Installazione di i fonti in Photoshop

U smartphone di primu livello Lenovo IdeaPhone A369i dà parechji anni adupratu aduprate i travaglii assignati à u dispositiu da assai proprietarii di modelli. In questu casu, durante a vita di servizio, u firmware di l'apparecchimentu pò esse necessariu à causa di l'impussibilità di proseguire u funziunamentu normale di u dispositiu senza reinstallà u software di sistema. Inoltre, per u mudellu hà creatu assai furtifiche è porti persunalizati, è di l'utilizazione chì permette di mudernizà u smartphone in quantu à i prugrammi.

L'articulu discuterà i metudi di base, aduprendu chì pudete reinstallà u sistema operativu ufficiali in Lenovo IdeaPhone A369i, ripristinà un dispositivo non di travagliu, è installà a versione attuale di Android fino à 6.0.

Ùn dimentu micca chì e procedure chì implichi a registrazione di i file di sistema in e sezioni di memoria di un smartphone tenenu un periculu potenziale. L'utente torna indipindente a decisione nantu à a so applicazione è suppassa dinò indipindente a pussibule danu di u muvimentu in quantu di manipuli.

Preparazione

Prima di passà à u prucessu di riscrittu a memoria di un dispositiu Android, devi in ​​un certu modu preparà u dispositivu sè, cum'è i prugrammi di l'ordinatore è i sistemi operativi à aduprà per e operazioni. Hè cunsigliatu assai chì compiate tutte e fasi preparatorie elencate di seguito. Questu evitera pussibuli prublemi, è ristabilisce rapidu l'apparecchimentu in casu di situazione impurtata è fallimenti.

Piloti

L'installazione di u lugiziale in Lenovo IdeaPhone A369i implica l'usu di strumenti di software specializati chì richiedenu di cunnessione di u smartphone à un PC via USB. L'upirescenza richiede a presenza di certi piloti in u sistema chì serve per l'operazioni. I piloti sò installati seguendu e istruzioni passi da u materiale chì si trova in u ligame sottu. A manipolazione cù u mudellu in questione impone l'installazione di u driver ADB, è u driver VCOM per dispositivi Mediatek.

Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

L'archiu chì cuntene i mudelli di driver per l'installazione manuale in u sistema pò esse scaricatu da u link:

Scaricate i driver per u firmware Lenovo IdeaPhone A369i

Revisioni di hardware

U mudellu cunsideratu hè statu pruduttu in trè revisioni hardware. Prima di passà à u firmware, hè assai impurtante di capisce cù precisione a versione di u smartphone chì devi trattà. Per truvà e informazioni necessarie, hè necessariu effettuà parechji passi.

  1. Abilità di depurazione in YUSB. Per fà sta procedura, bisogna seguitu u parcorsu: "Impostazioni" - "O telefunu" - "Custru numeru". Nantu à l'ultimu puntu, avete bisognu di toccà 7 volte.

    Quì sopra cundà l'alimentu. "Per sviluppatori" in u menù "Impostazioni", ci andemu. Poi stabilisce a casella "Debugging USB" è spingà u pulsante "OK" in a finestra di query aperta.

  2. Scaricate u prugramma per PC MTK Droid Tools è scompattela in un cartulare separatu.
  3. Cunnessu u smartphone à u PC è esegui MTK Droid Tools. A cunfirmazione di a giustizia di l'accostamentu di u telefonu è di u prugramma hè a visualizzazione di tutti i parametri principali di u dispositiu in a finestra di prugramma.
  4. Pulsante "Block Map"chì darà una finestra "Block Info".
  5. A revisione hardware di Lenovo A369i hè determinata da u valore di u parametru "Scatter" linea numeru 2 "mbr" finestra "Block Info".

    Se u valore truvatu "000066000" - Avemu trattatu cù l'apparatu di a prima revisione (Rev1), è se "000088000" - A seconda revisione di Smartphone (Rev2). Sensu "0000C00000" significa a cosiddetta revisione lite.

  6. Quandu scarichi i pacchetti cù i sistemi ufficiali per revisioni diversi, pudete sceglie e versioni cumprate:
    • Rev1 (0x600000) - Versioni S108, S110;
    • Rev2 (0x880000) - S111, S201;
    • Lite (0xC00000) - S005, S007, S008.
  7. I metudi di l'installazione di u software per tutte e trè revisioni implicanu i stessi passaggi è l'usu di i stessi strumenti di applicazione.

A369i Rev2 hè statu adupratu per dimustrà e varie operazioni in l'installazione eseguita cù unu di i metudi descritti in seguitu. Hè nantu à u smartphone di a seconda revisione chì a prestazione di i schedari stesi in i ligami in st'artìculu hè stata testata.

Ottenerendu i diritti di root

In generale, per l'installazione in Lenovo A369i di e versioni ufficiali di u software di sistema, i diritti di u superusu ùn sò micca necessarii. Ma a guadagnarla hè necessariu per a creazione di un rinfurzamentu in tutte e maniere prima di lampi, è per svolge un numeru d'altre funzioni. Get root on your smartphone is very simple using the application Android Framaroot. Basta à seguità e istruzzioni spieghjate in u materiale:

Lezione: Uttene diritti di root per Android da Framaroot senza PC

Backup

Vista u fattu chì quandu reinstallate u sistema operativo da Lenovo A369i, tutti i dati, cumprendu i dati di l'utente, saranu cancellati, duvete fà una copia di backup di tutte e infurmazioni importanti prima di lampà u lampu. Inoltre, quandu manipula cù e sezioni di memoria di i dispositivi Lenovo MTK, assai spessu a partizione si supera. "NVRAM", ciò chì conduce à l'inoperabilità di e reti mobili dopu avè avvicinatu u sistema installatu.

Per evitare prublemi, si consiglia di creà una copia di backup cumpleta di u sistema aduprendu u Strumentu SP Flash. Cumu fà sta istruzioni dettagliate scritte, chì si trovanu in l'articolo:

Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Da a sezione "NVRAM", cum'è l'infurmazione nantu à IMEI, hè u puntu più vulnerabile di u dispositiu, crea una discarpa di rùbbrica cun MTK Droid Tools. Come annunziatu sopra, questu bisognu di diritti di Superusu.

  1. Cunnessu u dispositivo radice in esecuzione cù u debugging attivatu per USB à u PC, è lanciate MTK Droid Tools.
  2. Pulsante "ROOT"è dopu "Sì" in a finestra di ricerca aperta.
  3. Quandu a richiesta in questu hè apparsa nant'à u schermu Lenovo A369i, furnizemu i diritti di superusu di ADB Shell.

    È aspettate chì MTK Droid Tools ha fattu e manipule necessarie.

  4. Dopu avè ricevutu u tempurariu "root shell"ciò chì u cambiamentu di u culore di l'indicatore in u angulu inferiu dirittu di a finestra per veru hà da indicà, oltre à u messaghju in a finestra di log, cliccate u pulsu "IMEI / NVRAM".
  5. In a finestra aperta per creà una discarica, avete bisognu di un bottinu "Backup"spingi.
  6. Cusì, una directory sarà creata in u cartulare cun MTK Droid Tools. "BackupNVRAM"in duie file, chì, in pratica, sò una copia di backup di a partizione desiderata.
  7. Aduprendu i schedari ottenuti da e istruzioni di sopra, hè faciule per ripristinare a partizione. "NVRAM"cum'è IMEI, seguendu i passi sopra, ma usando u pulsante "Ripristinare" in a finestra di u passu numeru 4.

Firmware

Avianzu creatu e copie di salvaguardia "NVRAM" Lenovo A369i, pudete passà in modo sicuru à a procedura di firmware. L'installazione di un software di sistema in u dispositiu cunsideratu pò esse svolta da parechji metudi. Aduprendu e istruzioni chì seguitanu, primu avemu a primu a versione ufficiale di Android da Lenovo, è dopu una di e soluzioni personalizzate.

Metudu 1: Firmware ufficiali

Per installà u prugramma ufficiale in Lenovo IdeaPhone A369i, pudete aduprà e capacità di un strumentu meraviglioso è quasi universale per travaglià cù dispositivi MTK - l'utile SP Flash. A versione di l'applicazione da l'esempiu sottu, adatta per travaglià cù u mudellu in questione, pò esse scaricata da u link:

Scaricate SP Flash Tool per Lenovo IdeaPhone A369i Firmware

Hè importante rimarcà chì l'istruzzioni sottu è adatte non solu per reinstallà Android in Lenovo IdeaPhone A369i o aggiornà versioni di software, ma ancu per ripristinà un dispositivu chì ùn accende micca, ùn carica, o ùn funziona micca bè.

Ùn vi scurdate di e varie revisioni hardware di u smartphone è di a necessità di sceglie a versione software curretta. Scaricate è spacchite l'archive cù unu di u firmware per a vostra revisione. U firmware di i dispositivi di a seconda revisione hè dispunibile in u link:

Scaricate u Firmware ufficiali Lenovo IdeaPhone A369i per SP Flash Tool

  1. Run u Strumentu Flash SP dopu cliccendu nantu à Flash_tool.exe in u cartulare chì cuntene i schedari di l'applicazione.
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Scatter-loading"è dopu dì à u prugramma u parcorsu à u schedariu MT6572_Android_scatter.txtsituatu in u cartulare ottenutu à causa di u disimballu l'archiu cù u firmware.
  3. Dopu avè caricatu tutte e immagini in u prugramma è indirizzendu e sezioni di memoria di Lenovo IdeaPhone A369i a causa di u passu precedente

    preme u pulsante "Download" è aspettate finu à a fine di u cuntrollu di i checksum di i file di l'immagine, chì hè, aspettendu per i bar viola in a barra di prughjettu à eseguire.

  4. Spegni u smartphone, rimuova a batteria, è allora cunnessa u dispositivo cù un cavu à a porta USB di u PC.
  5. U trasferimentu di i file à e sezioni di memoria di Lenovo IdeaPhone A369i s'avverrà automaticamente.

    Avete bisognu di aspettà finu chì a barra di prugressu sia piena di culore giallu è l'apparenza di a finestra "Scaricate OK".

  6. A quessa, l'installazione di u sistema operativu Android di a versione ufficiale hè finita. Sconnetti u dispositiu da u cavu USB, installà a batteria in u locu, è allora accende u telefuninu, premendu duru a tasca "Cunsumante".
  7. Dopu à l'inizializazione di i cumpi installati è u scaricamentu, chì durerà per un bellu periodu, apparirà a schermata iniziale di configurazione per Android.

Metudu 2: Firmware personalizzato

L'unicu modu per cunverte u Lenovo IdeaPhone A369i in programmazione è uttene una versione più moderna di Android di quellu chì offre di u fabbricante 4.2 in l'ultimu aggiornamentu di u mudellu hè di stallà un firmware modificatu. Dunque, si pò dì chì a larga distribuzione di u mudellu hà da esce in a emergenza di parechji porti persunalizati è per u dispositivo.

Malgradu u fattu chì e solu persunalizate sò state create per u smartphone in questu, ancu nantu à Android 6.0 (!), Ciò chì seguitu deve esse cunsideratu quandu sceglie un pacchettu. In molte versioni di u sistema operativo, chì si basanu annantu à a versione Android sopra 4.2, l'andate di i cumpunenti di hardware unici, in particulare i sensori è / o fotomarche, ùn hè micca garantita. Allora, probabilmente ùn duvete micca caccia è l'ultime versioni di u sistema operativo di basa, a meno chì sia necessariu per abilità u lance di e applicazioni individuali chì ùn funzionanu micca in versioni anziane di Android.

Passu 1: Installazione di a Righjunazione Custom

Com'è tanti di altri mudelli, l'installazione di qualchi firmware modificatu in l'A369i hè spessu fatta in via di recuperu persunalizatu. Hè cunsigliatu di aduprà TeamWin Recovery (TWRP) installendu l'ambiente di recuperu secondu e istruzioni in seguitu. Per fà u travagliu, avete bisognu di u prugramma SP Flash Tool è di l'archivio disinstallatu cù u firmware ufficiali. Pudete scaricà i schedari necessarii da i ligami sopra in a descrizione di u metudu d'installazione di u firmware ufficiali.

  1. Scaricate u schedariu image da TWRP per a vostra revisione hardware di u dispositiu cù u ligame:
  2. Scaricate TeamWin Recovery (TWRP) per Lenovo IdeaPhone A369i

  3. Aprite u cartulare cun u firmware ufficiali è cancellate u schedariu Checksum.ini.
  4. Effettuate i passaggi # 1-2 di u metodo di stallazione di u firmware ufficiali in alto in l'articolo. Hè cusì, lanciate u Strumentu SP Flash è aghjuntite u schedariu spargimentu in u prugramma
  5. Cliccate nantu à l'etichetta "RECOVERY" è specificà a percorso di u prugramma di u prugramma di u schedariu image cù TWRP. Avendu definitu u schedariu necessariu, prememu u pulsante "Apertu" in a finestra Explorer
  6. Tuttu hè prontu per inizià a stallazione di u firmware è di TWRP. Pulsante "Firmware-> Upgrade" è guardà u prugressu di u prucessu in a barra di stato.
  7. Quandu u trasferimentu di dati à e sezioni di memoria di Lenovo IdeaPhone A369i hè cumpletata, apparirà una finestra "Firmware Upgrade OK".
  8. Sconnetti u dispositiu da u cavu YUSB, installate a batteria è accende u smartphone cù u pulsante "Cunsumante" Per avè Android, o vene immediatamente à TWRP. Per entrà in l'ambiente di riparazione modificatu, avete bisognu di tene tutte e tre chjave hardware: "Volume +", "Volume-" è "Abilita" In u persunale disabile finu chì l'elementi di u menu di riparazione vanu.

Passu 2: Installazione di Custom

Dopu chì a riparazione modificata pari à Lenovo IdeaPhone A369i, stallà un firmware personalizatu ùn deve micca dighjà di prublemi. Pudete sperimentà è cambiate e soluzioni in cerca di e megliu per ogni utente specificu. Ad esempio, installate u portu CyanogenMod 12 chì hè basatu nantu à a versione Android 5, cum'è una di e soluzioni più attraenti è funzionale secondu l'utenti A369i.

Scaricate u pacchettu per a verifica di l'hardware Ver2 pò esse in u link:

Scaricate u Firmware personalizatu per Lenovo IdeaPhone A369i

  1. Trasferimentu u pacchettu cun l'usu per a radice di a scheda di memoria installata in IdeaPhone A369i.
  2. Avvia in TWRP e fate una sezione di backup senza fallu. "NVRAM", è e megliu parti di u dispositivo di memoria. Per fà quessa, seguite a strada: "Backup" - segnate a sezione (s) cù e casute di spuntu - sceglite cum'è una località di backup "Carta SD esterna" - cambia u switch à a destra "Passà per crea una copia di backup" è aspettate finu à a fine di a procedura di backup.
  3. Eseguite a pulizia di partizioni "Dati", "Cache di Dalvik", "Cache", "Sistema", "Conservazione interna". Per fà quessa, andate in u menù "Pulizia"spingi "Avanzate"setate e caselle di fianco à i nomi di e sezioni sopra spostate u switch à a destra "Passa per spurdite".
  4. Una volta finita a procedura di pulizia, cliccate "Torna" e ritornerete in stu modu à u menu principale di TWRP. Pudete procedere per stallà u pacchettu da u OS trasferitu in a carta di memoria. Sceglite un articulu "Install", vene sì l'indicatu u schedariu cù u firmware di u sistema, spostà u selettore à a destra "Passà u dirittu per stallà".
  5. Rimine di aspettà a fine di a registrazione di u sistema operativo personalizatu, dopu chì u smartphone riesce automaticamente

    to u sistema operativu modificatu aggiornatu.

Dunque, reinstallà Android in Lenovo IdeaPhone A369i ogni pruprietariu di stu hè generalmente abbastanza riesciutu à u momentu di u liberazione di u smartphone. A cosa principale hè di sceglie u firmware currettu chì currispondi à a revisione hardware di u mudellu, è dinò operà solu dopu un studiu fine di l'istruzzioni è a cunniscenza chì ogni passu di un metudu particulare hè comprensibile è finitu finu.