Cume scopre a versione di Android à u telefuninu

A cumpagnia di Mikrotik produce macchine di rete chì scava u so sistema operativu RouterOS. Hè da esse chì si faci a configurazione di tutti i mudelli di router dispunibuli da stu pruduttori. Oghje ci focalizzeremo nantu à u router RB951G-2HnD è vi dicemu in dettagliu cum'è configurà lu solu.

Preparà u router

Spacchite u dispositivo è metti in u vostru appartamento o casa in u locu più praticu. Fighjulà u pannellu, induve vene tutti i pulsanti è i connettori presenti. Cunnesse u cavu da u fornitore è u cavu LAN per u computer à e porti dispunibili. Merite di ricordà à quale numeru a cunnessione hè fatta, postu chì sarà utili per edità in più i parametri in l'interfaccia web stessa.

Assicuratevi chì Windows guidi indirizzi IP è DNS automaticamente. Questu hè indicatu da un marcatore speciale in u menù di configurazione IPv4, chì deve esse opposu à i valori "Ricevi automaticamente". Cumu verificà è cambia u parametru, pudete amparà da u nostru altru articulu à u ligame sottu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configuriamo u router Mikrotik RB951G-2HnD

Come annunziatu nanzu, a configurazione hè effettuata usando un sistema operativu specificamente. Funziona in dui modi - software è un'interfaccia web. A situazione di tutti l'articuli è a prucedura di u so adeguamentu sò guasi cume, solu l'apparenza di certi tasti hè un pocu cambiatu. Per esempiu, se in u prugramma di aghjunghje una nova regula avete bisognu cliccà nantu à u buttu cum'è un plus, allora in l'interfaccia web hè responsabile per u bottinu "Add". Opereremu in l'interfaccia web, è voi, se sceglite Winbox, ripetite a guida sottu esattamente. A transizione versu u sistema operativu hè cum'è seguitu:

  1. Dopu avè cunnessu u router à u PC, aprite un navigatore web è digià in a barra di indirizzu192.168.88.1è poi cliccate nantu à Enter.
  2. A schermata d'apputamentu di l'OS apparirà. Qui cliccate nantu à l'opzione adatta - "Winbox" o "Webfig".
  3. Selezzione di l'interfaccia web, inserite u loginadmine lasciunu a stringa cun password aghjuntu, postu chì ùn hè micca impostata per difettu.
  4. Se avete scaricatu u prugramma, dopu u so lanciu duverete fà esattamente e stesse azzioni, ma prima in a linea "Cunnessu à" L'indirizzu IP hè specificatu192.168.88.1.
  5. Prima di iniziare a cunfigurazione, avete bisognu di resettà quellu attuale, cioè, restituisce tuttu a l'impostazioni di a fabbrica. Per fà quessa, aprite a categoria "Sistema", andate in sezione "Reset Configuration"marcà a scatula "Nessuna configurazione di difettu" è cliccate nantu à "Reset Configuration".

Aspettate chì u router rinavanu è rientra in u sistema operativu. Dopu, pudete andà directamente à a debugging.

Configurazione di l'interfaccia

Quandu hè cunnessu, avete da ricordà à quale di i porti i fili eranu cunnessi, cume in i router Mikrotik tutti sò equivalenti è adatti per a cunnessione WAN è a LAN. Per ùn esse confusu in altri parametri, cambia u nome di u connettore à chì va u cavu WAN. Questu hè letteralmente fattu in parechje azzioni:

  1. Averu categoria "Interfaces" è in a lista "Ethernet" truvate u numaru impiegatu, allora cliccate nantu à u cù u tastru sinistro di u mouse.
  2. Modificate u so nome à ogni pratice, per esempio, per WAN, è pudete uscire da stu menu.

U passu successivu hè di creà un ponte, chì permetterà di unificà tutti i porti in un unicu spaziu per travaglià cù tutti i dispositivi cunnessi. U ponte hè adessatu di stià:

  1. Averu categoria "Ponte" è cliccate nantu à "Add New" o in plus cù u Winbox.
  2. Vedite una finestra di configurazione. In essa, lasciate tutti i valori predefiniti è cunfirmi l'aggiunzione di u ponte cliccendu nantu à u pulsante "OK".
  3. In a stessa sezione, ampliate a tab "Porti" è creà un novu parametru.
  4. In u menu di edizione, specificate l'interfaccia. "ether1" è applica i parametri.
  5. Poi creà esattamente la stessa regula, solu in a stringa "Interfaccia" specificate "wlan1".

Questu cumpleta a procedura di configurazione di l'interfaccia; ora pudete procedere per travaglià cù i punti rimanenti.

Installazione fili

In stu stadiu di a cunfigurazione, puderete contattà a documentazione furnita da u fornitore per a conclusione di a documentazione contrattuale o contattà lu via a hotline per determinà i parametri di a cunnessione. Più spessu, u fornitore di servizii Internet prepara una serie di impostazioni chì entrate in u firmware di u router, ma à volte tutti i dati sò ottenuti automaticamente da DHCP. In sta situazione, l'installazione di a rete in RouterOS hè pruposta dinò:

  1. Crea un indirizzu IP staticu. Per quessa, espansione a categoria "IP", selezziunu una sezione in esse "Indirizzi" è cliccate nantu à "Add New".
  2. Com'è una subnet, si seleziona un indirizzu pratticu, è per i router Mikrotik hè a scelta migliore192.168.9.1/24è in linea "Interfaccia" Specifichi u portu à cui hè cunnessu u cavu da u fornitore. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "OK".
  3. Ùn lasciate micca a categoria "IP"va solu à a sezione "Cliente DHCP". Quì cunduce una opzione.
  4. Cume Internet, specificate u listinu portu da u cavallu fornitore è cunfirmate u cumplimentu di a creazione di regula.
  5. Poi si torna à "Indirizzi" è vede se un'altra linea hè andata cù l'indirizzu IP. Sì, allora a configurazione hè stata rinumata.

Di sopra, eri familiarittu cù l'impostazione di a ricezione automatica di i parametri di un fornitore per mezu di a funzione DHCP, ma un gran numeru di imprese furniscenu tali dati specificamente à l'utellu, dunque duveranu esse impostate manualmente. Ulteriori istruzioni vi aiutanu cun questu:

  1. U manuale precedente hà mostratu cume creà un indirizzu IP, cusì seguitu stessi passi, è in u menu di opzioni chì si apre, inserisci l'indirizzu furnitu da u vostru fornitore è spicciuli l'interfaccia à a quale hè in linea u cavu Internet.
  2. Ora aghjunghje a porta. Per fà quessa, aprite a sezione "Rotte" è cliccate nantu à "Add New".
  3. In linea "Gateway" impostate a porta d'ingressu specificata in a documentazione ufficiale, è dopu cunfirmà a creazione di una nova regula.
  4. Utene l'infurmazione nantu à i domini nantu à traversu u servitore DNS. Senza e so impostazioni corrette, Internet ùn funzionerà micca. Allora, in a categoria "IP" selezziunate a sottusezione "DNS" stabilisce tale valore "Servitori"chì hè specificatu in u cuntrattu, è cliccate nantu à "Applicà".

L'ultimu elementu da configurà una cunnessione cablata hè di edità u servitore DHCP. Permette à tutti l'attrezzi connessi di riceve automaticamente i parametri di a rete, è hè configuratu in solu qualchi passi:

  1. In "IP" aprite u menu "Servitore DHCP" è premete u pulsante "Impostazione DHCP".
  2. L'interfaccia di l'operazione di u servitore pò esse lasciata immutata è procedi immediatamente à u passu chì vene.

Ùn resti chì invece l'indirizzu DHCP ricevutu da u fornitore è salvà tutte e modifiche.

Configurazione di un puntu di accesso wireless

In più di a cunnessione cablata, u router modellu RB951G-2HnD supporta dinò operazione via Wi-Fi, tuttavia, stu modu deve esse primatu prima. L'intera procedura hè facili:

  1. Vai à categoria "Wireless" è cliccate nantu à "Add New"per aghjunghje un puntu di accessu.
  2. Attiva u puntu, inserisci u so nome, cù cui hè visualizatu in u menù di regolazione. In linea "SSID" setatu un nome arbitrariu. Nant'à voi truvate a vostra rete in a lista di e cunnessioni dispunibule. In più, ci hè una funzione in a sezione. "WPS". A so attivazione permette di autentificà rapidamente u dispositiu premendu solu un bottinu nantu à u router. À a fine di a procedura, cliccate nantu à "OK".
  3. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

  4. Cliccate nantu à la scheda "Profilu di sicurezza"induve a selezzione di e regole di sicurezza.
  5. Fate un novu profilu o cliccate nantu à un membru per pudè modificà.
  6. Inserite un nome di profilu o lasciatela in standard. In linea "Modu" selezziunu u parametru "chiavi dinamiche"spuntate e scatule "WPA PSK" è "WPA2 PSK" (Quessi sò i tippi più affidabili di crittografia). Imposta li duie password cun una lunghezza minima di 8 caratteri, poi cumplete u regnu.

A stu puntu, u prucessu di creazione di un puntu di accessu senza fili hè finitu; dopu à riavvià u router, deve funzionà normalmente.

Opzioni di sicurezza

Assai tutte e regule di sicurezza di a rete di u router di Mikrotik sò definite in a sezione "Firewall". Ci hè un numeru di numerose polizze, di cui l'aggiunzione si svolge cum'è seguitu:

  1. Apertu a sezione "Firewall"induve sò tutte e regule presenti sò esposite. Vai à aghjunghje cliccendu nantu à "Add New".
  2. E pulìtiche necessarie sò messe in u menù, è quì queste cambiamenti sò salvate.

Quì ci hè una quantità enorme di sutilezzi è di regule chì un utilizatore regule ùn hà micca sempre bisognu. Avemu a cunvenzione di leggere u nostru altru articulu à u ligame sottu. In questu apprende l'infurmazioni dettagliate nantu à l'adattamentu di i parametri principali di u firewall.

Per di più: Configurazione di un firewall in u router Mikrotik

Configurazione cumpleta

Rimane à tenere in considerazione solu uni punti micca i punti più impurtanti, dopu chì a procedura di configurazione di u router sarà cumpletata. Infine, ci vole à fà e azzioni seguenti:

  1. Averu categoria "Sistema" è selezziunate una sottusezzione "Utenti". In u listinu, truvate u account amministratore o crea un novu.
  2. Definisce un profilo in unu di i gruppi. S'ellu hè un amministratore, hè più currettu dà un valore à a so. "Full"dopu cliccate nantu à "Password".
  3. Inserite una password per accede à l'interfaccia web o Winbox è cunfirma.
  4. Aprite u menu "Clock" è stabilisce l'ora è a data esatta. Questa impostazione hè necessaria non solu per a raccolta di statistiche normale, ma ancu per u funziunamentu correttu di e regule di firewall.

Ora riavete u router è u prucedimentu di a configurazione hè cumpletatu. Comu pudete vede, à volte hè difficiule capisce l'interu sistema operativu, per quessa, tutti ponu affranchi cun certi sforzi. Speremu chì u nostru articulu vi hà aiutatu à configurà RB951G-2HnD, è se avete tutte e domande, dumandatevi in ​​i commenti.