Cunnessu SSD à un computer o laptop

Connessione di parechji dispositivi à un computer hè difficiule per parechji utilizatori, soprattuttu se u dispositiu bisognu esse installatu in a unità di sistema. In tali casi, parechje fili è vari connettori sò spicialmente spaventosi. Oghje avemu parlà cume cunnessione di u SSD ad un computer.

Imparà à cunnessione di a vittura

Cusì, avete acquistatu un drive in solid-state è chì a missione hè di cunnesse cun un computer o un laptop. Prima, parlemu nantu à cume si cunnesse l'unità à u computer, perchè ci hè più sfumature diverse, è dopu andemu à u laptop.

Cunnessione di SSD in computer

Prima di cunnessione di u discu in u vostru computer, fighjate chì ci sia sempre a stanza è e cicli necessarii per essa. Altrimenti, avete a scunquenza unu di i dispositivi installati - dischi rigidi o unità (chì servenu cù l'interfaccia SATA).

L'unità hè cunnessa in parechji stadi:

  • Apertura di l'unità di sistema;
  • Fissaggio;
  • Cunnessione

À u primu stadiu, ùn ci hè nisuna difficoltà. Avete solu bisognu di svillà i bulloni è smirghje a fodera laterale. Sicondu u prughjettu di u casu, qualchì volta hè necessariu rimuovere entrambe e cupe.

Per montà i dischi rigidi in a unità di sistema hà un scompartimentu speciale. Nantu à a maggior parte di i casi, hè situatu più vicinu à u pannellu davanti, hè quasi impossibile micca avè a nota. Per a dimensione, i SSD sò generalmente più chjughe di i dischi magnetichi. Hè per quessa chì vene qualchì tempu cun diapositive speciali chì vi permettenu di assicurà u SSD. Se ùn avete micca un tali sled, pudete installatu in u compartimentu di lettore di carte o vene cù una soluzione più difficilissima per riparà u drive in u casu.

Ora vene u stadiu più difficiule - questu hè una cunnessione diretta di u discu in u computer. Per fà tuttu bè richiede una cura. U fattu hè chì, in e motherboards moderni, ci sò parechje interfacce SATA chì differenu da a velocità di trasferimento di dati. È s'è cunnesse u vostru discu in SATA sbagliu, ùn hà micca cunsultà in tutta a forza.

Per uttene tutte e potenzialità di e unità di solid-state, esse devanu esse cunnesse à l'interfaccia SATA III, chì hè capace di furnisce velocità di trasmissione di dati di 600 Mbps. Di norma, tali connettori (interfacce) sò evidenziati in culore. Truvemu un cunnessu è cunnessu u nostru discu in ellu.

Dopu, resta à cunnessu l'alimentu è hè quì, u SSD sarà prontu per l'usu. Se cunnessi u dispositivo per prima volta, allora ùn avete micca paura di cunnallà u dirittu. Tutti i connettori anu una chiave speciale chì ùn permette micca di inserisce u correttamente.

Connessione SSD à un laptop

L'installazione di un drive in solid-state in un laptop hè un pò più faciule ch'è in un computer. Quì, di solitu a difficoltà hè di aprire u coppiu di u laptop.

In a maggior parte di i mudelli, i segmenti di discu duru anu u so coperu, allora ùn bisognu micca di smuntà u laptop.

Truvemu u scompartimentu desideratu, svitate i bulloni è disconnu cuattamente u discu duru è in u so locu inserisci u SSD. Di regula, tutti i connettori sò rigidamente fissati quì, dunque, per discuscia u discu, hè necessariu muvà un pocu nantu à un latu. È di cunnessione di u cuntrariu, spingi leggermente à i connettori. Se avete l'impressione chì u discu ùn hè micca inseritu, allora ùn devi micca aduprà una forza eccessiva, forse basta à inserirle in manera sbagliata.

Infine, stallendu u drive, avete solu per ripararlo in modu sicuru, è poi stringere u corpu di u laptop.

Conclusione

Ora, guidatu da queste piccole istruzioni, pudete facilmente capisce cume cunnessione di l'unità non solu à u computer, ma ancu à u laptop. Comu pudete vede, questu hè fattu abbastanza semplicemente, chì significa chì virtualmente tutti ponu installà una unità di statu solidu.