Ci sò utilizatori chì, soprattuttu, apprezzanu a simplicità è a praticità di travaglià cù i prugrammi. Per fà una missione specifica, preferenu i soliti utilità altamente specializati, anziché i cumbattimenti multifunzionali. Ma, ci sò applicazioni per scansione rapida è digitazione di u testu in format PDF?
A soluzione più faciule per stu scopu hè Vinscan2PDFdi cui una funzionalità hè semplice è diretta cum'è possibile.
Cunsiglii di vede: altri prugrammi di ricunniscenza testu
Scanner di scanner
Cliccando nantu à u primu bottinu "Selezziu a Surita", si vede una finestra in cui ci hè una lista di dispositivi connessi. Selezziunu u scanner pertinente, cliccate nantu à "Scansione".
In u fotogramma chì si vene, specificate u caminu da salvà.
Scansione semplice
Fortunatamente o puru sfortunatamente, scansione di e immagini à PDF hè l'unica funzione di stu prugramma. WinScan2PDF pò fà quellu cù appena 2 clic di mouse, scansione è digitazione testu in un file PDF.
Quandu scansione, hè pussibule di definisce un tipu specificu di immagine (culore, biancu è biancu), selezziunate u tippu d'immagini scansite, è a qualità di l'imagine.
Modu multipage
Inoltre, l'applicazione hà a capacità di aduprà modalità di scansione di più pagine. Permette di “incollà” e immagini ricunnisciute individuali in un unicu file PDF. Questu accade dinò in modalità automatica.
Benefiti:
- U facilità di u funziunamentu massimu;
- A scala scala;
- Interfaccia russa;
- L'applicazione ùn necessita di installazione in un computer.
Inconvenienti:
- Mancu di funzioni supplementari;
- Cunsigliu per salvà solu una forma di file (PDF);
- Ùn hè micca travagliu cù tutti i tipi di scanners;
- L'impossibilità di digità e immagini da un file.
Vinscan2PDF hè destinatu per quiddi chì apprezzano a simplicità è u minimalismu di l'utenti, chì anu occupatu di scansione è digitazione di u testu in PDF. Per fà qualunque altra attività vi duverà à cercà un altru prugramma.
Scaricate WinScan2PDF gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: