Questu tutoriu discuterà cumu configurà u router Wi-Fi D-Link DIR-300 per travaglià cù u fornitore di servizii Internet Stork, unu di i prestatori più diffusi in Togliatti è Samara.
U manuale hè adatto per i seguenti mudelli D-Link DIR-300 è D-Link DIR-300NRU
- D-Link DIR-300 A / C1
- D-Link DIR-300 B5
- D-Link DIR-300 B6
- D-Link DIR-300 B7
Router Wi-Fi D-Link DIR-300
Scaricate u novu firmware DIR-300
Per assicurà chì tuttu u travagliu cume deve, aghju raccomandatu stallà una versione stabile di u firmware per u vostru router. Ùn hè micca difficiule, è ancu se cunniscite pocu nantu à i computer, mi descrivi u prucessu in granu dettagliu - ùn emergeranu prublemi. Questu hà da evità di congelà u router, rompendu e cunnessioni è altri prublemi in futuro.
D-Link DIR-300 B6 file di firmware
Prima di cunnessione di u router, scaricate u schedariu di furtimentu aggiornatu per u vostru router da u situ ufficiale di D-Link. Per questo:
- Specificate esattamente chì versione (sò listata in a lista sopra) di u router avete - sti informazioni sò presenti nantu à u adenimentu di u dietru di u dispositiu;
- Andate à ftp://ftp.dlink.ru/pub/Router/, dopu à a cartella DIR-300_A_C1 o DIR-300_NRU, a seconda di u mudellu, è all'interno di questa cartella - in u subfolder Firmware;
- Per u router D-Link DIR-300 A / C1, scaricate u file di firmware situatu in a cartella Firmware cù l'estensione .bin;
- Per i router di revisione B5, B6 o B7, selezziunate a cartella appropriata, a vechja cartella in essa, è da quissa scarica u file di firmware cù l'estensione .bin cù a versione 1.4.1 per B6 è B7, è 1.4.3 per B5 - à l'ora di scrive l'inserzioni sò più stabili di l'ultime versioni di u firmware, cù chì i prublemi problemi sò pussibili;
- Ricordate induve avete salvatu u schedariu.
Connettu u router
Cunnessione di u router wireless D-Link DIR-300 ùn hè micca difficiule: cunnessu u cavu di u fornitore à a porta "Internet", cù u cavu furnitu cù u router, cunnesse una di e porti LAN di u router à u connettore di a scheda di rete di u vostru computer o laptop.
Se avete pruviatu di cunfigurà prima, avete portatu un router da un altru appartu o pussutu cumprà un dispositivu usatu, prima di iniziare i seguenti punti, si raccomanda di resettà tutte e impostazioni: per fà quì, premete e tenitete u bottu di reset da dietru cù qualcosa di dilettante finu à L'indicatore di l'alimentazione nantu à u DIR-300 ùn lamperà micca, allora rilasciate u pulsante.
L'aggiornamentu di u Firmware
Dopu avè cunnessu u router à u computer da u quale fassi tramintà, lanciate un navigatore Internet è inserisci u seguitu indirizzu in a barra di indirizzi: 192.168.0.1, poi preme Invescia e, quand'ellu vi dumanda di login è password, accede à u pannello di amministrazione di u router Tutti i campi inseriscenu un valore standard: admin.
Cusì vedi u pannellu di e configurazione di u vostru D-Link DIR-300, chì pò avè tri tipi diversi:
Diversi tipi di firmware per D-Link DIR-300
- In u primu casu, selezziunate l'elemento di menu "sistema", allora - "Aggiornamentu di Software", specificu u caminu à u file cù u firmware, è cliccate "Aggiorna";
- In u secondu - cliccate "Configurà manualmente", selezziunate a tabulazione "Sistema" in cima, quì sottu - "Aggiornamentu di Software", specificate u percorso per u file, cliccate "Aggiorna";
- In u terzu casu - in fondu a destra, cliccate "Impostazioni avanzate", poi nantu à la scheda "Sistema", cliccate nantu à a freccia "Destra" è selezziunate "Aggiornamentu di Software". Specifichi ancu u parcorsu à u novu file di firmware è cliccate "Update".
Dopu à ciò, aspettate chì l'aggiornamentu di u firmware sia finitu. I signali chì sò stati aggiornati sò:
- Invità à entrà login è password, o cambia a password standard
- L'assenza di tutte e reazioni visive - a striscia ghjunghjerà à a fine, ma nunda hà accadutu - in stu casu basta rializà 192.168.0.1
Tuttu, pudete procedere per configurà a cunnessione Stork Togliatti è Samara.
Configurazione di cunnessione PPTP in DIR-300
In u pannellu amministrativu, selezziunate "Impostazioni avanzate" in u fondu è nantu à la scheda di rete - l'elemento LAN. Modemu l'indirizzu IP da 192.168.0.1 à 192.168.1.1, rispondemu à a dumanda di cambià u pool di indirizzi DHCP affermativamente è cliccate "Salva". Dopu, in cima di a pagina, selezziunate "Sistema" - "Salvà e ricarica". Senza stu passu, l'Internet da a Cicogna ùn funziona micca.
D-Link Dir-300 pagine avanzate
Prima u passu chì cunsultà, assicuratevi chì a cunnessione Stork VPN in u vostru computer, chì avete usu di solitu per accede à Internet, hè rotta. Se no, disabilite sta cunnessione. Più tardi, quandu u router hè configuratu, ùn avete più bisognu di cunnesse, ancu se, lanciate sta cunnessione nant'à un computer, Internet ùn funziona solu, ma micca via Wi-Fi.
Andate à l'impostazioni avanzate in a "Rete" scheda, seleziona "WAN", allora - aghjuntu.- In u campu Tipu di cunnessione, selezziunà PPTP + IP dinamicu
- Sottu, in a sezione VPN, indichi u nome è a password data da u fornitore Stork
- In l'indirizzu di u server VPN, inserite server.avtograd.ru
- I parametri rimanenti sò lasciati cambiati, cliccate nantu à "Salva"
- A pagina successiva, a cunnessione apparirà in u statu "rotto", ci sarà ancu una lampadina cun marcatu rossu nantu à u sopra, cliccate nantu à ellu è selezziunate l'opzione "Salvà e cambiamenti".
- U statutu di a cunnessione sarà visualizatu "rotto", ma se a pagina hè aggiornata, vedite cambiamenti di statutu. Pudete ancu cercà di accede à qualunque situ nantu à una scheda separata di navigatore; sì funziunava, allora u più impurtante hè chì a configurazione di a cunnessione per a Cicogna in u D-Link DIR-300 hè cumpleta.
Configurate a rete di rete Wi-Fi
Per chì i grandi vicini di veda ùn usanu micca u vostru prugramma di accesso Wi-Fi, vale a so piacè fate qualchì regolazione. Andate in "Impostazioni avanzate" di u router D-Link DIR-300 è selezziunate "Impostazioni di Base" in a scheda Wi-Fi. Quì, in u campu "SSID", inserisci u nome volu di u puntu di accesso senza fili, da chì vi distinguete da altri in a casa - per esempiu, AistIvanov. Salvà e impostazioni.
Impostazioni di sicurezza di rete Wi-Fi
Ritornu à a pagina di l'impostazioni avanzate di u router è selezziunate "Impostazioni di sicurezza" in l'elemento Wi-Fi. In u campu "Autenticazione di Rete", inserisci WPA2-PSK, è in u campu "Chjama di crittografia PSK", inserisci u password desiderata per a cunnessione à a rete wireless. Deve esse custruita da micca più di 8 caratteri latini o numeri. Cliccate salvà. Poi, ancu, "Salva modifiche" à a lampadina in cima di a pagina di a configurazione di DIR-300.
Cumu fà tltorrent.ru è altre risorse lucali
A maiò parte di quelli chì utilizanu Stork cunnoscenu un tale tracker torrent cume tltorrent, è ancu u fattu chì a so operazione impiega disattivà a VPN o impiegà u routing. Per fà u torrent, è necessariu configurà rotte statiche in u D-Link DIR-300 router.
Per questo:- A pagina di l'impostazioni avanzate, in l'elemento "Status", selezziunu "Statistiche di Rete"
- Ricordate o scrivite u valore in a colonna "Gateway" per a più alta connessione dynamic_ports5.
- Ritornu à a pagina di l'impostazioni avanzate, in a sezione "Avanzata", cliccate à a freccia à diritta è selezziunate "Routing"
- Cliccate aghjunghje è aghjunghjite dui rotte Per u primu, a rete di destinazione hè 10.0.0.0, a maschera di subnet è 255.0.0.0, u gateway hè u numeru chì avete annotatu sopra, salvà. Per a seconda: rete di destinazione: 172.16.0.0, maschera di subnet 255.240.0.0, la stessa porta, salvà. Ancu una volta, salvate a "lampadina". Avà, sia l'internet è e risorse locali sò dispunibuli, cumpresu tltorrent.