Una di e funzioni più popolari di Excel hè u travagliu cù e formule. Grazie à sta funzione, u prugramma esegue indipendentemente vari tipi di calculi in tabelle. Ma in certi volte succede chì l'utente inseri una formula in una cella, ma ùn accade micca u so scopu direttu - u calculu di u risultatu. Vedemu à ciò chì pò esse cunnessu, è cumu risolve u prublema.
Risolvendu i problemi di calculu
E causa di i prublemi cù u calculu di e formule in Excel ponu esse cumplettamente differenti. Pò esser deghje sia da l'impostazioni di un libru particulare, sia ancu per un intervallu specificu di cellule, sia per i vari errori in a sintassi.
Metudu 1: cambiate u furmatu di e celle
Unu di i motivi più spiccati perchè Excel ùn tiene in considerazione o micca esaminà correttamente e formule à tutti hè u furmatu di cella impostu in manera erronea. Se u spaziu hà un formatu testu, allora u calculu di e espressioni in esse ùn hè micca eseguita, cioè, sò visualizate cum'è testu. In altri casi, se u furmatu ùn risponde micca à l'essenza di i dati calculati, u risultatu affissatu in a cella pò ùn esse micca visualizatu correttamente. Amparemu cumu per risolve u prublema.
- Per vede u formatale chì avete una determinata cella o intervista, andate in tab "Casa". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Numero" Ci hè un campu per visualizà u furmatu attuale. S'ellu ci hè un valore "Text", a formula ùn hè micca calcolata esattamente.
- Per fà un cambiamentu in u furmatu, cliccate solu in stu campu. A lista di opzioni di formattazione si aprirà, in cui pudete selezziunu un valore chì risponde à l'essenza di a formula.
- Ma a scelta di tippi di formati à traversu a nastro ùn hè micca vasta cum'è una finestra specifica. Allora, hè megliu ad aduprà a seconda opzione di formattazione. Selezziunate u range di destinazione. Facemu clicchì nantu à u cù u cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Formatu celle". Pudete ancu preme a scorciatura dopu avè sceglie a portata. Ctrl + 1.
- A finestra di formattazione si apre. Vai à la tabulazione "Numero". In blocu "Formati di numeri" sceglite u formatu chì avemu bisognu. Inoltre, in a parte diritta di a finestra, pudete sceglie u tippu di presentazione di un formatariu specificu. Dopu chì a selezzione hè stata fatta, cliccate nantu à u pulsante "OK"situatu sottu.
- Selezziunu una per unu a cellule in cui a funzione ùn hè micca contata, è per ricalculà, preme u tascu di funzione F2.
Ora a formula hè calciata in l'ordine standard cù u risultatu affissatu in a cella specifica.
Metudu 2: Disattivà a modalità "mostra formule"
Ma forse a ragione chì, invece di i risultati di u calculu chì avete espressioni sò messe, hè chì u prugramma hà a modalità "Mostra Formule".
- Per abilità a visualizzazione di i totali, andate in la tabulazione "Formule". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Dipendenze di Formula"se per "Mostra Formule" attivu, dopu cliccate nantu à ellu.
- Dopu sti azzioni, e cellule mostrananu di novu u risultatu invece di a sintassi di e funzioni.
Metudu 3: Correggere l'errore di sintassi
Una formula pò esse visualizata cum'è testu se a so sintassi hè stata sbagliata, per esempio, se una lettera manca o cambia. Se avete entratu manualmente, è micca attraversu Wizard di Funzione, hè abbastanza probabile. Un sbagliu assai cumunu associatu cù a mostra di un'espressione cum'è testu hè un spaziu prima di u segnu "=".
In tali casi, avete bisognu di rivedere attentamente a sintassi di quelle formule chì sò visualizzate in modo sbagliate, è fà apri adeguamenti adatte à elli.
Metudu 4: Abilita a ricalcazione di formula
Accade dinò chì a formula pare di visualisce u valore, ma quandu e cellule connesse cun a so cambianu, ùn cambia micca stessa; cioè, u risultatu ùn hè micca ricalculatu. Ciò significa chì avete parametri di calculu configurati in manera sbagliata in stu libru.
- Cliccate nantu à la scheda "File". Mentre in i, cliccate nantu à l'elemento "Opzioni".
- A finestra di parametri si aprirà. Bisogna andà à a sezione "Formule". In a scatula di l'impostazioni "Parametri di calculu"chì hè situatu in cima di a finestra, se in u parametru "Calcoli in u libru", cambia micca piazzatu à a posizione "Automatic"quessa hè quì u perchè u risultatu di i calcoli ùn hè micca pertinente. Spostà l'interruttore in a posizione desiderata. Dopu avè fattu i cunfigurazioni sopra cullati per salvarli in u fondu di a finestra fa clic u pulsante "OK".
Avà tutte e espressioni in stu libru saranu automaticamente ricalculate quandu cambiate un valore pertinente.
Metudu 5: un errore in a formula
Se u prugramma riesce ancora à fà u calculu, ma cum'è per quessa mostra un errore, allora hè probabile chì l'utente facessi un errore in cunservendu l'espressione. E formule erronie sò quelle per u calculu chì i valori chì seguianu sò in a cella:
- #NUM!;
- #VALUE!;
- # NULL!;
- # DEL / 0!;
- # N / a.
In questu casu, avete bisognu di verificà se i dati sò scritti correttamente in e cellule riferite da l'espressione, sì esiste un errore in a sintassi o s'ellu ci hè una azzione sbagliata in a formula stessa (per esempio, divisione per 0).
Se a funzione hè complessa, cun un gran numeru di cellule connesse, allora hè più faciule da trace i calculi aduprendu un strumentu speciale.
- Selezzi a cella cù l'errore. Vai à la tabulazione "Formule". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Dipendenze di Formula" cliccate nantu à u bottinu "Calculate Formula".
- A finestra s'hè aperta in cui hè cunsideratu u calculu complete. Spingite u pulsante "Calcete" è guardà da u calculu passo à passo. Cercamu un sbagliu è riparaghjimu.
Comu pudete vede, i motivi per i quali Excel ùn tene micca o cuncevule nè formule pò esse cumplettamente diversu. Se invece di u calculu, l'utente visualizza a funzione stessa, allora in questo casu, prubabilmente, a cellula hè formattata cume u testu, o a modalità di espressione hè attivata. Inoltre, ci pò esse un errore in a sintassi (per esempiu, a presenza di un spaziu davanti à u segnu) "="). Se dopu a cambiazione di i dati in e celle cellule associate u risultatu ùn hè micca aggiornatu, allora avete bisognu di guardà cume l'attualizazione automatica hè configurata in l'impostazioni di u libru. Inoltre, spessu, invece di un risultatu currettu, si vedi un errore in a cella. Quì ci vole à vede tutti i valori riferiti da a funzione. S'ellu si capisce un errore, esse deve esse riparatu.