Cosa fà se sivate u login

In u sistema operativu di a linea di Windows, tutti i eventi principali chì si passanu in u sistema sò scritti è poi registrati in u giornale. Errori, avverteni è semplicemente notifiche varie sò annotate. Basatu annantu à sti ingressi, un utilizatore spertitu pò correggere u sistema è eliminà l'errori. Amparemu cumu apri u log di l'eventi in Windows 7.

Apertura di u Viewer di eventi

U log di l'eventi hè conservatu in l'attrezzatura di u sistema, chì hà u nome "Visualizzatore di eventi". Vedemu cumu adupriselu di diversi modi.

Metudu 1: Pannello di cuntrollu

Un di i modi più cumuni per lanciare l'utillu descrittu in stu articulu, ancu luntanu da u più faciule è più praticu, hè fattu aduprà "Pannello di cuntrollu".

  1. Cliccate "Start" è andate nantu à u lettering "Pannello di cuntrollu".
  2. Allora andate à a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu cliccate nantu à u nome di a sezione. "Amministrazione".
  4. Una volta in a sezione specifica in a lista di utilità di sistema, circate u nome "Visualizzatore di eventi". Cliccate nantu à sta.
  5. Strumentu di destinazione attivatu. Per entrà specificamente in u log di u sistema, cliccate nantu à l'elemento Logs di Windows in a zona di l'interfaccia sinistra di a finestra.
  6. In a lista chì si apre, sceglite una di e cinque sottusezzioni chì ti interessanu:
    • Applicazione;
    • Sicurezza;
    • Installazione;
    • Sistema;
    • Redirect event.

    U log di l'eventi currispondente à a sottosezione selezionata sarà visualizatu in a parte centrali di a finestra.

  7. Altrimenti, pudete aprite a sezione U Log di Applicazione è di Serviziuma ci hà un listessu più largu di sottusezzioni. A sceglie di una particolare vi darà una lista di eventi pertinenti visualizzati in u centru di a finestra.

Metudu 2: Run Tool

Hè assai più faciule d'iniziare l'attivazione di u strumentu chì hè descrittu cù l'utellu Run.

  1. Attiva a combinazione di tasti Win + R. In u campu di i fondi cumuni, tipu:

    eventvwr

    Cliccate "OK".

  2. A finestra desiderata si aprirà. Tutte l'azione ulteriore per a visione di u logu pò esse eseguita cù u listinu algoritmu chì era descrittu in u primu metudu.

U svantaghju di basa di stu modu rapidu è praticu hè di tene à mente u cumandatu di chjamà a finestra.

Metudu 3: Menu di ricerca Start Box

Un metudu assai simile di chjamà u strumentu chì studemu hè effettuatu cù u campu di ricerca di menù. "Start".

  1. Cliccate "Start". Ci hè un campu in u fondu di u menu chì si apre. Inserite l'espressione quì:

    eventvwr

    O allora scrivite:

    Event Viewer

    In a lista di emissione in u blocu "Programmi" u nomu apparirà "eventvwr.exe" o "Visualizzatore di eventi" a seconda di l'espressione entratu. In u primu casu, prubabilmente, u risultatu di emissione sarà u solu, è in u secondu ci sarà pochi. Cliccate nantu à unu di i nomi di sopra.

  2. U logu sarà lanciatu.

Metudu 4: "Linea di comando"

Chiama l'utellu per "Linea di cumandamentu" abbastanza sconfortu, ma stu metu esiste, è cusì merita una menzione separata. Prima ci vole à chjamà a finestra "Linea di cumannu".

  1. Cliccate "Start". A seguitu, sceglite "Tutti i prugrammi".
  2. Andate in a cartula "Standard".
  3. In a lista di utilità aperte, cliccate nantu à "Linea di cumandamentu". L'attivazione cù l'autorità amministrativa ùn hè micca necessaria.

    Pudete fà più veloce è più veloce, ma ci vole à ricordà u cumandamentu di l'attivazione "Linea di cumannu". Quadrante Win + RHè cusì iniziendu u lance di l'utellu Run. Enter:

    cmd

    Cliccate "OK".

  4. Cù l'unu di i dui azzioni di sopra, a finestra hè lanciata. "Linea di cumannu". Inserite un cummentu cunnisciutu:

    eventvwr

    Cliccate Enter.

  5. A finestra di log hè attivata.

Lezione: Abilita a "Linea di Commandu" in Windows 7

Metudu 5: Avviate direttamente u schedariu eventvwr.exe

Pudete aduprà sta soluzione "esotica" à u travagliu, cum'è un file di avvio diretto da "Esploratore". Tuttavia, questu metudu pò esse utile ancu in pratica, per esempiu, se i fallimenti anu ghjunghjutu tali scala chì e altre opzioni per fà funzionà l'utellu ùn sò solu una dispunibilità. Hè estremamente rara, ma bellu pussibule.

Prima di tuttu, avete bisognu di andà à a posizione di u file eventvwr.exe. Ci hè situatu in u cartulare di u sistema seguendu:

C: Sistema di Windows 32

  1. Run "Esploratore di Windows".
  2. Inserite u campu di l'indirizzu chì era statu presentatu in precedenza, è cliccate Enter o cliccate nantu à l'icona da a destra.
  3. Si sposta in u cartulare "System32". Questu hè quì u schedariu di destinazione hè conservatu. "eventvwr.exe". Se a vostra extensione ùn hè micca inclusa in u sistema, l'oggiu sarà chjamatu "eventvwr". Trova e dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mousePittura). Per fà più faciule a ricerca, cume ci sò pochi elementi, pudete ordinà gli oggetti in ordine alfabeticu cliccendu nantu à u parametru "Nome" in cima di a lista.
  4. Questu attiverà a finestra di log.

Metudu 6: Immettite u percorso di u file in a barra di indirizzu

Cù l'aiutu di "Esploratore" si pò gestisce a finestra di interesse è più veloce. È ùn avete ancu bisognu à circà eventvwr.exe in u cartulare "System32". Per questo in u campu di indirizzu "Esploratore" basta precisà u caminu di u file.

  1. Run "Esploratore" è inserite u indirizzu chì seguita in u campu di l'indirizzu:

    C: Windows System32 evvrr.exe

    Cliccate Enter o cliccate nantu à u logo di a freccia.

  2. A finestra di log hè immediatamente attivata.

Metudu 7: Crea una draghera

Sì ùn vulete micca duvere pruponeri di vari comandi o transizioni per sezioni "Pannello di cuntrollu" Se pensate chì sia troppu inconveniente, ma tu usa spessu una rivista, allora in stu casu pudete creà una icona nantu à "Desktop" o in un altru praticu postu per voi. Dopu à quessa cumincianu l'utellu "Visualizzatore di eventi" sarà svolta cum'è pussibule e senza avè bisognu di memorizà qualcosa.

  1. Andà à "Desktop" o fate "Esploratore" in u sistema di i schedari induve creete l'icona di l'accessu. Cliccate à diretta nantu à una area vuota. In u menù, scorrite per "Crea" è poi cliccate "Scelta".
  2. L'utellu di generazione di etichetta hè attivatu. In a finestra aperta, inserisci l'indirizzu chì era digià citatu:

    C: Windows System32 evvrr.exe

    Cliccate "Prossimu".

  3. Una finestra hè aperta induve avete bisognu di specificà u nome di l'icona cù a quale l'utente determina l'utensu da attivà. Per difettu, u nomu di u file eseguibile hè aduatu cum'è u nomu, chì in u nostru casu "eventvwr.exe". Ma, naturalmente, stu nomu pò dì pocu à l'usu uninitiated. Allora, hè megliu per inserisce a seguente espressione in u campu:

    Cuntinu eventi

    O quessa:

    Event Viewer

    In generale, inserite ogni nome cù u quale tù sarete guidati, ciò chì utru questu icona lancia. Dopu avè accettatu a stampa "Fatti".

  4. A icona di u lanciu apparirà "Desktop" o in un altru locu induve l'hai creata. Per attivà l'utellu "Visualizzatore di eventi" cliccate nantu à u dui volte Pittura.
  5. L'applicazione di sistema impiegata sarà lanciata.

Problemi d'ouverture di una rivista

Ci sò i casi chì ci sò i prublemi cù l'apertura di u giornale in i modi descritti sopra. U più spessu ci hè da chì u serviziu responsabile per u funziunamentu di questu arnesi hè disattivatu. Quandu prova à fà una strumentu "Visualizzatore di eventi" Appare un messaghju chì dichiara chì u serviziu di log di eventi ùn hè micca disponibile. Allora avete bisognu di fà a so attivazione.

  1. Prima ci vole à andà à Manager di serviziu. Questu pò esse fattu da a sezione "Pannello di cuntrollu"chì si chjama "Amministrazione". Cume andà in sti, descrittu in dettaglio quandu considerà Metudu 1. Una volta in sta sezione, cerca per l'elemento "Servizi". Cliccate nantu à sta.

    In Manager di serviziu pò andà cù l'attellu Run. Chjamà chjaramente Win + R. In a zona di entrata, cunduce in:

    services.msc

    Cliccate "OK".

  2. Indipendentemente se sì hà fattu passà per "Pannello di cuntrollu" o serve per entrà un cumandamentu in u campu di l'utile Runin corsu Manager di serviziu. Cercate l'elemento in a lista. "Cuntinu eventi di Windows". Per facilità a ricerca, pudete custruisce tutti l'oggetti di a lista in ordine alfabetica, cliccendu nantu à u nomu di u campu "Nome". Dopu avè trovu a stringa desiderata, fate un ochju à u valore corrispondente in a colonna "Condition". Se u serviziu hè attivatu, allora ci vole a scrizzione "Works". S'ellu hè vacantu, significa chì u serviziu hè disattivatu. Fighjate dinò u valore in a colonna Tipu Startup. In e condizioni normali ci dev'essere una inscrizzione "Automatic". S'ellu ci hè un valore "Disabled"quessa significa chì u serviziu ùn hè micca attivatu à l'iniziu di u sistema.
  3. Per risolve ciò, andate in a pruprietà di u serviziu, cliccando nantu à u nome, duie volte Pittura.
  4. A finestra s'hè aperta. Cliccate nantu à a zona Tipu Startup.
  5. Da a lista chì compare, sceglite "Automatic".
  6. Cliccate nantu à e iscrizioni "Applicà" è "OK".
  7. Tornà à Manager di serviziu, cliccate "Cuntinu eventi di Windows". In a zona di a shell di sinistra, cliccate nantu à a didicazione. "Run".
  8. U serviziu hè statu principiatu. Avà in u campu colonna corrispondente "Condition" valore hè visualizatu "Works", è in colonna di campu Tipu Startup una inscrizzione apparirà "Automatic". Ora a rivista pò esse aperta in qualunque di sti modi chì avemu descrittu sopra.

Ci sò parechje opzioni per attivà u log di eventi in Windows 7. Naturalmente, i modi più pratici è popolari sò di passà per "Toolbar", attivazione per mezu di Run o campi di ricerca di menù "Start". Per accede à a funzione descritta, pudete creà una icona "Desktop". A volte sò i prublemi esendendu a finestra "Visualizzatore di eventi". Poi avete bisognu di verificà se u serviziu rispettu hè attivatu.