Google Chrome vs Mozilla Firefox: Quale Browser hè megliu


Google Chrome è Mozilla Firefox sò i navigatori più popolari di u nostru tempu, chì sò capi in u so segmentu. Hè per questu chì l'utellu spissu porghje a quistione, in favore di chì navigatore da prumessu - pruvaremu di cunsiderà sta domanda.

In stu casu, noi ne truvamu i criteri principali in a scelta di un navigatore è à a fine, pruvaremu di riassumiri quale browser hè megliu.

Scaricate l'ultima versione di Mozilla Firefox

Chì hè megliu, Google Chrome o Mozilla Firefox?

1. Avanzate a velocità

Se tenemu in considerazione sia i navigatori senza plug-in installati chì compromettenu seriamente a velocità di lancia, allora Google Chrome era e restava u navigatore lanciatu più veloce. Più specificamente, in u nostru casu, a velocità di download di a pagina principale di u nostru situ hè 1,56 per Google Chrome è 2,7 per Mozilla Firefox.

1: 0 à favure di Google Chrome.

2. Carregà in RAM

Aprite u listinu numaru di tabulazioni sia in Google Chrome che in Mozilla Firefox, e chjamate u manager di e attività è verificate a carica di memoria.

In i processi in esecuzione in u blocu "Applicazioni" vedemu dui di i nostri navigatori, Chrome è Firefox, cù u secondu cunsumendu una quantità assai più grande di RAM chì a prima.

E scendite un pocu più bassu in a lista per bloccà "Prucessi di u Fondu" vedemu chì Chrome esegue parechji altri prucessi, chì u numaru tutali di chì dà approssimativamente u cunsumu di stissa RAM cumu Firefox (quì Chrome hà un lussughiu vantaghju).

U fattu hè chì Chrome utilizassi un'architettura multi-processo, chì hè, ogni tab, add-on è plugin hè lanciatu da un prucedimentu separatu. Questa funzione permette à u navigatore di travaglià più stabile, è se durante u travagliu cù u navigatore manciate di rispondere, per esempiu, u complementu installatu, u fermu di emergenza di u navigatore Web ùn hè micca necessariu.

Per capisce più precisamente ciò chì processi Chrome esegue, pudete da u Manager Task-in-built. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u navigatore per andà à a sezione. "Strumenti Addizionali" - "Task Manager".

Apparirà una finestra in u schermu in cui vedi un elencu di e attività è a quantità di RAM chì utilizanu.

Cunsiderendu chì in dui navigatori avemu u listinu add-ons, apri una tabulata cu u listessu situ, è ancu u travagliu di tutti i plugins hè disattivatu, Google Chrome hè un pocu, ma mostra sempre megliu, vale a dire chì in stu casu si riceve un puntuu . Score 2: 0.

3. Configurazione di u navigatore

A cumparazione di e impostazioni di u navigatore web, pudete dà immediatamente un votu à favuri di Mozilla Firefox, perchè cù u numaru di funzioni per impostazioni dettagliate, strisci Google Chrome à i pezzi. Firefox ti permette di cunnesse à un servitore proxy, definisce una password maestra, cambia taglia di cache, etc., mentre in Chrome po pudete fà solu solo cun l'utili addiziunali. 2: 1, u account aprite Firefox.

4. Prestazione

Due navigatori anu passatu a prova di prestazione cù u serviziu in linea FutureMark. I risultati mostranu 1623 punti per Google Chrome è 1736 punti per Mozilla Firefox, chì precede dighjà chì u secondu navigatore web hè più produttivo di Chrome. Dettagli di u testu chì pudete vede in i screenshot sottu. U puntuu hè uguale.

5. Cross-platform

À l'epoca di l'infurmisazione, l'usu hà in u so arsenale diversi strumenti per navigà in web: i computer cù i sistemi di travagliu diversi, i telefoni intelligenti è i tablet. A propositu, u navigatore deve supportà i sistemi operativi famosi cum'è Windows, Linux, Mac OS X, Android, iOS. Considerendu chì i dui navigatori supportanu e piattaforme elencate, ma ùn supportanu micca u sistema operativu di Windows Phone, dunque, in stu casu, parità, in cunnessione cù a quale u spartitu hè 3: 3 è resti uguale a.

6. A scelta di i supplementi

Oghje, quasi tutti l'utenti stanu in u navigatore add-ons speciali chì espandenu e capacità di u navigatore, allora à stu puntu, guardu attenzione.

Entrambi i navigatori anu i so propri magazini addizionali chì permettenu di scaricà sia l'estensioni che i temi. Se poni un parallimentu di a pienezza di i negozii, ghjè uguale: u maghjalu di i add-ons hè implementatu per dui navigatori, in certi versi solu per Google Chrome, ma Mozilla Firefox ùn hè micca prifiziosa di primature. Perciò, in stu casu, torna un sorteu. Score 4: 4.

6. Sincronizazione di i dati

L'utente, utilizendu parechji dispositivi cun un navigatore installatu, vuole tutti i dati conservati in un browser web per esse sincronizzati à tempu. Tali dati includenu, naturalmente, logins salvati è password, storia di navigazione, impostazioni specificate è altre informazioni chì avete bisognu di accede periodicamente. Entrambi i navigatori sò dotati di una funzione di sincronia cù l'abilità di personalizà i dati chì saranu sincronizzati, in cunnessione cù a quali torna nuvellu. Score 5: 5.

7. Privacy

Ùn hè micca segretu chì ogni navigatore raccolla l'infurmazione di l'usgenti, chì pò esse usata per l'efficacità di a publicità, chì ti permette di visualizzare l'infurmazioni interessanti è adatte à l'utente.

Per amore di a ghjustizia, vale a dì avà chì Google, senza nascurà, raccoglie i dati di i so utenti per usu persunale, ancu per a vendita di dati. A so volta, Mozilla parta una attenzione particulare à a privacy è a sicurezza, è u browser open source Firefox ci hè una triplice GPL / LGPL / MPL. In stu casu, votà à favore à Firefox. Score 6: 5.

8. Sicurezza

I sviluppatori di entrambi i navigatori ponu una attenzione speciale à a sicurezza di i so prudutti, in cunnessione cù i quali tutti i navigatori dispuniscenu una basa di dati di siti sicuri, è ci sò funzioni incrustate per verizà i file scaricabili. Sia in Chrome, sia in Firefox, scaricendu schedari maligni, u sistema blocarà u download, è se a risorsa web richiesta hè nantu à a lista di l'insicurezza, ognunu di i navigatori in questu puderà impedisce ch'ellu cambia. Punteggio 7: 6.

Conclusione

Sicondu i risultati di u paragunu, avemu identificatu a vittoria di u navigatore Firefox. Tuttavia, cum'è ancu si hè rimarcatu, ognunu di i navigatori web presentati hà i so propri punti di forza e dibilità, allora ùn propemu micca di installà Firefox cù un rifiuto di utilizà Google Chrome. A scelta finale, in ogni casu, hè solu da voi - basata solu nantu à e vostre richieste è preferenze.

Scaricate Mozilla Firefox Browser

Scaricate Google Chrome Browser