buddha.dll è una biblioteca dinamica facente parte di API DirectX per Windows 7, 8, 10. È usata da molti ghjochi famosi quali Arma 3, Battlefield 4, Transformers: Fall of Cybertron e altri. Se questu schedariu manca, u sistema presenta un missaghju d'errore.
Ripara l'errore cù buddha.dll
U modu più faciule è più affidabile per risolve l'errore hè di reinstallà DirectX, postu chì buddha.dll hè a so componente. Pudete ancu indipendentemente scaricà è copia u schedariu DLL in a cartella impiegata.
Metudu 1: Reinstalla DirectX
Per implementà u metudu, avete bisognu di scaricà u pacchjettu di installazione web DirectX è dopu di esegu.
Scaricate DirectX gratuitamente
- Pressu "Prossimu" In a finestra iniziale di installazione, accettendu l'accordu di licenza.
- In a prossima finestra, rimuovi a marcata di cuntrollu da u campu "Installazione di u pannellu Bing" (se vulete) è cliccaci ancu "Prossimu".
- Completemu l'installazione cliccendu nantu à u bottinu. "Fatti".
Fatto, l'errore deve esse risoltu.
Metudu 2: Self-loading buddha.dll
U modu successu per eliminà stu errore hè di stallà a biblioteca DLLL da solo. Di norma, u schedariu scaricatu da Internet hà l'estensione ".Zip". Un hè puru ùn pò esse installatu è cusì prima ci vole da estrà da l'archive. Quì hè pussibile spaccà direttamente in a cartula desiderata o scompattallu per ogni directory desiderata, è dopu piazzatu à l'indirizzu desideratu.
- Aprite u schedariu archiviu cun WinRAR.
- Usendu u mouse, specificate u caminu per a directory di sistema. "System32" è cliccate "OK". .
- Copiate a biblioteca in precedenza extratta in u cartulare "System32".
L'archive ponu ancu aprire cun "Esploratore" Windows
Lezione: Apri l'archiu ZIP
Prima di effettuà i passi descritti in stu metudu, si consiglia di leggere l'articolo nantu à l'installazione di DLL. Se l'errore cuntene a ripetizione, allora leghjite l'artìculu nantu à a registrazione di biblioteche dinamiche.