Cumu fà sottotitoli in Adobe Premiere Pro


Qualchì volta l'utente hà bisognu di sapè u so indirizzu IP. Questu articulu mette in mostra vari attrezzi per scopre l'indirizzu di rete unicu è applicabile à i sistemi operativi Windows di versioni diverse.

Ricerca indirizzi IP

Di norma, ogni computer hà 2 tippi indirizzi IP: internu (locale) è esternu. U primu hè in relazione cù l'indirizzamentu in a subnet di u fornitore o usando dispositivi di distribuzione di l'accessu à Internet (per esempio, un router Wi-Fi). U secondu hè u listinu identificatore sottu quale altri computer in a rete ti vedenu. Dopu, guarderemo i nostri strumenti di ricerca IP, cù a quale puderete truvà ognuna di sti tipi di indirizzi di rete.

Metudu 1: Servizi in linea

Yandex

U serviziu Yandex populu pò esse adupratu micca solu per ricercà l'infurmazioni, ma dinò per scopre u vostru IP.

Andà à u situ Yandex

  1. Per fà quessa, andate in Yandex nantu à u ligame di sopra, in a barra di ricerca chì cunducemu "ip" è spingi "Enter".
  2. U mutore di ricerca mostrerà u vostru indirizzu IP.

2ip

Pudete truvà l'indirizzu IP di u vostru computer, è ancu altre informazioni (browser utilizzate, fornitore, etc.) nantu à u serviziu 2ip.

Vai à u situ di 2ip

Tuttu hè sèmplice quì - andate a pagina di servizii in linea cù u ligame sopra e pudete vede immediatamente u vostru IP.

Vkontakte

Semplicemente calculate u vostru ID di rete da loging in u vostru contu in stu reta sociale.

A cuntattu, salva a storia di ognunu accede à u cuntu cù riferimento à un indirizzu IP specificu. Pudete vede questi dati in a sezione di sicurezza di cuntu.

Leggi più: Cumu scopre l'indirizzu IP di VKontakte

Metudu 2: Pruprietà di a Connessione

Dopu, mustremu a capacità interna (sistema) di truvà l'indirizzu IP. Questu hè un standard per tutte e versioni di Windows, chì pò differisce solu in sfumine minori.

  1. Cliccate nant'à l'icona di cunnessione nantu à a barra di task, cliccate nant'à u direttu
  2. Selezziunate l'elemento marcatu nant'à u screenshot.
  3. Andemu oltre à "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  4. Dopu - cliccate à dirittu nantu à l'icona di a cunnessione desiderata.
  5. Sceglite "Condition ".
  6. Dopu cliccate nantu à "Dettagli".
  7. In linea "IPv4" è ci sarà u vostru IP.

Nota: Stu metudu hà un difettu significativu: ùn hè micca sempre pussibule di scopre l'IP externa. U fattu hè chì, se un router sia adupratu per cunnesse à Internet, allora più probabilmente stu campu mostrerà l'IP locale (spessu spessu da u 192) invece di u externu.

Metru 3: "Linea di cumannu"

Un altru metu di sistema internu, ma chì utilizza a console solu.

  1. Premete a combinazione di tasti Win + R.
  2. Apparirà una finestra Run.
  3. Guidà ci "cmd".
  4. Si apre "Linea di cumandamentu"dove avete bisognu di entrà "ipconfig" e premete "Enter"
  5. Inoltre, una grande quantità di informazioni tecniche sarà visualizata. Avemu bisognu di truvà nantu à a sinistra una linea cù l'iscrizzione "IPv4". Pudete bisognu scorrere in i vostri casi per ghjunghje in essa.
  6. Una nota à u metudu precedente hè ancu pertinente in stu casu: quandu cunnessi a Internet via un router Wi-Fi o se u vostru computer hè una parte di a subnet di u fornitore (u più spessu hè), a console visualizza l'indirizzu IP locale.

Ci hè parechje maniere di truvà facilmente u vostru IP. Benintesa, u più pratico di elli hè di aduprà servizii in linea. Permettenu di determinà l'attuale indirizzu IP esterno per a vostra identificazione da altri dispositivi in ​​Internet.