Installazione di Google Translate in navigatori famosi


Parechji utenti anu cunnosciutu cun tale estensione di navigatore Google Chrome efficace cum'è AdBlock. Questa estensione liberà completamente l'utente da vede publicità annantu à diverse risorse web. Tuttavia, in questu casu, sarà consideratu a situazione quandu hè necessariu per permessu a visibilità di annunci in AdBlock.

Parechje risorse web hannu amparatu à trattà i blocchi di annunci. Per questu, l'accessu à una pagina web hè chjaramente chjarzatu o vennu coperte e restrizioni, per esempio, ùn pudete micca aumentà a qualità quandu guarda film online. L'unicu modu per bypassà a restrizione hè disattivà AdBlock.

Cumu disabilitare l'estensione adblock?

In u espansione di AdBlock, ci sò trè opzioni per attivà a visualizzazione di a publicità, ognuna di e quali hè adatta a situazione.

Metudu 1: Disabilite AdBlock in a pagina attuale

Fate un clic nantu à l'icona AdBlock in u angulu in alto a destra di Google Chrome è in u menu di estensione pop-up selezziunate "Ùn currite micca in sta pagina".

In u prossimu istante, a pagina sarà ricaricata, è a visualizzazione di a publicità sarà attivata.

Metudu 2: Disattivà a publicità per u situ selezionatu

Cliccate nantu à l'icona AdBlock è in u menù di a finestra fà una scelta à favurità di l'elemento "Ùn currite micca nantu à e pagine di stu dominiu".

Una finestra di cunfirmazione apparirà nant'à u schermu induve chì avete bisognu cliccà u pulsante. Escludite.

Dopu à a pagina sarà ricaricatu automaticamente, dopu allora chì tutti i annunci nantu à u situ selezionatu saranu visualizzati.

Metru 3: Dà u travagliu di l'espansione completamente

In caso di bisognu di suspende temporaneamente l'operazione di AdBlock, hè cusì necessaria, cliccà nantu à u menù di u navigatore è cliccate nantu à u bottinu in u menù di menu "Sospendi AdBlock".

Per riattivà Adblock, in u menu di a creazione ti basterà à cliccà nantu à u pulsante "Riprova AdBlock".

Speremu chì e raccomandazioni in questu articulu sò state utili per voi.