Configuriamo i router Netgear N300


Se u messagiu "u prucessu com.google.process.gapps fermatu" cuminciò à apparìre nant'à u schermu di u Android-smartphone cù una periodicità invidiabile, significa chì u sistema ùn hà micca avutu u schiantu più piacevule.

Più spessu, u prublema si manifesta dopu à un cumplimentu erratu di un prucessu impurtante. Per esempiu, a sincronizazione di dati o l'aggiornu di l'applicazione di sistema hè statu fermatu anormalmente. Diversi prugrammi di terze parti installati nantu à u dispositiu ponu provocà un errore.

U più irritante - u missaghju di tali fallimentu pò verificà quandu u tempu hè diventatu semplicemente impussibile aduprà u dispositivo.

Cumu sbarazzarsi di questu errore

Malgradu u spiaghja di a situazione, u prublemu hè risolto in quantu semplicemente. Un'altra cosa hè chì ùn ci sia micca una metà universale applicabile à tutti i casi di l'occurenza di tali fallimentu. Per un utilizatore, un metudiu pò travaglia chì ùn si manifesta micca in un'altra.

Tuttavia, tutte e soluzioni chì offrimu ùn ponanu micca più parte di u vostru tempu è sò abbastanza semplici, se ùn dicenu primariu.

Metudu 1: Cancellate a Cache di servizii di Google

A manipolazione più diffusa per sbarazzà di l'errore descrittu sopra hà da cancellà a cache di l'applicazione di sistema Google Play Services. In casi rari, pò sicuramente aiutà.

  1. Per fà quessa, andate "Impostazioni" - "Applicazioni" è truvà in a lista di prugrammi installati Google Play Services.
  2. Inoltre, in u casu di a versione Android 6+, devi andà à "Conservazione".
  3. Poi cliccate Clear Cache.

U prucedimentu hè assolutamente sicuru è, cum'è dighjà annunziatu, hè bellu faciule, ma in certi casi pò esse efficace.

Metudu 2: Avvia i Servizi Disabili

Questu opzione si adatta à a grande maggioranza di l'utenti chì si trovanu di fronte à un fallimentu. A risolvimentu u prublema in questo casu hè finitu di truvà i servizii interrotti è u so principiu impegnatu.

Per fà quellu, andate solu à "Impostazioni" - "Applicazioni" è spedite à a fine di a lista di prugrammi installati. S'ellu ci hè servizii disabilitati nantu à u dispositiu, pudete truvallu in a coda.

In realtà, in versioni d'Android, cumincendu da a quinta, u prucessu sembra questu.

  1. Per visualizà tutti i prugrammi, inclusi i sistemi, in a scheda di regolazioni cù l'elenco di applicazioni in u menu di opzioni addizionale (i trè punti in u dirittu superiore), selezziunate l'elementu "Prucessi di sistema".
  2. Dopu, scorri attentamente da a lista in a ricerca di servizi disabili. Se vedemu l'applicazione cù u marcu disattivatu, andate in i so impostazioni.
  3. Di conseguenza, per inizià stu serviziu, cliccate nantu à u bottinu "Abilita".

    Inoltre, ùn face male à liberà a cache di l'applicazione (vedi metudu 1).
  4. Dopu à ciò, ripartite u dispositiu è gode di a mancanza di un sbagliu fastidioso.

Sì, ancu, queste azzioni ùn hà micca purtatu u risultatu desideratu, vale a pena passà à metudi più radicale.

Metudu 3: Ripristina i Parametri di l'applicazione

Dopu adupratu e prublemi di risoluzione di problemi, questu hè l'ultima "salvavita" prima di ripristinà u sistema à u so statu originali. U metudu consiste in ripristinà e impostazioni di tutte e applicazioni installate nantu à u dispositiu.

Di novu, ùn ci hè nunda di complicatu quì.

  1. In l'impostazioni di l'applicazione, andate à u menu è selezziunate l'element "Reset Settings".
  2. Dopu, in a finestra di cunfirmazione, ci simu informati chì i parametri sò resettati.

    Per confermà u clic cliccate "Sì".

Dopu à a fine di u prucessu ripristinatu, merita di ricaricà u dispositiu è di verificà u funziunamentu di u sistema per u fallimentu chì tenemu in considerazione.

Metudu 4: resettà u sistema à e impostazioni di fabbrica

L'opzione più "disperata" quandu hè impossibile di superà l'errore in altri modi - ripristinà u sistema à u so statu originali. Utilizendu sta funzione, perdu tutti i dati cumparati durante u funziunamentu di u sistema, cumprende applicazioni installate, contatti, messaghji, autorizzazione di conti, sveglie, etc.

Dunque, si hè consiglia di fà una copia di backup di tuttu ciò chì hà valore per voi. I lìculi necessarii cum'è musica, foto è documenti ponu esse copiati in un PC o nant'à u storage cloud, dicemu à Google Drive.

Leghje nantu à u nostru situ: Cumu aduprà Google Drive

Ma cù i dati di l'applicazione hè un pocu più cumplicatu. Per u so "backup" è a riparazione duveranu aduprà soluzioni di terze parti, cume Cuscinetti in Titaniu, Super Backup etc. Queste utilità ponu servire da strumenti di backup integrali.

I dati di e applicazioni “Good Corporation”, cume i contatti è l'impostazioni predefinite sò sincronizati cù i servitori di Google. Per esempiu, pudete risturà i contatti da u "nube" in qualunque tempu nantu à qualunque dispositariu cumprintu.

  1. Andà à "Impostazioni" - "Google" - "Restore Contacts" e sceglite u nostru account cù contatti sincronizzati (1).

    Un listinu di dispositivi di recuperu hè ancu disponibile. (2).
  2. Cliccendu nantu à u nomu di u gadget chì avemu bisognu, andemu a a pagina di recuperu di contatti. Tuttu quellu chì ci vole di noi hè di cliccà nantu à u pulsante. "Ripristinare".

In linea di principiu, a copia di salvezza è a riparazione di i dati hè un argomentu assai voluminoso, degna di una riflessione dettagliata in un articulu separatu. Avveremu à u prucessu ripristinatu sè.

  1. Per andà à e funzioni di recuperu di u sistema, andate à "Impostazioni" - "Ripristinare è resettà".

    Eccu in interessu di l'elemento "Reset settings".
  2. Sulla pagina di reset, guarderemu a lista di dati chì seranu cancellati da a memoria interna di u dispositivo è cliccate "Reset phone / tablet settings".
  3. È cunfirmi u reset premendu u pulsante "Cancella tuttu".

    Dopu à quessa, i dati seranu cancellati, è dopu u dispositiu ripartirà.

Riconfigurendu u gadget, vi truverete chì ùn ci hè più un messaghju fastidioso in quantu à un crash. Ciò chì, in realtà, hè necessariu.

Nota chì tutte e manipolazioni descritte in l'artìculu sò cunsiderate nantu à l'esempiu di un smartphone cù Android 6.0 "à bordu". In u vostru casu, dipindendu da u fabbricante è di a versione di u sistema, certi elementi sò forse diversi. Tuttavia, u principiu rimane uguale, affinchì si scontrananu e cumportendu operazioni per eliminà u fallimentu.