Scaricà i driver per Xerox Phaser 3116

U formatu PDF hè u più popularu è pratico per salvà i documenti prima di stampà o semplicemente leggerli. Ùn hè micca realistale di elencà tutti i so vantaggi, ma ci sò ancu svantaghji. Per esempiu, ùn aprite micca è ùn hè micca editatu da alcun mezu standard in u sistema operativu Windows. Tuttavia, ci sò prugrammi chì permettenu di cambià i file di stu furmatu, è li prutegeremu in questu articulu.

Adobe Acrobat Reader DC

U primu prugramma in a nostra lista sarà un software da a famosa cumpagnia Adobe, chì hà parechje funzioni interessanti. Hè prupusitu solu per a visione è a edizione di piccoli file PDF. Ci hè una opportunità di aghjunghje una nota o selezziunate una parte di u testu in un certu culore. Acrobat Reader hè distribuitu per una tariffa, ma a versione di prova hè dispunibule da scaricà gratuitamente in u situ ufficiale.

Scaricate Adobe Acrobat Reader DC

Lettore Foxit

U prossimu rapprisintore sarà un prugramma da i giganti in u campu di u sviluppu. A funzionalità di Foxit Reader include l'apertura di documenti PDF, stallazione di francobolli. Inoltre, funziona cù i documenti scansiti, visualizza l'infurmazioni nantu à ciò chì hè statu scrittu, è parechje azzioni di più serviziu sò eseguite. U vantaghju principali di stu prugramma hè chì hè distribuitu nant'à tuttu gratuitamente senza restrizioni per a funzionalità. Tuttavia, ci sò ancu svantaghji, per esempiu, a ricunniscenza di testu ùn hè micca supportata, cum'è in u primu rapprisentore.

Scaricate Foxit Reader

PDF-Xchange Viewer

Questu software hè assai simile à u precedente, sia in funzionalità sia in esternu. In u so arsenale ci sò ancu assai funzionalità supplementari, cum'è riconoscimentu di testu, chì ùn hè micca in Foxit Reader. Pudete aprà, edità è convertisce i documenti à u furmatu desideratu. PDF-Xchange Viewer hè cumpletu di tutti è liberu è hè scaricatu nant'à u situ ufficiale di i sviluppatori.

Scaricate PDF-Xchange Viewer

Infix PDF Editor

U prossimu rapprisentore nantu à sta lista ùn hè micca un prugramma assai notu da una ghjovana impresa. Ùn hè micca chiaru perchè una tale popolarità bassu di stu software sia cunnessa, perchè contiene totu chì esiste in soluzioni di software precedenti, è ancu un pocu di più. Per esempiu, una funzione di traduzzione hè stata aghjuntu quì, chì ùn hè micca solu truvata in Foxit Reader o Adobe Acrobat Reader DC. Infix PDF Editor hè dotatu di altri strumenti utili chì pudete avè bisognu quandu publicate PDF, ma ci hè un grande "ma". U prugramma hè pagatu, ancu s'ellu hà una versione demo, cù qualche limitazione in forma di una superposizione di filigrana.

Scaricate Infix PDF Editor

Nitro PDF Professional

Questu prugramma hè in media qualcosa tra Infix PDF Editor è Adobe Acrobat Reader DC sia in popularità sia in funzionalità. Contene ancu tuttu ciò chì hè necessariu quandu edite i file PDF. Hè distribuitu per un dirittu, ma una versione di prova hè dispunibule. In a manera dimostrativa, ùn ci si traluceva nisuna filigrana o stampe nant'à u testu editatu, è tutti i strumenti sò aperti. Tuttavia, sarà libero per pochi ghjorni, dopu chì duvete avè a cumprà per un usu futuru. Questu prugramma hà a capacità di inviare documenti per posta, confrontà cambiamenti, ottimizà PDF è ancu di più.

Scaricate Nitro PDF Professional

PDF Editor

Questa interfaccia di software hè assai diversa da tutti l'antichi in sta lista. Hè diventatu estremamente scomodo, si vede affundatu è difficiule di capisce. Ma s'è capisce u prugramma, hè piacevule sorpresu da a so vasta funzionalità. Hè dotatu di parechji bonus bonu, assai utili in certi situazioni. Per esempiu, stallà a sicurezza cù opzioni avanzate. Ié, a sicurezza di u schedariu PDF ùn hè micca a so funzione primaria, tuttavia, paragunatu cù a prutezzione fornita in un prugrammu precedente, ci sò solu cuncepimenti sorprendenti in questa direzzione. PDF Editor hè autorizatu, ma pudete pruvà gratuitamente cù qualchì restrizioni.

Scaricate PDF Editor

VeryPDF PDF Editor

Editore VeryPDF PDF ùn si pò spiccà troppu da i rapprisarii precedenti. Hà tuttu ciò chì avete bisognu per un prugramma di stu tipu, ma bisogna tene a cura di un dettagliu speciale. Comu sapete, unu di i svantaghji di PDF hè u so grande pesu, in particulare cù l'aumentata qualità di e immagini. Tuttavia, cun questu prugramma si pò scurdà. Ci hè dui funzioni chì riduranu a dimensione di i documenti. U primu faci cusì eliminendu l'elementi inutili, è u secondu cumprimendu. L'inconveniente di u prugramma hè di novu chì in a demo una filigrana hè sovrapposta à tutti i documenti editati.

Scaricare VeryPDF PDF Editor

Foxit Advanced PDF Editor

Un altru rapprisentante da Foxit. Quì ci hè un serie di funzioni di base tipichi di stu tipu di prugrammi. Da u meritu mi vogliu menzionà una interfaccia pratica è una lingua russa. Un attrezzu bonu è focalizatu chì permette à l'uterni di tuttu ciò chì hè necessariu per edità i lima PDF.

Scaricate Foxit Advanced PDF Editor

Adobe Acrobat Pro DC

In Adobe Acrobat hà pigliatu tutti i migliori programmi di qualità di sta lista. U più grande difettu hè a versione di prova più trunata. U prugramma hà una interfaccia assai simpatica è convenienti chì si adatta personalmente à l'utente. In più, ci hè un pannellu praticu per visualizzare tutti l'utenti, hè dispunibule nant'à una scheda specifica. Ci hè una grande varietà di opportunità in u prugramma, a maiò parte di elli, cum'è dite prima, si aprono solu dopu cumprendu.

Scaricate Adobe Acrobat Pro DC

Questu hè a listessa lista di prugrammi chì permettenu di edità di documenti PDF cum'è piacere. A maiò parte di elli hannu una versione dimostrativa cun un periodu di prova di parechji ghjorni o cun una restrizzione di funzionalità. Adupràtevvi ad analizzà attentamente ogni rappresentante, identificà tutti l'utenti necessarii per voi e dopu procedi à l'acquistu.