Ripara l'errore msvcr110.dll

L'auto-installazione di una scheda video in un computer ùn hè micca un travagliu difficilu, ma à u listessu tempu ci sò parechje sfumate chì devenu esse tenute in considerazione durante l'assemblea. Questu articulu furnisce istruzzioni dettagliate per cunnessione di una scheda grafica à a scheda madre.

Installà una scheda video

A maiò parte di i maestri fighjenu di a installazione di una scheda video finu, à u stadiu finale di l'assemblea di l'ordinatore. Questu hè dettatu da a grande dimensione di l'adattatore, chì pò interferisce cù l'installazione di altri componenti di u sistema.

Allora, procedemu à l'installazione.

  1. U primu passu hè di scatimentà cumplittu a unità di u sistema, vale à dì, scurdate u cavumu di alimentazione.
  2. Tutti i adattatori video moderni necessitanu un slot per travaglià PCI-E in a scheda madre.

    Ci vole à avà chì solu i connettori sò adatti per i nostri scopi. PCI-Ex16. S'ellu ci hè parechje di esse, allora hè necessariu studierà u manuale (descrizzione è istruzioni) per a vostra scheda madre. Questu aiuta à capisce chì PCI-E sò cumpleti è chì permettenu à u dispositivo di travaglià in piena forza. Di solitu questu hè u slot di cima.

  3. Dopu, avete bisognu di spaziu per i connettori di schede video in u fondu di a cassa. Più spessu, i tappi sò trivially rupt. Per e soluzioni più costose, e stele sò attaccate cù a vite.

    U numaru di fori dipende da quante righe di linee verticali trà chì e uscite di u monitor sò piazzate nantu à a scheda video.

    Inoltre, s'ellu ci hè una griglia di ventilazione nantu à u dispositiu, allora hè ancu necessariu per liberà u slot per questu.

  4. Inserite deliziosamente a scheda video in u connettore selezionatu finu à un clic tipicu - l'attuazione di u "blellu". A posizione di l'adattatore - si raffredda. Hè difficiule di fà un sbagliu, perchè ogni altra postu ùn permette micca di stallà u dispositivo.

  5. U prossimu passu hè di cunnessà l'alimentu supplementare. Se ùn hè micca nantu à a vostra carta, allora questu passu hè saltatu.

    Connettori di potenza supplementari nantu à e carte di video sò diversi: 6 pin, 8 pin (6 + 2), 6 + 6 pin (a nostra scelta) è altri. A quessa, bisogna cunnosce attentu à a scelta di una alimentazione: quessa deve esse equipaggiata cù e conclusioni adatte.

    Se i connettori necessarii manchendu, pudete cunnesse a GPU cù un adattatore speciale (adattatore) 8 o 6 pin molex.

    Eccu a mappa cù a putenza addizionale collegata:

  6. U passu finale hè di fissà u dispositivo cù viti, chì sò spessu inclusi in u pacchettu di a cassa o a scheda video.

Questu completa a cunnessione di a scheda video à u computer, pudete rimpiazzà a copertura, cunnessa l'alimentu è, dopu installatu i piloti, pudete aduprà u dispositivo.

Vede ancu: Cumu scopre chì driver hè necessariu per una scheda video