Ping-down programmi

A maiò parte di l'utente preferisce personalizà ogni prugramma chì aduprà. Ma ci sò persone chì semu solu ùn sà micca cume cambià a configurazione di un particulare software. Stu articulu sarà dedicatu à ghjustu tali utenti. In stu pudemu pruvà à descriviri cu quantu dettagliu pussibule u prucessu di cambià i parametri di VLC Media Player.

Scaricate l'ultima versione di VLC Media Player

Tipi di impostazioni VLC Media Player

VLC Media Player hè un pruduttu cross-platform. Ciò significa chì l'applicazione hà versioni per diversi sistemi operativi. In sti versioni, i metudi di configurazione pò differisce un pocu da l'altru. Per quessa, per ùn cunfundite micca, avemu immediatamente notatu chì questu articulu darà una guida per cum'è configurà VLC Media Player per dispositivi chì esistenu Windows.

Fighjate dinò chì questu lezioni si focalizza più nantu à l'utenti principianti di VLC Media Player, è quelle persone chì ùn sò micca particu di versu in l'impostazioni di stu software. I prufessiunali in stu campu anu prubabilmente truvà qualcosa di novu. Allora, in dettaglio andate in i più chjassi e versu i tèrmii specializati, ùn auro micca. Procedemu direttamente à a configurazione di u lettore.

Configurazione di l'interfaccia

Iniziamo cù u fattu chì analizzuu i parametri di l'interfaccia VLC Media Player. Queste opzioni ti permettenu di personalizà a mostra di vari pulsanti è controlli in a finestra di u lettore principale. Stendimu in vista, si ponemu in mente chì a copertina in VLC Media Player pò esse cambiata, ma questu hè fattu in un altru sezione di l'impostazioni. Fighjà una veduta più vicina à u prucessu di cambià i parametri di l'interfaccia.

  1. Lanciatu VLC Media Player.
  2. In a zona superiore di u prugramma truverete una lista di sezioni. Duvete cliccà nantu à a linea "Strumenti".
  3. Cume, un menu in goccia sarà apparutu. A sottusezzione necessaria hè chjamata - "Configurazione di l'interfaccia ...".
  4. Queste azzioni visualizanu una finestra separata. Hè quì l'interfaccia di u lettore sarà configurata. Questa finestra simu questu.
  5. In cima di a finestra hè un menu cù preset. Cliccando nantu à a linea cù a freccia di punta in diretta, apparirà una finestra di situazione. In questu, pudete sceglie una di e opzioni chì i sviluppatori predefiniti anu integratu.
  6. Accantu à sta linea sò duie pulsanti. Unu di elli ti permette di salvà u vostru prufilu, è u secondu, in forma di croce rossa, elimina u preset.
  7. In a zona inferiore, pudete sceglie a parte di l'interfaccia in cui vulete cambià a posizione di i pulsanti è i cursori. U passatu trà queste zone permette quattru segnalibri, situati un pocu più altu.
  8. L'unica opzione chì pò esse attivata o chjarita quì hè a posizione di a barra di strumenti in sè. Pudete lassà a locazione predefinita (sottu) o spostà u più altu spuntà a casella accantu à a linea desiderata.
  9. Modificà i buttoni è i cursori stessi hè estremamente simile. Avete solu bisognu di tene l'elemento desideratu cù u bottinu sinu di u mouse, allora ghjustu u spostà à u postu ghjustu o cancellateli cumunu. Per rimuovere un articulu, ghjustu trascinaru sopra l'area di travagliu.
  10. In questu finestra ci truverete un elencu di elementi chì ponu esse aghjunti à vari barri d'utuli. Questu area sembra questu.
  11. L'elementi sò aghjuntu à u listessu modu chì sò rimossi - semplicemente trascinendu à u locu ghjustu.
  12. Di sopra à sta zona truvate trè opzioni.
  13. Inserendu o cancellà una marcata di vittura vicina à ognuna di esse, cambiate l'aspettu di u pulsante. Dunque, u stissu elementu pò avè un aspettu differente.
  14. Pudete vede u risultatu di cambiamenti senza salvà. Si mostra in a finestra di anteprima, chì si trova in u angulu in dirittu inferiore.
  15. À a fine di tutte e cambiamenti avete ghjustu à cliccà "Chiudi". Questu hà da salvà tutte e impostazioni è fighjà u risultatu in u lettore stessu.

Questu completa u prucessu di configurazione di l'interfaccia. Moving on.

I parametri principali di u lettore

  1. In a lista di sezioni in a parte superiore di a finestra di VLC Media Player, cliccate nantu à a linea "Strumenti".
  2. Selezziunate u menù di menu à tendi "Impostazioni". In più, per chjamà a finestra cù i parametri principali, pudete aduprà a combinazione di tasti "Ctrl + P".
  3. Questu aprirà una finestra chjamata "Impostazioni semplici". Ci contiene sei tabs cun un set di opzioni specificu. Descrivemu brevemente ciascuna di elli.

Interfaccia

Questu serie di parametri hè differente da chjamatu sopra. À a vetta altru, pudete sceglie a lingua di visualizzazione desiderata in u lettore. Per fà quessa, cliccate nantu à a linea specifica, è selezziunà l'opzione desiderata in a lista.

Dopu vedi un elencu di opzioni chì ti permettenu di cambià a copertina di VLC Media Player. Se vulete applicà a vostra propria pelle, allora avete bisognu di mette una marca vicina à a linea "Un altru stile". Dopu, avete bisognu di sceglie u schedariu cù a copertura di u vostru computer cliccando "Selezziunu". Se vulete vede l'intera lista di pelli dispunibuli, avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu marcatu nantu à u schermu sottu u numeru 3.

Ci vole à avvalendu chì, dopu cambiatu a copertura, avete bisognu di salvà e impostazioni è ripartite u lettore.

Se aduprate una pelle standard, allora un set di opzioni addizionale sarà dispunibule.
À u fondu di a finestra, truverete e zone cù playlist è opzioni di privacy. Ci hè pochi di opzioni, ma ùn sò micca i più inutili.
L'impostazione finale in sta sezione hè mappamentu di lima. Premendu u pulsante "Personalizà i mandati ...", pudete specificà u schedariu cù chì extensione aprite cun VLC Media Player.

Audio

In sta sezione, vedete a configurazione in u casu di a riproduzione audio. Per i principianti, si pò trasformà u sonu on / off. Per fà quessa, basta setateci o rimproverà a marca accantu à a linea corrispondente.
In più, avete u dirittu di definisce u livellu di u volumu quandu u lettore iniziò, specifichi u modulu di uscita sonora, cambia a velocità di riproduzione, accende e regula a normalizazione è ancu uguagliu u sonu. Pudete ancu attivà l'effettu sonu surround (Dolby Surround), regolà a visualizazione è attiva u plugin "Last.fm".

Video

Per analogia cù a sezione precedente, i cunfusioni di stu gruppu sò responsabile di i parametri di visualisazione video è funzioni affine. Com'è u casu di "Audio", pudete completamente disattivà a visione di u video.
Dopu, pudete piazzare i parametri di uscita di l'immagine, u prughjettu di a finestra, è ancu ponu a opzione per visualizà a finestra di lettore sopra a tutte e altre finestra.
Di seguito sò rigule e linee responsabile per l'impostazioni di u dispositiu di visualizzazione (DirectX), l'intervallo interlacciatu (u prucessu di creazione di una sola cornice da dui metà fotogrammi), è i parametri per a creazione di screenshot (location file, format and prefix).

Sottotillu è OSD

Quì sò i parametri chì sò resi responsabile per l'infurmazione di l'infurmazioni nantu à u schermu. Per esempiu, pudete abilà o disattivà a visualizzazione di u titulu di u video chì hè in riproduzione, è specificate a situazione di tali informazioni.
L'elementi rimanenti sò relativi à i sottotituli. Optionalmente, pudete activà o disattivu, aghjusta l'effetti (fonti, ombre, dimensioni), a lingua preferita è a codifica.

Input / codecs

Cume u nome di a sottosezione, ci sò opzioni chì sò responsabile di codecs di riproduzione. Ùn viuremu cun duie spezie specifiche di codec, chì sò tutti piazzati in relazione à a situazione. Hè pussibule di riduce a qualità di a maghjina aumentendu a produttività è viceversa.
Un pocu micca in questa finestra sò e opzioni per salvà e registrazioni video è impostazioni di rete. Cume per a rete, allora pudete specificà un servitore proxy, se si riprende informazioni direttamente da Internet. Per esempiu, quandu utilizanu u streaming.

Leggi ancu: Cumu configurà l'infurmazione in VLC Media Player

Hotkeys

Questu hè l'ultima sottuprezzione chì si riferisce à i parametri principali di VLC Media Player. Quì pudete attaccà azzioni specifiche di u lettore à chjavi specifici. Ci hè parechje impostazioni quì, perciò ùn si pò micca cunsultà qualcosa di specificu. Ogni utilizatore regula questi parametri à a so manera. In più, pudete ponere immediatamente l'azzioni assucate cù a rotella di u mouse.

Queste sò tutte le opzioni chì vulemu menzionà. Ùn vi scurdate di salvà tutte e modifiche prima di chiusa a finestra di impostazioni. Per piacè, avverate chì ogni opzione pò esse trovata in più dettellu, semplicemente girendu u mouse sopra a linea cù u so nome.
Hè ancu da sottumà chì VLC Media Player hà un listinu amplu di opzioni. Puderete vede si, in u fondu di a finestra cù i parametri, marca a linea "Tuttu".
Queste opzioni sò concentrate più nantu à l'utili avanzati.

Effettu set è filtri

Cum'è per qualunque lettore, ci sò parametri in VLC Media Player chì rispunganu i vari effetti audio è video. Per cambià sti, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Apertu a sezione "Strumenti". Stu buttu hè situatu in cima di a finestra di VLC Media Player.
  2. In a lista chì si apre, cliccate nantu à a linea "Effetti è Filtri". In alternativa, pudete preme i pulsanti simultaneamente. "Ctrl" è "E".
  3. Si aprirà una finestra chì cuntene trè sottupezzioni - "Effetti audio", "Effetti video" è "Sync". Addumemu attenzione separata à ognunu di elli.

Effetti audio

Vai à u sottuprezzione specificata.
Cusì si vedi sottu à trè gruppi di più.

In u primu gruppu "Equalizer" Pudete attivà l'opzione specificata in u titulu. Dopu avè abilitu u equalizzatore stessa, i cursori sò attivati. A mossa ind'u l'altru o u sinu cambierà l'effettu sonu. Pudete ancu aduprà spazii fatti pronti, chì si trovanu in u menu in più accanto à "Preset".

In gruppo "Compressione" (aka cumpressione) ci sò i cursori simili. Per cambià i vostri, avete bisognu di attivà prima l'opzione, è dopu fà modifiche.

L'ultima sottosezione hè chjamata Surround Sound. Ci sò dinò cursori verticali. Questa opzione ti permetterà di accende è regolà u sonu surround virtuale.

Effetti video

In sta sezione ci sò parechje altri sottogruppi. Comu dà u nome, tutti sò pruposti à cambià i parametri rilighendu à u visu è a riproduzione di u video. Andemu nantu à ogni categoria.

In a tabulazione "Basic" Pudete cambià e opzioni di l'immagine (luminosità, contrastu, ecc.), Chiarezza, granulità è l'eliminazione di e strisce interline. Duvete prima abilità l'opzione per cambià e impostazioni.

Sottosessione "Crop" permette di cambià a dimensione di a zona di a visualizzazione visualizzata nantu à u schermu. Se state ritranzà a video in parechji direzzioni simultaneamente, vi propemu di definisce i parametri di sincronizazione. Per fà quessa, in a stessa finestra, metti una marcata davanti à a linea desiderata.

U gruppu "Culori" permette di fà un video di correzione di culore. Pudete estrà un culore specificu da u video, specificà a soglia di saturazione per un culore particulare, o accende l'inversione di l'encinta. In più, opzioni sò dispunibuli chì vi permettenu di accende seppia, oltre à adattà u gradiente.

Next in linea hè a tab "Geometria". Opzioni in sta sezione sò destinate à cambià a posizione di u video. In altre parole, le opzioni di a località permettenu di flip una foto à un certu angulu, applicà u zoom interattivu ad elli, o accende effetti di parete o enigmi.

Hè à quellu parametru chì noi discusemu in una di e nostre lezioni.

Leggi più: Imparà à trasformà i video in VLC media player

In a prossima sezione "Overlay" Pudete mettere u vostru propriu logo nantu à u video, è cambiate e so impostazioni di visualizzazione. In più di u logo, pudete ancu impusce testu arbitrariu nantu à u video chì hè andatu.

U gruppu chjamatu "AtmoLight" pienu dedicatu à l'impostazioni di u filtru di u listessu nome. Come e l'altre opzioni, stu filtru deve prima esse attivatu, è dopu allora i parametri devenu esse cambiati.

In l'ultima sottumessa chjamata "Avanzate" tutti l'altri effetti sò colti. Pudite sperimentu cun ognunu di elli. A maiò parte di e opzioni pò esse utilizzate solu opzionalmente.

Sincrona

Questa sezione contiene una sola tab. E impostazioni locali sò pruviste à aiutà a sincronizà audio, video è sottotituli. Forse avete una situazione induve a traccia audio hè leggermente davanti à u video. Cusì, cù l'aiutu di sti opzioni, pudete correggere un difettu simu. U scopu vale per i sottotituli chì sò davanti o dietro altre tracce.

Stu articulu ghjunghje finisce. Avemu tentatu di copre tutte e rùbbriche chì vi aiutanu à personalizà u VLC Media Player à u vostru gustu. Sì in u prucessu di familiarizzazione cù u matiriale avete tutte e dumande - sì benvenutu in i commenti.