madre - ci vole esse supportu per una di e tecnologie di u pacchettu di carta grafica - SLI o CrossFire. U primu hè l'idea di NVIDIA, a seconda AMD. Di regula, nantu à a maiò parte di e motherboard, in particulare à u bilanciu è a media di u segmentu di u budget, ci hè un supportu solu per elli. Allora, se avete un adattatore NVIDIA, è vulete acquistà un'altra carta da u listinu produttore, ma a scheda madre supporta solu a tecnulugia di cumunicazione AMD, duverete rimpiazzà a scheda grafica principale cù un analogu da AMD è cumprà una unica da u listinu produttore.

Ùn importa quant'è a tecnulugia di la scheda madre chì supporta a scheda madre - una scheda video di qualunque produttore funziona bè (s'ellu hè sempre compatibile cù u processore centralizatu), ma se vulete installà dui carte, allora pudete avete prublemi in stu mumentu.

Consideremu i vantaggi di parechje schede video di travagliu in cunjunzione:

  • Aumenta a produttività;
  • A volte hè più prufessiunale cumprà una scheda video supplementare (in termini di rapporto qualità-prezzo) chè l'installazione di una nova, più putente;
  • Se una di e carte fallisce, u computer rimarrà pienu funziunale è sarà capace di tirà ghjochi pesanti, ancu se in l'impostazioni inferiori.

Ci sò dinò svantaghji:

  • Problemi di compatibilità. A volte, quandu l'installazione di e 2 schede video, a prestazione pò andà peghju;
  • Per u travagliu stabile, avete bisognu di una forte alimentazione è di bon raffreddamentu, chì u consumu energeticu è u trasferimentu di calore di parechje schede video chì sò installate vicinu aumentanu assai;
  • Pò fà produrre più rumuri per e ragioni da u puntu precedente.

Quandu si acquista una scheda video, assicuratevi di confrontà tutte e caratteristiche di a scheda madre, l'alimentu è a CPU cù e raccomandazioni per stu mudellu. Inoltre, assicuratevi di cumprà modelli induve a più grande garanzia hè data, da Questu elementu di u computer hè sottu à pesanti pesanti è pò falli in ogni tempu. U periodu media di a garanzia varieghja da 12-24 mesi, ma forse più.