Ripristinà l'impostazioni di u BIOS

In certi casi, u travagliu di u BIOS è di tuttu u computer pò esse suspendu da un aghjurnamentu sbagliato. Per ripruducà u funziunamentu di u sistema interu, avete bisognu di resettà tutte e impostazioni à l'impostazioni di a fabbrica. Fortunatamente, in ogni macchina, sta caratteristica hè pruposta per difettu, tuttavia, i metudi di ripristinamentu ponu varia.

I motivi da ripresentà

Nantu à a maggior parte di i utilizatori, l'utenti cun spiaghjini di PC ponu risturme a cunfusione di u BIOS à un statu accettabile senza rinasce. Tuttavia, à volte avete bisognu di fà una riparazione completa, per esempio, in questi casi:

  • Avete dimenticatu a password da u sistema operativu è / o BIOS. Se in u primu casu tuttu pò esse correttu reinstallà u sistema o aduprà utilità speciali per risturà / rassignà a password, allora in u secondu duverete fà solu una riarma completa di tutte e impostazioni;
  • Sì chì u BIOS nè l'OS venenu caricate o carregate in manera errata. Hè prubabile chì u prublema ghjunghjini più profonda di l'impostazioni errate, ma vale a pena di pruvà di rinasce;
  • Puru chì avete fattu l'impostazioni errate in BIOS è ùn pudete micca tornà à i vecchi.

Metudu 1: Utilità speciale

Se avete una versione 32-bit di Windows installata, allora pudete aduprà una utilità specifica built-in chì hè pensata per resettà i parametri di u BIOS. Tuttavia, questu hè prupostu chì u sistema operativu si principia è aghjusta senza prublemi.

Aduprate sta istruzioni passo-passo:

  1. Per aprite l'utilità, ghjustu aduprà a linea Run. Chiama cun una combinazione di tasti Win + R. In linea scrivedebug.
  2. Ora, per determinà chì istruzione per entrà dopu, scopre di più nantu à u sviluppatore di u vostru BIOS. Per fà quessa, aprite u menu Run è inserite u cumandamentu quìMsinfofo32. Questu aprirà una finestra cù l'infurmazioni di sistema. Selezziunate in u menu di sinistra di a finestra "Informazione di sistema" è in a finestra principale truvate "Versione BIOS". Di fronte à questu articulu esse deve esse scrittu u nome di u sviluppatore.
  3. Per ripristinà l'impostazioni di u BIOS, dighjunerà i cumandamenti diversi.
    Per u BIOS da AMI è AWARD, u cumandatu simule:O 70 17(andate in un'altra linea cù Enter)O 73 17(transizione torna)Q.

    Per Phoenix, u cumandatu sembra un pocu differente:O 70 ff(andate in un'altra linea cù Enter)O 71 ff(transizione torna)Q.

  4. Dopu avè inseritu l'ultima linea, tutti i parametri di u BIOS sò ripresentati à l'impostazioni di a fabbrica. Pudete verificate se sò resettate o micca dopu à riavvià u computer è chì accede à u BIOS.

Questu metudu hè adatto solu per versioni di 32 bit di Windows, è ancu ùn hè micca assai stabile; hè per quessa ch'ellu si utilizza solu in casi eccezionali.

Metudu 2: batteria CMOS

Sta batteria hè dispunibule nantu à quasi tutti i moderni motherboards. Cù u so aiutu, tutte e modifiche sò salvate in BIOS. Grazie à ella, e impostazioni ùn sò micca ripresentate ogni volta chì spegne u computer. Tuttavia, se si cunsiste per un po ', si ripresenta l'impostazioni in l'impostazioni di a fabbrica.

Alcuni utilizatori pudianu ùn esse micca capaci di ottene a batteria à causa di e caratteristiche di a scheda madre, in stu casu, avete bisognu à cercà altri modi.

Istruzioni passo-passo per smuntà una batteria CMOS:

  1. Scunganu u computer da l'alimentu prima di smuntà l'unità di sistema. Se lavori cù un laptop, allora ancu bisognu avè a pila principale.
  2. Ora smassate u casu. L'unità di sistema pò esse messa in un modu tali da avè un accessu senza ostaculi à a scheda madre. Inoltre, s'ellu ci hè troppa polvere ind'u dentro, allora duverà esse rimossa, cume a polvere pò micca solu difficiule di truvà e rimuovere a batteria, ma se a batteria entri in u connettore, pò scuppisce e prestazioni di u computer.
  3. Truvà a batteria stessa. Più spessu, pari à una piccula frittella d'argentu. Spessu pò accade à a designazione curretta.
  4. Avà ghjustu staccà a batteria da u slot. Pudete ancu tirà fora cù e vostre mani, u più impurtante hè di fà lu in un modu chì nimu hè dannatu.
  5. A batteria pò esse restituita à u so postu dopu 10 minuti. Hè necessariu esse inscrittu verso l'altru, cume si stava ancu prima. Dopu avete pudete montà completamente u computer è pruvate à accende.

Lezione: Cumu trà a batteria CMOS

Metudu 3: Puccinu Speciale

Questu jumper (jumper) hè ancu abbastanza spessu annantu à i vari motherboards. Per ripristinà l'impostazioni di u BIOS cù u pontu, usate sta istruzioni passo-passo:

  1. Scurdà u computer da a tensione. Cù laptops rimuove anche a batteria.
  2. Aprite a unità di sistema, se hè necessariu, u postu in modo chì sia praticu per u travagliu cù u so cuntenutu.
  3. Individuate u pontu nantu à a scheda madre. Hà simili à trè cuntatti sporgenti da una piastra di plastica. Due di i tre sò chiusi cù un pontu speciale.
  4. Avete bisognu di riorganizà stu pontu in modo chì u cuntattu aperto sia sottu, ma nant'à u tempu u tempu u cuntattu contrariu diventa apri.
  5. Tenite u pontu in sta posizione per qualchi tempu, e poi torna à a so posizione originale.
  6. Ora pudete assemble u computer induve è accende.

Avete ancu bisognu di tene in considerazione u fattu chì u numeru di contatti in certi placce basse pò variare. Per esempiu, ci sò campioni, induve inveci di 3 cumenti ci sò solu 2 o quant'è 6, ma questu hè una eccezione à e regule. In stu casu, avete ancu obligà i contatti cù un pontu speciale per chì unu o più cuntatti rimanganu aperti. Per fà più faciule per truvà quelli chì avete bisognu, cerca i seguenti firmi accanto: "CLRTC" o "CCMOST".

Metudu 4: bottinu nantu à a scheda madre

In qualche schede madri moderne ci hè un bottinu speciale per riassumendu l'impostazioni di u BIOS in l'impostazioni di a fabbrica. A seconda di a scheda madre è e di e funzionalità di l'unità di sistema, u bottinu pustulatu pò esse situatu sia fora di l'unità di sistema ch'è in interioru.

Questu pulsanti pò esse marcatu "clr CMOS". Pò esse dinò semplicemente in rossu. In a unità di sistema, stu bottinu duverà esse ricercatu da u schernu, à chì sò piazzati vari elementi (monitor, tastiera, etc.). Dopu cliccatu nantu à elli, i regolamenti saranu ripristinati.

Metudu 5: usa u BIOS stissu

Se pudete logà in BIOS, allora riarminà e regolazioni pò esse fatte cun ellu. Questu hè pratice, postu chì ùn hè necessariu di aprite l'unità di sistema / case di u laptop è fà una manipolazione in esse. Tuttavia, ancu in stu casu, hè desiderabile esse estremamente attenta, chì ci hè un risicu di aggravare ulteriormente a situazione.

A procedura per ripresentà e impostazioni pò differisce cun pocu di quelle spiegate in l'istruzzioni, dipende da a versione BIOS è a configurazione di u computer. L'istruzione passo per passo hè cum'è seguitu:

  1. Entrate in u BIOS. Sicondu u mudellu di a scheda madre, a versione è u sviluppatore, ponu esse chiavi da F2 finu à F12combinazione di tasti Fn + F2-12 (Truvatu in laptop) o Elimà. Hè impurtante chì premete i tasti necessarii prima di scaricà l'OS. U schermu pò esse scrittu, chì chjave avete bisognu à pressà per entrà in u BIOS.
  2. Subitu dopu avè entratu in u BIOS, avete bisognu di truvà l'articolo "Caricate per impostazione predefinita"chì hè responsabile di resettà i cunfusioni à u statu di a fabbrica. Più spessu, questu articulu hè situatu in a sezione "Esce"hè in u menù superiore. Merite di ricordà chì, dipindendu di u BIOS stissu, i nomi è i posti di l'oggetti pò differisce un pocu.
  3. Una volta avè trovu questu articulu, avete bisognu di selezziunu e cliccate. Enter. Poi vi sarà dumandatu à cunfirmà a serietà di l'intenzione. Per fà quessa, cliccate nisuna Enternant'à Y (dipende da a versione).
  4. Avà avete bisognu di uscire da u BIOS. I cambiamenti di salvamentu sò opzionali.
  5. Dopu à riavvicinà u computer, fate doppia chjassà se a riparazione hà aiutatu. Sì ùn hè, dunque, si pò dì chì si hè fattu sbagghiatu, o chì u prublema era in altrò.

Ripristinà l'impostazioni di u BIOS in l'usu di a fabbrica ùn hè micca difficiule, ancu per l'utenti di i PC non troppu sperimentati. Tuttavia, se avete decisu nantu à esse, si consiglia di osservà una certa prudenza, postu chì ci hè ancu un risicu di dannà u computer.