Configurazione di D-Link DIR-300 per TTK

In questo manuale, a prucedenza spiegherà u processo di configurazione di u router Wi-Fi D-Link DIR-300 per u fornitore di servizii Internet TTK. I regolamenti presentati sò corretti per a cunnessione PPPoE di TTK, chì sò aduprate, per esempiu, in San Pietroburgo. In a maggior parte di e cità induve TTK hè presente, PPPoE hè ancu adupratu, è cuscende micca esse prublemi cù a configurazione di u router DIR-300.

Questa guida hè adatta per e seguenti versioni di router:

  • DIR-300 A / C1
  • DIR-300NRU B5 B6 è B7

Pudete truvà a revisione di l'hardware di u vostru router wireless DIR-300, guardendu l'adesiu di u spaziu di a periferica, paragrafo H / W ver.

I router Wi-Fi D-Link DIR-300 B5 è B7

Prima di installà u router

Prima di configurà D-Link DIR-300 A / C1, B5, B6 o B7, vi pruponi di scaricà l'ultimu firmware di stu router da u situ ufficiale ftp.dlink.ru. Cumu fà:

  1. Andate à u situ specificatu, andate in u cartulare di pub - Router è selezziunate a cartella rispettu à u vostru mudellu di router.
  2. Andate in a cartula Firmware è selezziunate a revisione di u router. U cartulare .bin situatu in sta cartella hè l'ultima versione di u firmware per u vostru dispositivo. Scaricate-u in u vostru computer.

L'ultimu file di firmware per DIR-300 B5 B6

Vi vole ancu assicurà chì a cunfusioni di cunnessione à u zona locale in u computer sò impostate correttamente. Per questo:

  1. In Windows 8 è Windows 7, andate in "Pannello di cuntrollu" - "Rete è Spartitu", à manca à menu, seleziona "Modifica l'impostazione di l'adattatore". In a lista di cunnessioni, selezziunate "Connessione à l'à Locu", cliccate puru nant'à, è, in u menu di cuntestu chì si vene, cliccate "Proprietà". Un elencu di i componenti di a cunnessione sarà visualizatu in una finestra chì si vede. Duvete selezziunà "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4", è visualizzate e so proprietà. Per cunfigurà u router DIR-300 o DIR-300NRU per TTC, i parametri sò impostati in "Obtevule un indirizzu IP automaticamente" è "Connettiti automaticamente à u server DNS".
  2. In Window XP, tuttu hè u listessu, u solu bisognu à andà à u principiu hè in u "Pannello di cuntrollu" - "Connessioni di Rete".

È l'ultimu mumentu: se avete acquistatu un router usatu, o pruvatu senza successu per configurà lu per un bellu tempu, allora prima di cuntinuà, resettilo à e impostazioni di fabbrica - per fà cusì, premete e tenitete u bottu "Reset" nantu à u reversu cun u router finu à a luce di lampadina. Dopu à quessa, rilasciate u bottinu è aspettate circa un minutu finu chì u router abbia u ventu cù a regolazione di fabbrica.

D-Link DIR-300 Connection and Firmware Update

S'è u casu, cumu si deve cunnessu u router: u cavu TTK deve esse cacciu à a porta Internet di u router, è u cavu furnitu cù u dispositivo à unu di i porti LAN è l'altru à u portu di a scheda di rete di u computer o di u laptop. Accende u dispositiu in a prucca è procedi à aggiornà u firmware.

Lanciate un browser (Internet Explorer, Google Chrome, Opera, o qualsiasi altra), in a barra di indirizzi, digià 192.168.0.1 è premete Invescia. U risultatu di sta azzione deve esse una richiesta di login è una password per entrà. U login di fabbrica per difettu è una password per i router D-Link DIR-300 sò admin è admin in rispettivamente. Entramu è truvemu nantu à a pagina di l'impostazioni di u router. Vi puderete chiede di fà cambiamenti à i dati di autorizazione standard. A pagina iniziale pò sembà diversa. In questo manuale, i vecchi numeri di u router DIR-300 ùn saranu micca cunsiderati, è cusì procedemu da a suppusazione chì ciò chì vedete sia unu di dui foto.

Se avete un'interfaccia cum'è mostra a sinistra, allora per u firmware, selezziunu "Configura manualmente", quindi la scheda "Sistema", selezziunate "Aggiornamentu di Software", cliccate nantu à u pulsante "Sfoglia" è specificate u percorso per u novu di u firmware. Fate un clic nantu à "Aghjunghje" è aspettate chì u prucessu sia finitu. Se a cunnessione cù u router hè persa, ùn sia micca intimiditu, ùn trascinaru micca da u pruvi è ghjustu aspettà.

Se avete una interfaccia moderna mostra in a foto a destra, poi per u firmware, cliccate "Impostazioni avanzate" in u fondu, in la scheda Sistema, cliccate nantu à a freccia destra (tracciata quì), selezziunate "Aggiorna software", specificate u caminu per u novu file di firmware, cliccate " Refresh ". Poi aspettate ch'ellu sia finitu u prucedimentu di u firmware. Se a cunnessione cù u router hè interriata - questu hè normale, ùn agiscia micca, aspettate.

À a fine di sti passi semplici, puderete torna à truvà nantu à a pagina di regolazione di u router. Ùn hè ancu pussibule chì sarete informati chì a pagina ùn pò esse visualizzata. In stu casu, ùn preoccupatevi, ghjustu andà torna à u stissu indirizzu 192.168.0.1.

Configurazione di a cunnessione TTK in u router

Prima di cuntenere à a cunfigurazione, scucciate a cunnessione Internet di u TTC in u computer. Ùn mai micca cunnessu mai. Spieghju: subitu dopu avemu eseguitu a cunfigurazione, sta cunnessione duverà esse installata da u router stessa, è solu distribuita à altri dispositivi. Hè Una cunnessione LAN unica deve esse cunnessa à u computer (o senza fili s'è travagliendu via Wi-Fi). Questu hè un sbagliu cumunu, dopu chì dighjà scrivenu in i commenti: ci hè internet in u computer, ma ùn ci hè micca nant'à u tablet è tuttu ciò hè di stà.

Dunque, per configurà a cunnessione di TTK in u router DIR-300, in a pagina di l'impostazioni principali, cliccate "Impostazioni avanzate", poi nantu à la scheda "Rete", selezziunu "WAN" e cliccate "Add".

Impostazioni di cunnessione PPPoE per TTK

In u campu "Tipu di Connessione", inserisci PPPoE. In i campi "Username" è "Password" inserite i dati furniti da u fornitore TTK. U parametru MTU per TTC si propone di esse piazzatu à 1480 o 1472, per evità prublemi in futuro.

Dopu à ciò cliccate "Salva". Vedete un elencu di cunnessioni, in cui a cunnessione PPPoE hè in u statu "rotto", è un indicatore chì attira a vostra attenzione in cima à destra - cliccate nantu à ellu è selezziunate "Salva". Aspetta 10-20 secondi è arricchisce a pagina cù a lista di cunnessioni. Se tuttu si hè fattu correttamente, puderete vede chì u so status hè cambiatu è avà hè "Connected". Hè tutta a configurazione di a cunnessione TTK - Internet deve esse sempre dispunibile.

Configurate una rete Wi-Fi è altre impostazioni.

Per definisce una password per Wi-Fi, per evitare l'accessu à a rete senza fili di persone non autorizzate, fate riferimento à stu manuale.

Se avete bisognu di cunnesse una TV Smart TV, console di ghjochi Xbox, PS3 o altra - allora pudete cunnessu per filo à una di e porti LAN libere, o pudete cunnessu cun di esse via Wi-Fi.

Questu completa a configurazione di u router D-Link DIR-300NRU B5, B6 è B7 è a DIR-300 A / C1 per TTC. Se per una ragione perchè a cunnessione ùn hè micca stabilita o ancu altri prublemi si presentanu (i dispositivi ùn sò micca cunnessi cun Wi-Fi, u laptop ùn pò vedi u puntu d'accessu, etc.), fighjate a pagina apposta creata per tali casi: prublemi durante a creazione di un router Wi-Fi.