Cosa fà se u laptop ùn cunnesse micca à u TV via HDMI

Cunnessione di un laptop à una TV cù un'interfaccia HDMI, certi utenti falliscenu. Ùn ci hè generalmente micca una maghjina o una banda sonora nantu à a TV, è ci sò parechje ragioni per ciò. Di norma, si pò eliminà senza molte difficoltà, seguendu e raccomandazioni sottu.

U laptop ùn cunnesse micca à u TV via HDMI

Cunnessione via HDMI in u nostru tempu hè una di i più popolari, perchè vi permette di trasmette u sonu è l'immagine in bona qualità è più stabile chì. Tuttavia, quandu pruvate à accumpagnà un laptop è una TV, l'usu pò avè varie difficoltà chì hà da seguitu è ​​vi aiutanu à capisce. In questu articulu discurremu i prublemi cumuni di cunnessione di un laptop à una TV via un cavu HDMI.

Problema 1: Nisun segnu nantu à u schermu, nè immagine

Cusì, avete cunnessu i dispositivi cù un cavu HDMI, ma a maghjina ùn compare micca. In questu scenario, e azzioni seguenti sò pussibule:

  1. U primu passu hè di verificà a cunnessione via cavu nantu à u pannellu TV è in u laptop. A spina di cavi deve entrà completamente à u connettore HDMI di dui dispositivi.
  2. Dopu, verificate e impostazioni di u TV è u laptop in sè. U numeru di a porta HDMI connessa hè indicatu in l'impostazioni TV, è u metudu di l'uscita di l'immagine hè specificatu in "Pannello di cuntrollu" Windows U prucessu di cunnessione di un PC à una TV hè spessu discuplutatu in u nostru altru articulu chì segue u ligame sottu. Ti cunsiglii di seguità tutte e raccomandazioni da quì è sì u prublemu ripende, fate una volta à stu articulu dinò.

    Leggi ancu: Cunnessu u computer à a TV via HDMI

  3. Hè pussibule chì l'adattatore di video portatili funziona cù a vecchia versione di u driver. Duvete aghjurnà per uttenete u travagliu di a uscita HDMI. L'aggiornamentu di u prugramma hè resettatu cum'è Windows integratu è cù prugrammi di terze parti. Per i particolari nantu à cume l'ultimu cunduttori, leghe u ligame sottu.
  4. Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver di schede video in Windows

Problema 2: Mancanza di sonu

Spessu, i patroni di i mudelli di nottati obsoleti anu prublemi cù l'uscimentu sonu. L'imagine trasmessa à u TV senza sonu pò esse dovuta à l'incompatibilità di software è hardware.

  1. L'accordu manuale di u dispositiu audio per mezu di Windows hè necessariu. Stu prucessu hè passo passu descrittu in u nostru articulu separatu.

    Più: Cumu accende u sonu in u TV via HDMI

    Avemu dumandà dinò l'upigamentu di l'aggiornamentu di u software di a scheda audio per u funziunamentu normale di l'interfaccia HDMI. Questu pò esse fattu pè e azzione di l'attualizazioni di driver. Nant'à i ligami sottostanti truverete tutti i manuali necessarii nantu à stu tema.

    Ulteriori dettagli:
    U megliu software per installà i driver
    Ricerca di i piloti da ID hardware
    Installazione di i driver cù l'urdinatori standard di Windows

    I pruprietari di e schede sonore Realtek ponu aduprà una insignamentu separata.

    Per di più: Scaricate è installate i driver audio per Realtek

  2. L'audio nantu à HDMI (ARC) potrebbe ùn esse micca supportatu da u vostru dispositivo. Malgradu u fattu chì ora quasi tutti i dispositivi sò dotati di tecnulugia ARC, u prublema ùn hè micca cosa di u passatu. U fattu hè chì, appena apparse l'interfaccia HDMI, hà fattu u trasferimentu di l'imagine solu. Se sì "assai fortunu" per cumprà un dispositiu induve e prima versione di HDMI sò installate, ùn puderete micca tracciare a trasmissione di u sonu in alcun modu. In stu casu, avete bisognu di rimpiazzà l'équipe o cumprà un auricellu speciale.

    Ùn vi scurdate chì u cavallu chì ùn supporta micca un'uscita audio pò esse u culpitu. Cunsultate da u specificu TV è laptop per vede se u portu HDMI funziona cù u sonu. Sì ùn ci sò micca lagnanze à i connettori, puderete pruvà di rimpiazzà u cavu cù un novu.

Problem 3: Connector or cable failure

Comu ogni altra tecnulugia, i controller oi connettori HDMI ponu falli. Se i metudi sopra cullati ùn anu micca purtatu u risultatu desideratu:

  1. Cunnesse un altru cavu. Malgradu l'aspettu di a simplicità di u so acquisto, ci sò parechji cunsiglii è sfumature chì rende a scelta bona. In un articulu separatu, avemu parlatu in più dettallu nantu à a scelta di un dispositiu chì dà una cunnessione tra una TV è un laptop / PC.

    Vede dinò: Sceglite un cavu HDMI

  2. Pruvate una cunnessione simile cù un altru computer o TV. Se questu cuntrollu rivela un malfunzionamentu in u computer o TV, si cuntatta à un centru di servizii specializatu.

Avemu cunsideratu tutti i tipi di difetti chì si verificanu quandu si trasferisce una immagine di un laptop in una TV. Speremu chì questu articulu sia assai utile. In casu chì incù un malfunzionamentu tecnicu (rottu di u connettore), ùn ripara micca a vostra!