Microsoft Outlook: Add Mailbox

Microsoft Outlook hè un prugrammu di posta elettronica assai pratiziu è funzionale. Una di e so caratteristiche hè chì in questa applicazione pudete operà parechje scatule à vari servizii mail à l'instant. Ma, per questo, bisognu esse addizionati à u prugramma. Scopemu cume aghjunghje una cassetta postale a Microsoft Outlook.

Configurazione automatica di casse mail

Ci hè dui modi per aghjunghje una cassetta postale: usendu l'impostazioni automatiche è inserendu manualmente e impostazioni di u servitore. U primu metudu hè assai più faciule, ma purtroppu ùn hè micca supportatu da tutti i servizii mail. Scopri cumu aghjunghje una mailbox cun configurazione automatica.

Vai à l'elemento di u menù orizzontale principale di Microsoft Outlook "File".

In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u bottu "Add account".

A finestra di aghjunghje si apre. In u campu superiore, inserite u vostru nome o nickname. Sottu, inseremu l'indirizzu di e-mail completo chì l'utente hà da aggiungere. In i dui prossimi campi, una password hè inserita, da u account nantu à u serviziu mail à esse addizionatu. Dopu avè completatu l'input di tutti i dati, cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

Dopu à quessa, a prucedura principia a cunnessione à u server di posta. Se u servitore permette a cunfigurazione automatica, dopu u prucessu hè finitu, una nova cassetta postale sarà aghjunta à Microsoft Outlook.

Manuale aghjuntà mailbox

Se u servore di mail ùn supporta micca a cunfunzione di casella postale, bisognu di aghjunghjale manualmente. In a finestra di aghjuntu, metti l'interruttore in a posizione "Configurazione manuale di u servore". Poi, cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

In a prossima finestra, lasciate u switch in a situazione "E-mail" in Internet, è cliccate nantu à u bottinu "Next".

A finestra di configurazione di e-mail si aprite, chì deve esse inserita manualmente. In u gruppu di Paramai Informazione d'Utilizzatore, inseremu in i campi adatti u nostru nome o nickname, è l'indirizzu di a cassetta postale chì aghjunemu à aghjunghje à u prugramma.

In u blocu di e configurazione di i "Dettagli di servizii", i parametri chì sò forniti da u fornitore di servizii email venenu inseriti. Pudete truvà esse vedendu l'instruzioni di un serviziu mail specificu, o cuntattendu u so suprana tecnicu. In a colonna "Tipu di cunta", selezziunu u protocollo POP3 o IMAP. A maiò parte di i servizii mail moderni supportanu sti protocolli, ma sò eccezzioni, per cui quest'informazione deve esse spiegata. Inoltre, l'indirizzu di i servitori per i diversi tipi di account, è altre impostazioni pò cambià. In e colonne chì seguite s'accede à l'indirizzi di u server di posta in entrata è in uscita da u fornitore di servizii.

In u casu di configurazione "Login to Settings", in e colonne corrispondenti, inserite u login è a password per a vostra cassetta postale.

In più, in certi casi, avete bisognu di fà una impostazione addizionale. Per andà da elli, cliccate nantu à u bottu "Altro Impostazioni".

Davanti à noi apre una finestra cù impostazioni addizionali, chì si ponenu in quattru tabs:

  • Generale;
  • Server di posta in uscita;
  • Connessione;
  • Optional.

L'ajustamenti sò fatti per sti regolazioni, chì sò addirittura specificati da u prestatore di servizi postale.

Poi spessu avete da configurà manualmente i numeri di portu di u servitore POP è u servitore SMTP in a scheda Avanzata.

Dopu chì tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

Comunicà cù u server mail. In certi casi, avete bisognu di permissu à Microsoft Outlook per cunnessu à u vostru contu di posta cumandendu in a interfaccia di navigatore. Se l'utente hà fattu tuttu in modu correttu, secondu e queste raccomandazioni, è l'istruzioni di l'administrazione postale, apparirà una finestra in cui dirà chì a nova cassetta postale hè stata creata. Ùn ci hè più da cliccà nantu à u "Finish".

Comu pudete vede, ci sò dui modi per creà una cassetta postale in Microsoft Outluk: automatica è manuale. U primu di elli hè assai più simplici, ma, disgrazzamenti, micca tutti i servizii di posta li supportanu. Inoltre, a configurazione manuali utilizza unu di i dui protocolli: POP3 o IMAP.