Programmi per trame funzioni

Perchè u drive à statu solidu per travaglià à piena capacità, deve esse configuratu. Inoltre, i cunfusioni corrette non solu assicuranu un travagliu di discu digià è stabile, ma dinù estenu a so vita di servizio. È oghje avemu da parlà di cume è esattamente ciò chì regolazione deve esse fatta per SSD.

Cume di configurà SSD per travaglià in Windows

Vedemu dettu l'uptimisazione SSD usando l'esempiu di u sistema operativu di Windows 7. Prima di passà à e impostazioni, dicemu un duie parole nantu à cumu ci sò modi di fà quellu. In realtà, avete a scelta tra automatica (cù l'aiutu di utilità speciali) è quelle manuali.

Metudu 1: Usa u SSD Mini Tweaker

Incù l'aiutu di l'utilità SSD Mini Tweaker, l'ottimisazione SSD hè quasi cumpleta automatica, à eccezione di azzioni speciali. Stu metudu di configurazione ùn risparmià solu u tempu, ma ancu in più praticu tutte e azzioni necessarie.

Scaricate SSD Mini Tweaker

Allora, per ottimizà cù u Mini Tweaker SSD, avete bisognu di cuminciare u prugramma è verificà l'azzioni desiderate cù casute. Per capisce ciò chì agisce necessarie da fà, passemu per ogni articulu.

  • Abilità TRIM
  • TRIM hè un cumandamentu di u sistema operativu chì permette di sguassà e cellule di u discu di i dati fisicamente cancellati, aumentendu cusì a so prestazione. Cum'è quì u cumandamentu hè assai impurtante per SSD, simu i sicuru.

  • Disabilite Superfetch
  • Superfetch hè un serviziu chì permette di accelera u sistema cû raccolta di informazioni nantu à i prugrammi più usati è ponendu i moduli necessarii in RAM per anticipu. Tuttavia, quandu utilizanu e unità di stato solidu, u serviziu ùn hè più necessariu, postu chì a velocità di lettura di i dati aumenta dieci volte, vale à dì chì u sistema pò leggere rapidamente è esegui u modulu necessariu.

  • Disattivazione di Prefetcher
  • Prefetcher hè un altru serviziu chì permette di aumentà a velocità di u sistema operativu. U principiu di u so funziunamentu hè simule à u serviziu precedente, allora per SSD pò esse sparitaghju sicuru.

  • Mantene u core di u sistema in memoria
  • Se u vostru computer hà 4 o più gigabyte di RAM, allora pudete à marcellamentu sicuru a casella accantu à sta opzione. Inoltre, ponendu u kernel in RAM, allargherai a vita di u drive è pudere aumentà a velocità di u sistema operativu.

  • Aumenta a dimensione di cache di u sistema di file
  • Questa opzione riduce u numaru di accessi à u discu, è, per quessa, allargà a so vita di servizio. E aree più utilizzate di u discu saranu salvate in RAM cume una cache, chì riduce u numaru di chjamate direttamente à u sistema di file. Tuttavia, ci hè un svantu quì - un aumentu di a quantità di memoria usata. Allora, se avete menu di 2 gigabyte di RAM installatu nantu à u vostru computer, allora quest'ultima hè a bona strada lasciata chjarata.

  • Rimuete u limite da NTFS in termini d'usu di memoria
  • Quandu questa opzione hè abilitata, più operazioni di lettura / scrittura saranu cache, perch'ellu necessitarà una memoria RAM supplementare. Solu, questu opzione pò esse attivata s'ellu utilizza 2 o più gigabyte.

  • Disattivà a deframmentazione di i schedari di sistema à a prima volta.
  • Chì SSD hà un principiu diversu di scrittura di dati paragunati à e azzioni magnetiche, chì rende a necessità di deframmentà i file assolutamente inutili, pò esse spente.

  • Disattivà a creazione di un file Layout.ini
  • Quandu u sistema hè inattivu, un schedariu speciale Layout.ini hè criatu in a cartella Prefetch, chì conserva un elencu di directory è file utilizzati quandu u sistema operativu hè carregatu. Questa lista hè aduprata da u serviziu di deframmentazione. Tuttavia, per u SSD ùn hè micca assolutamente necessariu, cusì guardamu questu opzione.

  • Disattivà a creazione di nomi in u formatu MS-DOS
  • Questa opzione disattivarà a creazione di nomi in u formatu "8.3" (8 caratteri per u nome di file è 3 per l'estensione). In larga parte, hè necessariu per u funzionamentu correttu di applicazioni à 16-bit destinate à travaglià in u sistema operativu MS-DOS. Se ùn aduprate micca tali software, allora questu opzione hè megliu da disattivà.

  • Disattivà u sistema di indicizzazione di Windows
  • U sistema d'indexazione hè destinatu à fornisce una ricerca rapida per i schedari è i cartulari necessarii. Tuttavia, se ùn aduprate micca a ricerca standard, pudete disattivarla. Inoltre, se u sistema operativu hè installatu in u SSD, questu puderà riduce u numeru di accessi à u discu è liberanu spaziu in più.

  • Disattivà l'ibernazione
  • A modalità d'ibernazione hè di solitu usata per avè in furia u sistema. In stu casu, a situazione attuale di u sistema hè salvata in u schedariu di sistema, chì di solitu hè uguale in dimensione à a RAM. Questo ti permette di caricare u sistema operativu in secondi. Tuttavia, stu modu hè pertinente s'è utilizza una unità magnetica. In u casu di SSD, u download eni succede in una pochi di secondi, dunque stu modu pò esse spento. Inoltre, risparmia parechji gigabyte di spaziu è allargà a vita di serviziu.

  • Disabilite a sicurezza di sistema
  • Disattivà a funzione di prutezzione di u sistema, ùn risparmia solu spaziu, ma allargarà ancu a vita di servizio di u discu. U fattu hè chì a prutezzione di u sistema sia in creazione di punti di cuntrollu, chì u so volume pò esse fino à 15% di u volumu di u discu totale. Tandu riduce u numaru di operazioni di lettura / scrittura. Allora, per SSD sta funzione hè megliu.

  • Disabilite u serviziu di defragramentu
  • Come annunziatu sopra, i SSD ùn anu micca necessariu da deframmentà per via di a natura di l'archiviazione di dati, perciò questo serviziu pò esse discupratu.

  • Ùn cancellate micca u file di paging
  • Se aduprate u file di swap, pudete "dì" u sistema chì ùn avete micca bisognu di pulizia ogni volta chì speggi u computer. Si riduce u numaru di operazioni cù SSD è allargà a vita di serviziu.

Ora chì avete piazzatu tutte e caselle necessarie, premete u pulsante "Applica i Canzoni" è ripartite u computer. Questu completa a configurazione SSD cù SSD Mini Tweaker.

Metudu 2: Usendu SSD Tweaker

SSD Tweaker hè un altru aiutante in a regula installazione di SSD. A differenza di u primu prugramma, chì hè cumpletamente libaru, questu hà una versione pagata è una versione gratuita. Queste versioni differiscono, prima di tuttu, in un set di impostazioni.

Scaricate SSD Tweaker

Se aghjaccià l'utilità per prima volta, allora per difettu vi sarà accoltu da una interfaccia inglesa. Perciò, in u angulu inghjustu u dirittu sceglite a lingua russa. Purtroppu, certi elementi rimarranno ancu in inglese, ma, ma a maiò parte di u testu sarà traduttu in russe.

Ora torna à a prima scheda "SSD Tweaker". Quì, in u mezu di a finestra, hè un dispunibule un botu chì vi permetterà di sceglie a regolazione di u discu automaticamente.
Tuttavia, ci hè unu "ma" quì - alcune impostazioni saranu dispunibili in a versione pagata. À a fine di a procedura, u prugramma offre una ripresa di u computer.

Sì ùn sò micca soddisfatti di a configurazione automatica di u discu, pudete andà in manuale. Per questo, i utilizatori di l'applicazione Tweaker SSD anu duie tabs. "Impostazioni predefinite" è "Impostazioni avanzate". Quest'ultima cuntene quelle opzioni chì saranu dispunibule dopu acquistatu una licenza.

Tab "Impostazioni predefinite" Pudete attivà o disattivà i servizii Prefetcher è Superfetch. Questi servizi sò usati per accelerà u sistema operativu, ma cù l'usu di u SSD perde u so significatu, perchè hè megliu per disattivarli. Altre opzioni sò ancu dispunibule quì, chì sò state descritte in u primu metudu di l'impostazioni di l'unità. Perciò, ùn invichemu micca nantu à elli in dettaglio. Se avete tutte e domande nantu à e opzioni, allora, in un cursu di u cursore nantu à a linea desiderata, pudete avè un suggerimentu dettagliatu.

Tab "Impostazioni avanzate" contiene opzioni addiziunali chì vi permettenu di gestisce certi servizi, è aduprà alcune funzioni di i sistemi operativi Windows. Alcune di e impostazioni (per esempio, cum'è "Abilita serviziu d'entrata di Tablet PC" è "Abilita Aero Theme") aghjunghjanu più a velocità di u sistema è ùn influiscenu micca in u funziunamentu di l'unità in solidu.

Metudu 3: Configurate SSD manualmente

In più di l'usu di strumenti speciali, pudete configurà te u SSD. Tuttavia, in questu casu ci hè un risicu di fà qualcosa di male, soprattuttu se ùn sì micca un utente sperimentatu. Dunque, prima di procedere à l'azione, fà un puntu di riparazione.

Vede ancu: Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 7

Per a maiò parte di l'impostazioni aduprà l'editor di u registru standard. Per aprì, avete bisognu à pressà i tasti "Win + R" è in a finestra Run entrate u cumannu "regedit".

  1. Accende u comando TRIM.
  2. Prima di tutti, permissimu u cumandamentu di TRIM, chì assicura u funziunamentu rapidu di u drive à u sondu solidu. Per fà quessa, andate in u editor di Registro di modu seguente:

    SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE I Servizii di CurrentControlSet msahci

    Eccu quì u parametru "ErrorControl" è cambiate u so valore à "0". In più, in u parametru "Start" ponu ancu u valore "0". Ora resta à ripartite u computer.

    Hè impurtante! Prima di cambià u registru, avete bisognu di definisce a modalità di cuntrollu AHCI in BIOS invece di SATA.

    Per verificate se i cambiamenti anu effettu o micca, avete bisognu di aprite u manager di dispositivi è in a filiale IDEATA vede se vale a pena AHCI. Se hè, allora i cambiamenti sò diventati effettivi.

  3. Disattivà l'indice di dati.
  4. Per scurdà l'indicazione di i dati, andate in a prupietà di u discu sistema è selezziunate a casella "Permettite di indexà u cuntenutu di i file in u discu in più di e proprietà di file".

    Sì in u prucessu di disattivà l'indice di dati, u sistema riporta un errore, allora hè più probabilmente assuciatu à u file di paging. In stu casu, avete bisognu di riavvià è ripetite l'azione di novu.

  5. Spegni u schedariu di paging.
  6. Se u vostru computer hà micca più di 4 gigabyte di RAM, allora questu articulu pò esse saltatu.

    Per disattivà u schedariu di paging, avete bisognu di andà nant'à e impostazioni di prestazione di u sistemu è in l'impostazioni avanzate, bisogna deselezionà a casella è abilità "senza file di paginazione".

    Vede ancu: Avete bisognu di un file di paging per SSD

  7. Spendi l'ibernazione.
  8. Per riduce a carica di u SSD, pudete disattivà a modalità di ibernazione. Per fà quessa, hè bisognu di lanciare un prompt di cumandamentu cum'è amministratore. Vai à u menù "Start"allora andate à"Tutti i prugrammi -> Standard"è quì avemu cliccatu cù u clicciu nantu à u dirittu nantu à l'elemento "Linea di cumandamentu". Dopu, selezziunate u mode "Run as administrator". Ora introduce u cumandamentu"powercfg -h off"è ripartite u computer.

    Se avete bisognu di abilità l'ibernazione, allora ghjustu uttenite u comandopowercfg -h on.

  9. Disattivà a funzione di Prefetch.
  10. A disabilitazione di a funzione Prefetch hè fatta in l'ambitu di a configurazione di u Registro di sistema, dunque, lanciate l'editor di u registru è andate in a rama:

    HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet / Control / SessionManager / MemoryManagement / PrefetchParameters

    Allora, per u parametru "EnablePrefetcher" impostate u valore à 0. Cliccate "OK" è ripartite u computer.

  11. Spegni SuperFetch.
  12. SuperFetch hè un serviziu chì accelera u sistema, ma quandu usando SSD ùn hè micca necessariu. Dunque, si pò scruglienu sicuramente. Per fà quellu per u menu "Start" aprite "Pannello di cuntrollu". Dopu, andate à "Amministrazione" è quì apriamo "Servizi".

    Questa finestra mostra a lista cumpleta di i servizii dispunibili in u sistema operativu. Avemu bisognu di truvà u Superfetch, dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse è installate Tipu Startup in statu "Disabled". Dopu, ripartite u computer.

  13. Disattiva a cache di cache di Windows.
  14. Prima di disattivà a funzione di cancellazione di cache, vale a voglia à tene à mente chì quest'ambitu pò ancu influenzà u rendimentu di u drive. Per esempiu, Intel ùn raccomanda micca di disattivà a pulizia di cache per i so dischi. Ma, se avete ancora dicitu di disattivà lu, allora deve fà i passi chì seguite:

    • Vai à e prupietà di u discu sistema;
    • Vai à la tabulazione "Attrezzatura";
    • Selezziunu u SSD desideratu è preme u pulsante "Pruprietà";
    • Tab "Generale" preme u pulsante "Cambia impostazioni";
    • Vai à la tabulazione "Politica" e spuntà e opzioni "Disattivà a cundizione di tampone di cache";
    • Rinvià u computer.

    Se capite chì a prestazione di u discu hè crolla, allora avete bisognu di deselezzione "Disattivà a cundizione di tampone di cache".

    Conclusione

    Di i metodi di ottimizazione SSD discuste quì, u più sicuru hè u primu - aduprà utilità speciale. Tuttavia, ci sò spessu casi chì tutte l'azione devenu esse effettuate manualmente. Cù u più impurtante, ùn vi scurdate di creà un puntu di riparazione di u sistemu prima di fà qualunque cambiamenti; in casu di fallimentu, vi aiuterà a ripristinà u sistema operativu à u sistema operativu.