Cunnessu dui file audio in una sola linea

I proprietarii di portatili spessu si dumandanu chì un discu duru o un drive à stati solide sia megliu. Questu pò esse dovutu à a necessità di megliu prestazione di u PC o fallimentu di u custante di l'infurmazioni.

Provemu à capisce chì unu hè megliu. Si faci a cumparazione nantu à i parametri cume a velocità di operazione, u rumu, a vita di servizio è l'affidabilità, l'interfaccia di cunnessione, u volumu è u prezzu, u consumu di energia è a deframmentazione.

Velocità di u travagliu

I componenti principali di un discu duru sò piastre circolari in materiale magneticu chì si giranu cù l'aiutu di un motore elettricu è una testa chì registra è leghje informazioni. Questu causa certi ritardi in operazioni di dati. SSD, à l'intestu, aduprà nano o microchip è ùn cuntenenu parti mobili. Scambianu dati quasi senza intervalli, è ancu, contru CDD, multi-streaming hè supportatu.

In listessu tempu, e prestazioni di u SSD pò esse scalate cù u numaru di chips lampi paralleli NAND aduprati in u dispositivo. Dunque, tali spazii sò più veloci di un discu duru tradiziunale, cù una media di 8 volte secondo i testi da i pruduttori.

Caratteristiche comparative di dui tipi di dischi:

HDD: lettura - 175 IOPS Record - 280 Iops
SSD: lettura - 4091 IOPS (23x), registra - 4184 IOPS (14x)
Iops - Operazioni di I / O per secunu.

Volumu è prezzu

Fà recentemente, i SSD eranu troppu costosi è basati nantu à elli laptopi puntati à u segmentu di l'attività di u mercato sò stati fabbricati. Attualmente, tali spazii sò generalmente accettati per a categoria media di prezzi, mentre l'HDD hè adupratu in a quasi tutti i segmenti di consumatori.

Quantu à u volume, per a SDS, a taglia standard hè 128 GB è 256 GB, è in u casu di i dischi rigidi - da 500 GB à 1 TB. I HDD sò dispunibili cù una capacità massima di circa 10 TB, mentri a pussibilità di aumentà a dimensione di i dispositivi in ​​memoria flash hè quasi illimitata è ci sò già 16 mudelli TB. U prezzu mediu per gigabyte per un discu dur hè 2-5 p., Mentre per un drive à statu solidu, stu parametru varieghje da 25-30 p. Dunque, in quantu di u costu per unità di volume, u MDC hà avà a vittoria nantu à a SDS.

Interfaccia

Parlendu di dischi, hè impossibile senza parlà di l'interfaccia cù a quale l'infurmazioni si trasmettenu. Entrambi i tipi di azzioni utilizanu SATA, ma i SSD sò dispunibuli ancu per mSATA, PCIe è M.2. In una situazione in cui u laptop portu l'ultimu connettore, per esempiu, M.2, sarà megliu chjappà a scelta.

U rumu

I disci rigenti producenu abbastanza rumu perchè anu elementi di rotazione. In più, l'unità di 2,5 pollici sò più silenziose di 3,5. A media, u livellu di rumore varieghja da 28-35 dB. I SSD sò circuiti integrati senza parti mobili; perciò, ùn crei micca rumore nant'à u funziunamentu.

Durabilità è affidabilità

A presenza di parti meccaniche in un discu duru aumenta u risicu di fallimentu meccanicu. In particulare, questu hè dovutu à l'alta velocità di rotazione di i piatti è a testa. Un altru fattore chì influenza a fiabilità hè l'usu di piatti magnetichi chì sò vulnerabili à i putenti campi magnetichi.

A differenza di l'HDD, i SSD ùn anu micca i prublemi sopra sposti, chì mancanu i componenti meccanici è magnetichi. Tuttavia, si deve annunziau chì tali azze sò sensibili à una panica di putere inaspettata o cortocircuitu in a rete di energia e quessa hè piena di fallimentu. Per quessa, ùn hè micca raccomandatu di accende u laptop in a rete direttamente senza una batteria. In generale, pudemu cuncipitu chì a fiducia di SSD hè più altu.

Stu parametru hè ancu assuciatu cù fiducia, a vita di servizio di un discu, chì per CDM hè circa 6 anni. Un valore simile per SSD hè di 5 anni. In pratica, tuttu dipende da e condizioni di funziunamentu è in primu di i cicli di registrazioni / di riscrittura di l'infurmazioni, di a quantità di dati salvati, etc.

Leggi più: quantu dura SSD?

Defragmentazione

E operazioni di I / O sò assai più veloci si u schedariu hè tuccatu in un solu locu. Tuttavia, succede chì u sistema operativu ùn pò scrive u schedariu sanu in una zona è hè spartitu in parti. Eccu a frammentazione di i dati. In u casu di u discu duru, stu fattu influenza negativamente a velocità di u travagliu, perchè ci hè un ritardu assuciatu à a necessità di leghje dati da blocchi diversi. Per questo, a deframmentazione periodica hè necessariu per accelerà u funziunamentu di u dispositivo. In u casu di SSD, a posizione fisica di i dati ùn hà micca impurtanza, è cusì ùn affettuie micca a performance. Per tale discu deframmentazione ùn hè micca necessaria, ancu, hè ancu dannosa. U fattu hè chì durante questa procedura un assai di operazioni sò eseguite per riscriverà i file è i so frammenti, è questu, à u so, aghjà negativamente a risorsa di u dispositivo.

Cunsumazione di energia

Un altru parametru impurtante per i portatili hè u consumu di energia. Sotto a carica, l'HDD cunsta circa 10 watt di potenza, mentri SSD cunsulta 1-2 watts. In generali, a vita di a batteria di un laptop cun SSD hè più altu chè se utilizà un drive classicu.

Pesi

Una pruprietà impurtante di SSD hè a so poca punta. Quessa hè à causa di u fattu chì un tale dispositariu hè fattu di materiali chiari non metallichi, à dispusizioni di u discu duru chì utilizza componenti metallo. A media, a massa di SSD hè 40-50 g, è CDD - 300 g. L'utilizazioni di SSD aghjunu dunque un impattu positivu nantu à a massa totale di u laptop.

Conclusione

In l'artìculu avemu effettuatu una revisione comparativa di e caratteristiche di e unità di hard e solid-state. Cusì, hè impossibile dì senza ambiguità chì di e unità hè megliu. Finchè l'HDD vince solu in quantu di prezzu per a quantità di informazioni conservate, è SSD offre prestazioni migliorate à volte. Cù un bùstitu abbastanza saldu, pudete dà preferenza à u MIC. Se u travagliu di fà cresce a velocità di u PC ùn hè micca u valere e ci hè una necessità di stà grandi dimensioni di file, allora a vostra scelta hè u discu dur. In i casi in cui u laptop hè uttenitu in condizioni chì ùn sò micca standard, per esempiu, nantu à a strada, hè ancu consigliatu di dà preferenza à l'unità di u sondu solidu, postu chì a so fiducialità hè significativamente più alta chì a HDD.

Vedi ancu: Qualu hè a differenza trà i disci magnetichi è i disci solid-state?