Spessu hè necessariu chì l'intestu sia ripetutu in ogni pagina nantu à stampà una tavula o un altru documentu. Teoricamente, naturalmente, hè pussibule di determinà i bordi di a pagina cù a zona di previsione è inserisci manualmente u nomu in cima à ogni pagina. Ma questu opzione tuccarà assai tempu è cunduce à una ruptura in integrità di u tavulu. Questu hè ancu più inappropriatu, po tì chì in Excel ci sò strumenti chì ponu solu à u travagliu stabilitu assai più faciule, più veloce è senza spazii inutili.
Vede ancu:
Cumu risolve u titulu in Excel
A creazione di partite di tabella in ogni pagina in MS Word
Stampa i testi
U principiu di risolve u prublema cù l'utili Excel hè chì l'intestu hè entratu solu una volta in un locu di u documentu, ma quandu stampatu, apparirà nantu à ogni pagina stampata. Pudete aduprà unu di dui opzioni: aduprà intestazioni è pedi.
Metudu 1: aduprà intestazioni è pedi
Headers è footer sò intestature è pedi di a pagina in Excel, chì durante u funziunamentu normale sò invisibili, ma se inserite dati in esse, sò visualizati nantu à a stampa nantu à ogni articulu stampatu.
- Pudete mudificà headers è footer cambendu in Excel "Layout di pagina". Questu pò esse fattu applicendu parechje opzioni. Prima di tutti, pudete cambià à a modalità di operazione desiderata, cliccendu nantu à l'icona "Layout di pagina". Hè situatu à a parte destra di a barra di stato è hè u centrale di trè icone di commutazione per vede u documentu.
A seconda opzione prevede un pre-tab "Vede" e, essendu là, cliccate nantu à l'icona "Layout di pagina"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Modi di vista di Book".
In più, ci hè un'altra opzione per abilità a mostra di intestazioni è pedi in un e-book. Vai à la tabulazione "Inserisci" è cliccate nantu à u pulsante "Footer" in u gruppu di impostazioni "Text".
- Dopu avemu andatu à vede u modu "Layout di pagina"U foglio hè statu divideru in elementi. Questi elementi saranu stampati cum'è pagine distinte. A cima è sùbbitu di ogni elementu tali tri campi di footer.
- Per u dirittu di a tavula hè u campu centrali superiore più adatto. Dunque, ponemu u cursore quì è semplicemente scrive u nomu chì vulemu assignà à l'array di tabella.
- Se desiderate, u nomu pò esse formattatu cù i stessi strumenti in a nastro chì servenu per formattà i dati nantu à u latu di solitu di a carta.
- Allora pudete tornà à a modalità di visualizazione normale. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di sinistra per cambià i modi di visualizazione in a barra di stato.
Pudete ancu andà à a tab "Vede", cliccate nantu à u bottinu chjamatu "Normale"chì hè situatu in blocu "Modi di vista di Book".
- Comu pudete vede, in u modu di vista normali, u nomu di a tavula ùn hè micca mostratu. Vai à la tabulazione "File"per vede cumu sarà simule in stampa.
- Dopu, andate a sezione "Stampa" attraversu u menu di verticale sinu. In a parte diritta di a finestra chì si apre, ci hè una anteprima di u documentu. Comu pudete vede, a prima pagina di u documentu mostra u nome di a tavula.
- Scrollingu per a barra di scorrimentu verticale, vedemu chì u titulu sarà visualizatu in a seconda e pagine successive di u documentu quandu stamperete. Hè cusì, avemu risoltu u travagliu chì era statu piazzatu prima di noi.
Metudu 2: Tramite e righe
Inoltre, pudete affissà u titulu di u documentu nantu à ogni fogliu in a stampa sfruttendu cù e righe.
- Prima di tuttu, in u funziunamentu normale, avemu da inserisce u nome di a tavula sopra u. Naturalmente, hè necessariu chì sia situatu in u centru. Scrivemu u nome di u documentu in una cella chì sopra u tavulu.
- Avà bisognu di centrà lu. Per fà quessa, selezziunu u segmentu di tutte le celle di a linea in cui u situ hè situatu, chì hè uguale à a larghezza di a tavula. Dopu à quellu, situatu in la tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Unisci è mette in centro" in a scatula di l'impostazioni "Alignment".
- Quandu u titulu hè piazzatu in u centru di u tavulu, pudete formattallu à u vostru gustu cù vari attrezzi da chì si distingue.
- Dopu avanza a tab "Layout di pagina".
- Cliccate nantu à u bottinu nantu à u nastro "Print header"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Impostazioni di pagina".
- A finestra di opzioni di a pagina si apre in a tab "Foglio". In u campu "Stampa linee pass-in ogni pagina" avete bisognu di specificà l'indirizzu di a linea induve u nostru nome hè situatu. Per fà quessa, basta cunfirmà u cursore in u campu specificatu, è cliccate nantu à ogni pila nantu à a linea in cui si trova l'intestazione. L'indirizzu di sta linea apparirà immediatamente in u campu. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
- Move to tab "File"per vede cumu si vene u titulu in stampa.
- Come in l'esempiu precedente, andate in a sezione "Stampa". Comu pudete vede, scorrendu u documentu cù a barra di scorrimentu in a finestra di anteprima, è in questu u casu u titulu hè visualizatu nantu à ogni stratu pronta à stampa.
Lezione: E righe in Excel
Cusì, avemu scupiatu chì in Excel ci sò dui opzioni per visualizà rapidu u titulu di tavulu nantu à tutti i fogli stampati, cù un minimu di sforzu. Questu pò esse fattu cù cabine è pedi. Ogni utente hà a libertà di sceglie chì manera hè più praticu per ellu è hè più adatta per risolve u prublema. Eppuru, ci vole à dì chì e linee trasversali furnite più opzioni. Prima, quandu sò applicati, u nomu nantu à u schermu pò esse vistatu micca solu in u modu di visualizazione speciale, ma dinò in un normale. Dopu, se l'intrate è i piedini sughjettu ponendu u nomu solu in cima di u documentu, allora cù l'aiutu di e righe, u nomu pò esse piazzatu in una linea di fogliu. Inoltre, e linee transversali, à diffe bensi di i pedi, sò concepite da u sviluppatore specificamente per organizzà l'intestazioni in un documentu.