L'aggiornamenti aiutanu à assicurà a massima efficienza è a sicurezza di u sistema, a so pertinenza per cambià eventi esterni. Tuttavia, in certi casi, certi di elli pò danneghje u sistema: cuntene vulnerabilità à causa di vizi di sviluppatore o cunflitti cun software installatu in un computer. Ci hè dinù i casi chì un pacchetto di linguaggi inutili hè statu installatu, chì ùn beneficente micca l'utente, ma occupa solu spaziu nantu à u discu dur. Allora nascente a dumanda di caccià tali componenti. Avemu capitu cume di fà quellu in un computer chì esegue Windows 7.
Vede ancu: Cumu disattivà l'aggiornamenti in Windows 7
Metodi di rimozione
Pudete rimuovere entrambe l'aggiornamenti già installati in u sistema è i so file di installazione solu. Provemu à tene in considerazione vari modi di risolvendu i task, cumu cumu annullà l'aggiornu di u sistema Windows 7.
Metudu 1: Pannello di cuntrollu
U modu più popularu per risolve u prublema studiatu hè di aduprà "Pannello di cuntrollu".
- Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
- Vai à la sezione "Programmi".
- In blocu "Programmi è Componenti" sceglite "Vede l'aggiornamenti installati".
Ci hè un altru modu. Cliccate Win + R. In a cunca chì si vede Run in martellu in:
wuapp
Cliccate "OK".
- Apre Update Center. A parte sinistra in u fondu hè un blocu "Veda ancu". Cliccate nantu à a didicazione "Aggiornamenti installati".
- Un elencu di i componenti di Windows installati è di certi prudutti software, principalmente da Microsoft, apriranu. Quì pudete vede micca solu u nome di l'elementi, ma dinò a data di a so stallazione, è u codu KB. Cusì, s'ellu si decide di rimuovere un elementu da un errore o un cunflittu cù altri prugrammi, ricordendu a data approssimativa di l'errore, l'utente puderà truvà un elementu suspettu in a lista in base à a data in cui era installatu in u sistema.
- Truvate l'oggiu chì vulete rimuovere. Se avete bisognu di sguassà u cumandatu di Windows, cerca quì in u gruppu di elementi "Microsoft Windows". Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM) e selezziunate l'unica opzione - "Elimina".
Pudete ancu selezziunate l'elemento elencu cù u bottinu sinu di u mouse. È poi premete u pulsante "Elimina"chì hè situatu sopra a lista.
- Apparirà una finestra induve hè richiesta un veru desideru di sguassà l'oggetto selezionatu. Se agiti cunisciente, allora pressi "Sì".
- A procedura di disinstallazione hè in esecuzione.
- Dopu à quessa, a finestra pò inizià (micca sempre), chì dice chì avete bisognu di riavvià u computer per chì i cambiamenti entranu in vigore. Se vulete fà subitu, allora cliccate Ora ripartisce. S'ellu ùn hè micca grande urgenza in a risoluzione di l'aggiornu, cliccate nant'à "Ricaricate dopu". In stu casu, u cumpunente sarà completamente rimuovere solu dopu à riavvià u computer manualmente.
- Quandu u computer ripisenta, i cumpunenti selettiti saranu completamente rimossi.
Altri componenti in a finestra "Aggiornamenti installati" trascinatu per analogia cù a rimozione di elementi di Windows.
- Selezziunate l'elemento desideratu, e poi cliccate nantu à ellu. PKM è selezziunate "Elimina" o fate un clic nantu à u butteiu cù u listessu nomi sopra a lista.
- Tuttavia, in questu casu, l'interfaccia di e windows chì si aprirà più lontanu durante u prucessu di disinstallazione sarà un pocu diversa da ciò chì avemu vistu sopra. Depende di l'aggiornamentu di chì componentu sta cancellendu. Tuttavia, tuttu hè piuttostu sèmplice è ghjustu seguitu i prompt chì sò.
Hè impurtante notatevi chì, se avete installazione automatica abilizata, i componenti eliminati sò carichi dinò dopu un certu tempu. In questu casu, hè impurtante per disattivà a funzione di azzione automatica in modu chì pudete selezziunate manualmente ch'è i cumpunenti da scaricà è chì ùn.
Lezione: Installazione di l'aggiornamenti di Windows 7 manualmente
Metudu 2: "Linea di comando"
L'operazione studiata in questu articulu pò esse ancu eseguita introducendu un certi comando in a finestra "Linea di cumannu".
- Cliccate "Start". Selezziunu "Tutti i prugrammi".
- Move à u cartulare "Standard".
- Cliccate PKM da "Linea di cumandamentu". In a lista, sceglite "Run as administrator".
- Appare una finestra "Linea di cumannu". In essa avete bisognu di inserì un cumandamentu secondu u mudellu di seguitu:
wusa.exe / uninstall / kb: *******
Invece di caratteri "*******" Avete bisognu di stallà u còdice KB di l'aggiornu chì vulete rimuovere. Sì ùn cunniscite micca stu codu, cum'è accennatu nanzu, pudete vede lu in a lista di l'aggiornamenti installati.
Per esempiu, se volete rimuovere un componente di sicurezza cù u còdice KB4025341dopu u cumandamentu inseritu in a riga di cume sarà simu questu:
wusa.exe / uninstall / kb: 4025341
Dopu avè accettatu a stampa Enter.
- L'estrazione principia in u installatore autonomu.
- In un determinatu stadiu, si vede una finestra in a quale bisogna cunfirmà a brama di sfruttà i cumpartimenti specificati in u cumandamentu. Per fà quessa, cliccate "Sì".
- U installatore autonomu esegue una procedura di rimozione di componenti da u sistema.
- Dopu à a so missione, pudete dà bisognu à riavvià u vostru computer per una rimozione cumpleta. Pudete fà in u modu usuale o cliccendu nantu à u bottinu Ora ripartisce in una finestra di dialogo speciale, s'ellu si vede.
Inoltre, quandu eliminà cù "Linea di cumannu" Pudete aduprà l'attributi aggiuntivi di u installatore. A lista cumpleta pò esse visualizzata digitendu "Linea di cumandamentu" seguitu u cumandamentu è u pressu Enter:
wusa.exe /?
A lista cumpleta di l'operatori chì pò esse applicatu in "Linea di cumannu" mentre si lavava cù un installatore autonomu, ancu quandu si tratta di rimuovere i componenti.
Benintesa, micca tutti quessi operatori sò adatti per e scopi descritti in l'articolo, ma, per esempiu, se inserisci u comando:
wusa.exe / uninstall / kb: 4025341 / quiet
un oggettu KB4025341 Sarà cancellatu senza dialoghi. S'ellu ci vole un riavrugghiu, avverrà automaticamente senza a cunfirmazione dell'utente.
Lezione: Chjamà a "Linea di Command" in Windows 7
Metru 3: Pulizia di u discu
Ma l'aggiornamenti sò in Windows 7 micca solu in u statu installatu. Prima di l'installazione, sò tutti carichi nantu à u discu duru e conservati quì per qualchì tempu ancu dopu a stallazione (10 ghjorni). Cusì, i lirici di installazione tuttu u tempu passanu nantu à u discu duru, ancu in fattu l'installazione hè già stata cumpleta. In più, ci sò i casi in cui u pacchettu sia scaricatu in u computer, ma l'utente, aghjurnendu manualmente, ùn hà vulsutu installatu. Poi queste componenti aduprate solu in u discu disinstallatu, occupendu solu un spaziu chì pudia esse adupratu per altre necessità.
A volte succede chì l'aggiornu di a falla ùn sia micca pienu scaricatu. Dopu ùn accetta micca un postu impruduttivu nantu à u discu duru, ma ancu ùn permette micca à u sistema di esse aghjurnatu, cum'è quellu presta u cumpunente à esse già carregatu. In tutti questi casi, avete bisognu di cancellà a cartella induve l'aghjume di Windows sò stati scaricati.
U modu più simplici di rimuovere oggetti scaricati è di pulì u discu per e so proprietà.
- Cliccate "Start". Dopu, andate per e iscrizioni "Computer".
- A finestra s'hè aperta cù una lista di supporti cunnessi à u PC. Cliccate PKM in u drive dove hè situata Windows. A maggior parte di i casi, sta sezione C. In a lista, selezziunu "Pruprietà".
- A finestra di pruprietà inizia. Vai à la sezione "Generale". Cliccate quì "Pulizia di dischi".
- Valuta l'ambitu chì pò esse eliminatu eliminendu vari oggetti pocu significativi.
- Una finestra esce cù u risultatu di ciò chì pò esse cancellatu. Ma per i nostri scopi, avete bisognu di cliccà nantu à "Cancellà i File di Sistema".
- A nova stima di a quantità di spaziu chì pò esse eliminatu hè lanciata, ma sta volta tenendu in considerazione i schedari di sistema.
- A finestra di pulizia si chjama di novu. In a zona "Sguassà i schedari seguenti" Mostra i vari gruppi di componenti chì ponu esse smarati. L'elementi da cancellà sò marcati cù un segno di spunta. U restu di l'articuli sò sfacciati. Per risolve u nostru prublema, selezziunate i caselli "Pulizia Aggiornamenti di Windows" è Windows Update Log Files. Di fronte à tutti l'altri oggetti, s'è ùn volete più pulitu niente, i checkmark ponu esse smarati. Per inizià a procedura di pulizia, presse "OK".
- A finestra hè lanciata, dumandendu chì l'utente intenda veramente eliminà l'oggetti selezionati. Hè ancu avvertitu chì a cancellazione hè irreversibile. Se l'utente hà fiducia in e so azzioni, allora hà da cliccà "Elimina i file".
- Dopu à quessa, a procedura per rimuovere i cumpi selezziunati. Dopu à u so cumplimentu, si consiglia di riavvicinà u computer à sè.
Metudu 4: Rimuovere manualmente i file scaricati
Inoltre, i componenti ponu esse eliminati manualmente da u cartulare duve sò stati scaricati.
- Perchè nunda di impedisce a prucedura, avete bisognu di disattivà temporaneamente u serviziu d'aggiornamentu, postu chì pò blocà u prucessu di l'eliminazione manuali di file. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
- Sceglite "Sistema è Sicurezza".
- Next, cliccate nantu à "Amministrazione".
- In a lista di l'utili di sistema, selezziunate "Servizi".
Pudete andà à a finestra di gestione di u serviziu senza aduprà "Pannello di cuntrollu". Chiama Utilità Runcliccendu Win + R. Bat in:
services.msc
Cliccate "OK".
- Accende la finestra di cuntrollu di u serviziu. Cliccando nantu à u nome di a colonna "Nome", Custruà nomi di servizii in ordine alfabeticu per facilità u recuperu. Trova "Windows Update". Marcate questu articulu è premete "Stop u serviziu".
- Ora currite "Esploratore". In a so barra di indirizzu copia l'indiricatu seguente:
C: Windows
Cliccate Enter o cliccate à a destra di a linea in a freccia.
- In "Esploratore" apre un directory in cui sò più cartulari. Avemu, in particulare, interessa in i cataloghi "Download" è "DataStore". I componenti stessi sò conservati in a prima cartella, è i registri in u secondu.
- Andate in a cartula "Download". Selezziunu tutti i so cuntenutu cliccendu Ctrl + Aè eliminà cù una combinazione Shift + Delete. Hè necessariu aduprà sta combinazione perchè dopu applicatu una sola pressione di chjave Elimà u cuntenutu sarà trasmesso à u Cestinu, cioè, continverà à occupà un certu spaziu discu. Usendu a listessa combinazione Shift + Delete serà eliminatu in permanenza.
- Hè vera, avete ancora a cunfurmà e vostre intenzioni in una finestra miniatura chì si vede dopu cliccendu "Sì". Avà sarà rimosso.
- Dopu avanza a carta "DataStore" è in u stessu modu, cioè, premendu Ctr + Aè dopu Shift + Delete, eliminà u cuntenutu è cunfirmate e vostre azioni in a finestra di dialogo.
- Dopu chì a procedura hè fatta, per non perde l'occasione di aggiornà u sistema in maniera tempestiva, turnà à a finestra di gestione di u serviziu. Togliete "Windows Update" e premete "Avvia u serviziu".
Metudu 5: Rimuovi l'aggiornamenti scaricati cù a "Linea di comando"
L'aggiornamenti caricati ponu esse smarati cù "Linea di cumannu". Come in i dui metodi precedenti, rimuirà solu i file di installazione da a cache, è ùn riprende i componenti installati, cum'è i primi dui metodi.
- Run "Linea di cumandamentu" cun diritti amministrativi. Cumu fà sta era spiegatu in dettu in Metudu 2. Per scurdà u serviziu, inserite u cumandamentu:
rete fermata wuauserv
Cliccate Enter.
- Dopu, inserisci u comando, in effetti, cancellendu a cache di download:
ren% windir% SoftwareDistribution SoftwareDistribution.OLD
Cliccate torna Enter.
- Dopu avete pulitu, avete bisognu di ripartite u serviziu. Inserite "Linea di cumannu":
net start wuauserv
Appughjà Enter.
In i esempi sopra cunsiderati, avemu vistu chì hè pussibule di rimuovere entrambe l'aggiornamenti già installati rimburmevuli, nant'à i prugrammi di boot da scaricà nant'à u computer. È per ognuna di queste attività, ci sò parechje soluzioni in una volta: da l'interfaccia grafica di Windows è passendu "Linea di cumandamentu". Ogni utente pò sceglie una varianta più adatta per certe condizioni.