In Windows 10, OneDrive funziona cun login è hè presente per impostazione predefinita in a zona di notificazioni, è ancu una cartella in Explorer. Tuttavia, ùn tutti anu bisognu di aduprà stu núgliu specificu di conservazione di i file (o di tale conservazione in generale), in questu casu pò esistiri un desideru ragionevuli di rimuovere OneDrive da u sistema. Pò esse dinò utule: cumu trasferisce a cartella OneDrive in Windows 10.
Quest'istruzione passo-passo vi mostrerà cume pudè annullà completamente OneDrive in Windows 10 affinch'ellu ùn inizia, è dunque eliminà a so icona da l'esploratore. L'azione serà leggermente diversa per e versioni professionali è di casa di u sistema, è per sistemi di 32-bit è 64-bit (l'azzioni mostrate sò reversibili). In listessu tempu ti spieghju cume smasce nant'à u prugramu OneDrive da u vostru computer (indesiderabile).
Disabilite OneDrive in Windows 10 Home (Home)
In a versione home di Windows 10, per disattivà OneDrive, hè necessariu seguità uni pochi passi. Per principiu, cliccate à dirittu destro nantu l'icona di stu prugramma in a zona di notificazioni è selezziunate l'elemento "Parametri".
Nelle opzioni OneDrive, deselezziunate "Avvia automaticamente OneDrive quandu accidi à Windows." Pudete ancu cliccà nantu à u bottu "Rimuova a cunnessione cù OneDrive" per smette di sincronizà i vostri cartelli è i vostri schedari cù u salvataggio in nube (questu bottinu pò ùn esse micca attivu se ùn avete micca sincronizzato qualcosa). Applica i parametri.
Terminatu, ora OneDrive ùn pò micca inizià automaticamente. Sì avete bisognu di eliminà OneDrive completamente da u vostru computer, vede a sezione pertinente sottu.
Per Windows 10 Pro
In Windows 10 Professionista, pudete usà un altru, in un certu modu, un modu ancu più facente per disattivà l'usu di OneDrive in u sistema. Per fà quessa, aduprate l'editor di e regule di gruppu locale, chì pò esse principiatu premendu e chjavi di Windows + R in a tastiera è digitendu gpedit.msc in a finestra Run.
In l'Editor di Politiche di Gruppi Locali, andate in Configurazione Computer - Modelli Amministrativi - Componenti di Windows - OneDrive.
A parte sinistra, dopu cliccate nantu à "Disattivà l'usu di OneDrive per salvà i file", poniteli in "Enabled", e poi applicate e impostazioni.
In Windows 10 1703, ripeti uguale per l'opzione "Pruibite l'usu di OneDrive per salvà i file Windows 8.1", chì si trova dinò in l'editor di e regule di gruppu locale.
Questu hà da disfundà OneDrive nant'à u vostru urdinatore, ùn continuarà micca à fà, è sarà visualizatu ancu in Windows 10 Explorer.
Cumu rimuovere un OneDrive di u vostru computer
Aggiornamentu 2017:A cumincià cù Windows 10 versione 1703 (Creators Update), per rimuovere OneDrive ùn avete più bisognu di effettuà tutte e manipolazioni chì eranu necessarie in versioni precedenti. Ora pudete rimuovere OneDrive in dui modi:
- Vai à Paràmetri (chiavi Win + I) - Applicazioni - Applicazioni è funzioni. Selezzi Microsoft OneDrive è cliccate "Disinstalla."
- Andate in Pannellu di cuntrollu - Prugrammi è Componenti, selezziunu OneDrive è cliccate nantu à u pulsante "Uninstall" (vedi ancu: Cumu disinstallà i prugrammi Windows 10).
In un modu stranu, quandu OneDrive hè rientratu in i modi indicati, l'elemento OneDrive rimane in u Explorer Panel di Avvio. Cumu rimuovere - in dettaglio in l'istruzioni Cume rimuovere OneDrive da Windows Explorer 10.
Bè, infine, l'ultimu metudu chì ti permette di rimuire cum'è OneDrive da Windows 10, è micca appena spegnere, cum'è hè dimostratu in metudi precedenti. A ragione per chì ùn vi raccomandu micca di aduprà stu metudu ùn hè micca chiaru cume dì d'installarli di novu dopu à stu fattu è di fà u travagliu in a so forma precedente.
U modu listessu hè u seguitu. In a riga di cume chì esiste cum'è amministratore, esegui: taskkill / f / im OneDrive.exe
Dopu à questu cummentu, eliminemu OneDrive ancu da a linea di cume:
- C: Windows System32 OneDriveSetup.exe / uninstall (per sistemi 32-bit)
- C: Windows SysWOW64 OneDriveSetup.exe / uninstall (per i sistemi 64-bit)
Hè tuttu. Speru tuttu chì funziunassi cum'è per voi. Mi annunziu chì in teoria hè pussibule chì, cù ogni aggiornamentu di Windows 10, OneDrive sarà attivatu di nuovo (cum'è quellu succede qualchì volta in stu sistema).