L'utenti di Gmail pò esse letto da stranieri.

Google intende ricusà di scansione automatica di a corrispondenza di l'utenti di u serviziu Gmail, ma ùn intende micca restringe l'accessu à ellu da e imprese terze. In listessu tempu, hè scopu chì micca solu i prugrammi bot, ma dinò sviluppatori cumuni ponu vede e lettere di l'altri.

A possibilità di leghje a cunferenza di l'utenti di Gmail da l'altri stranieri hè stata apprenduta da i ghjurnalisti di u Wall Street Journal. I rappresentanti di e imprese di Software Edison è Return Path hanno dichjaratu à a publicazione chì i so impiegati anu avè accesso à centinaia di migliaia di email è usavanu per apprendendu macchina. U scopu chì Google furnisce a capacità di leghje i messaghji di l'utente à e cumpagnie chì stanno sviluppendu add-ons di software per Gmail. In listessu tempu, ùn ci hè micca una violazione formale di a riservatezza, postu permessu di leghje a correspondenza esse cuntene in l'accordu di l'utente di u sistema postale

Per sapè chì applicazioni anu accede à e vostre mail di Gmail, visitu myaccount.google.com. L'informazione pertinente hè fornita in a sezione Sicurezza è Accessu.