U computer ùn vede micca u telefonu via USB

Se avete di fronte à u fattu chì u telefunu ùn cunnesse micca via USB, cioè, u computer ùn vede micca, in sta guida vi truverete tutte le opzioni cunnisciute da l'autore per e ragioni di ciò chì sta accadendu, nant'à modi per risolve u prublema.

I passaggi descritti di seguito sò relativi à i telefoni Android, cum'è u più cumunu cun noi. Tuttavia, in listessu misura, pò esse adupratu per e tablet per androide, è l'utili individuali ponu aiutà à trattà cun dispositivi in ​​altri sistemi operativi.

Perchè u telefuninu Android ùn hè micca visibile per USB

Per fà, basta à pensà, vale a pena risponde à a dumanda: u vostru computer hà mai vistu u vostru telefonu o hà tuttu u serviziu bè ancu prima? U telefuninu hà smintatu di cunnessione dopu azzioni cun ellu, cun un computer o senza qualchì azzione - e risposte à queste dumande aiutanu à scopre rapidamente ciò chì hè esattamente questu.

Prima di tuttu, noteraghju chì sì avete acquistatu recentemente un novu dispositivo in Android è chì u computer ùn vede micca in Windows XP (u vechju telefuninu Android pò cunnessu facilmente cume un lettore USB), allora ghjustu avì à aghjurnà u sistema operativu à unu di i supportati, o installate u MTP (Media Transfer Protocol) per Windows XP.

Pudete scaricà MTP per XP da u situ ufficiale di Microsoft: http://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=19153. Dopu avè installatu è riavvicinatu u computer, u telefuninu o u tablet sò da fissi.

 

Ora ghjunghjite à a situazione quandu u telefuninu in Windows 7, 8.1 è Windows 10 ùn hè micca visibile da USB. Io descriveraghju i passi per Android 5, ma per Android 4.4 sò simili.

Nota: Per i dispositivi chì sò fermati à chjama cù una chjave grafica o una password, avete bisognu di sbloccà u telefuninu o di u tablet sottumessu à u computer per vede i schedari è i cartulari annantu à questu.

Assicuratevi chì u telefunu stessu, quandu hè cunnessu per mezu di USB, riferisce chì hè conectatu, è micca solu per ricaricà. Pudete vede stu per l'icona USB in a zona di notificazioni, o aprendo l'area di notificazioni in Android, induve deve esse scrittu ciò chì dispositu u telefunu hè connessu.

Questu hè di solitu un dispositivo di staghjone, ma pò esse una fotocamera (PTP) o un modem USB. In questu ultimu casu, ùn vedite micca u vostru telefunu in l'esploratore è fate cliccà nantu à a notificazione nantu à u usando un modem USB per spegerli (pudete ancu fà quì in Impostazioni - Rete wireless).

Se u telefuninu hè cunnessu cume una fotocamera, dopu cliccendu nantu à a notificazione appropriata, pudete abilità a modalità MTP per trasferisce i file.

Nant'à e vechje versioni di Android, ci sò più moduli di cunnessione USB è u Memorizà Massimu USB hè optimu per a maiò parte di i casi d'usu. Pudete ancu passà à sta manera cliccendu nantu à u messaghju di cunnessione USB in a zona di notificazioni.

Nota: Se un errore accade in a stallazione di un driver di dispositivo MTP in Gestore di Dispositivi di Windows, l'articolo chì seguitu pò esse utili: Sezione d'installazione di u serviziu errata in stu file .inf quando u telefonu hè connectatu.

U telefonu ùn cunnessa micca via USB à u computer, ma solu carichi

Sì ùn ci sò notifiche per e cunnessione via USB à un computer, allora ci hè una descrizione passo-passo di e azzioni possibili:

  1. Prova a cunnessione à una porta USB diversa. Hè megliu s'ella hè USB 2.0 (quelli chì ùn sò micca blu) nantu à u pannello di retro. In u laptop, rispettivamente, solu USB 2.0, se dispunibule.
  2. Se avete cavi USB compatibili da altri dispositivi in ​​casa, pruvate cunnessione cun elli. U prublemu cù u cavu pò esse ancu a causa di a situazione descritta.
  3. Ci hè qualchi prublemi cù u jack à u telefuninu stessa? Hà cambiatu è cadia in l'acqua? Questu pò esse dinò a causa è a soluzione quì - Sostitu (l'uppiettivi alternativi serà presentatu à a fine di l'articolo).
  4. Verificate se u telefuninu hè cunnessu per USB à un altru computer. In quant'à, allora u prublema hè in u telefuninu o cavu (o cun verificate male i cunfusioni di Android). Sì - un prublema in u vostru computer. Avè ancu una cunnessione di unità di memoria flash? In caso dimentu, provate prima à andà à u Pannellu di cuntrollu - Risoluzione di problemi - Configurazione di u dispositivo (per pruvà à riparà u prublema automaticamente). Dopu, se ùn hà micca aiutatu, l'istruzzione Computer ùn vede micca l'unità flash USB (in termini di driver è aggiornamenti necessarii). In listessu tempu vale a pena d'essere pruvatu in a gestione di dispositivi per Generic USB Hub per spegne u risparmiu di energia.

Se nunda di a lista ùn aiutate à risolve u prublema, allora descrivite a situazione, ciò chì hè fattu è cumu si cumporta u vostru dispositivo Android quandu hè cunnessu per mezu di USB in i commenti, pruvaraghju d'aiutà.

Attenzione: l'ultime versioni d'Android per difettu sò cunnesse per USB à u computer in curta modalità solu. Verificate in notifiche a dispunibilità di una modalità di funzioni di scelta di USB, se cagiunate questu (cliccate nantu à l'elementu Ricaricatu via USB, selezziunate un'altra opzione).

Ulteriori informazioni

Se ghjunghjite a conclusione chì i prublemi fisici (jack, altra cosa) causanu prublemi durante a cunnessione di u telefonu, o tù ùn volete micca capisce i motivi per un bellu tempu, allora pudete trasferisce i file da e per u telefuninu in altri modi:

  • Sincronizzazione via nuvitu di storage Google Drive, OneDrive, Dropbox, Yandex Disk.
  • Aduprà prugrammi cume AirDroid (pratice è faciule per l'usini principianti).
  • A creazione di un serviziu FTP per telefuninu o di cunnessione cum'è una unità di rete in Windows (I pianu di scrive nantu à questu prestu).

À a fine di questu, è se avete qualchì domanda o aghjunghje dopu a lettura, saraghju cuntentu di pudere.