I pirati rapinano i conti di WhatsApp cù a casella vocale

A Agenzia Naziunale di Sicurezza Cibernese di Israele hà annunziatu un attacco à i utilizatori di messaggero di WhatsApp. Cù l'aiutu di difetti in u sistema di prutezzione di posta vocale, i aggressori piglianu cuntrollu tuttu nantu à i conti in u serviziu.

Cum'è specificatu in un missaghju, e vittime di hackers sò quiddi utenti chì anu cunnessi cù l'operatori di telefunuti di u serviziu di vucere è di vede, ma ùn avianu stabilitu una nova password per quessa Benchè per difettu, WhatsApp invia u numeru di verifica per accede à u contu in SMS, quistatu ùn interferisce micca cun u gestu di l'attaccanti. Dopu aspittendu u mumentu in cui a vittima ùn pò micca leghje u messaghju nè risponde à a chiamata (per esempio, a notte), l'attaccante pò ottene u codice redirezionatu à la casella vocale. Tuttu u restu à fà è ascoltà u missaghju nantu à u situ di l'operatore cù a password standard Standard 0000 o 1234.

L'esperti ammonu nantu à un metudu simile di hacking in WhatsApp l'annu sciuvatu. Tuttavia, i sviluppatori di messaggeri ùn aghjustavu micca azzione per pruteghilo.