Cume convertite ESD in ISO

Quandu si scarica l'imagine di Windows 10, soprattuttu quandu si tratta di pre-builds, pudete avè un file ESD invece di l'imagine di solitu ISO. Un file ESD (Electronic Software Download) hè un'impresa Windows criptata è cumpressa (ancu s'ellu pò contene cumpunenti singuli o aggiornamenti di u sistema).

Se avete bisognu di installà Windows 10 da un schedariu ESD, pudete facilmente trasformarlo in ISO è dopu aduprà l'imagine abituale per scrivere à un discu USB. Cume convertite ESD in ISO - in stu manuale.

Ci sò parechji prugrammi liberi chì ti permettenu di cunverte. I mi focaleraghju nantu à duie, chì mi parenu megliu per sti scopi.

Adguard decifra

Adguard Decrypt by WZT è u me metodo preferitu per cunverti ESD in ISO (ma per un utilizatore principiante, forse u metodo chì seguitu sarà più simplici).

I gradini da convertisce saranu generalmente i seguenti:

  1. Scaricate u kit di Adguard Decrypt da u situ ufficiale //rg-adguard.net/decrypt-multi-release/ è anu da u disimballu (vi verrà bisognu un archiver chì funziona cù i 7z).
  2. Eseguite u decifru-ESD.cmd file da l'archivio disimballatu.
  3. Inserite u caminu per u file ESD in u vostru computer è premete Invescia.
  4. Sceglite se trasformà tutte e edizioni, o selezziunate e edizioni presenti in l'imagine.
  5. Selezziunu a modalità per creà un file ISO (pudete ancu creà un schedariu WIM), se ùn sapete micca cosa scegliete, sceglite a prima o a seconda opzione.
  6. Aspetta finu à a decifrazione ESD hè completa è una immagine ISO hè creata.

Una immagine ISO cù Windows 10 sarà creata in a cartula Adguard Decrypt.

Conversione di l'ESD in ISO in Dism ++

Dism ++ hè un utilità simplicia è gratuita in russo per travaglià cù DISM (è micca solu) in l'interfaccia grafica, offrendu assai possibilità per adeguà è ottimisce Windows. Includendu, lascendu esegu conversione d'ESD in ISO.

  1. Scaricate Dism ++ da u situ ufficiale //www.chuyu.me/en/index.html è fate a utilità à a pussibilità di bit desiderata (secondu a larghezza di bit di u sistema installatu).
  2. In a sezione "Strumenti", selezziunu "Avanzate", è dopu - "ESD in ISO" (ancu questu articulu si trova in u menu "File" di u prugramma).
  3. Specifichi u parcorsu à u file ESD è a futura immagine ISO. Cliccate "Finish".
  4. Aspettate chì a cunversione di l'imagine sia cumpleta.

Pensu chì unu di i modi hè basta. Altrò, un'altra bona opzione hè ESD Decrypter (ESD-Toolkit) dispunibule da scaricà. github.com/gus33000/ESD-Decrypter/releases

In listessu tempu, in sta utilità, a versione Preview 2 (in u lugliu di u 2016) hà, inter alia, un'interfaccia grafica per a cunversione (in versioni più novice hè stata rimossa).