Abilitazione di tutti i core in un computer in Windows 7

I prugrammi per a creazione di tracce di appoghju (strumentali) sò in gran parte detti DAW, chì significa stazione di lavoro audio digitale. Realmente, ogni prugramma di creazione di musica pò esse consideratu cum'è tale, postu chì a componente strumentale face parte integrante di ogni composizione musicale.

Tuttavia, hè possibile creà l'instrumentale da a canzone finita, cacciò a parte vocale di quissa cù i mezzi speciali (o semplicemente sopprimendu). In questu articulu, guarderemo i prugrami più popolari è efficaci per a creazione di tracce di u seguitu, cumprendi quelli cunducati à edità, mescolà è masterizà.

Chordpulse

ChordPulse è un prugramma per a creazione di arrangiamenti, chì idealmente (cun ​​approcciu prufessiunale) hè u primu passu necessariu versu a creazione di un strumentale di bona qualità è di qualità.

Questu prugramma funziona cù MIDI è permette di selezziunu l'accompagnamentu à u futuru minus aduprendu chords, chì in l'assortimentu di stu pruduttu cuntene più di 150, è sò tutti pratici distribuiti secondu u genere. U prugramma ghjunghje à l'utente cun opportunità veramente larghe, micca solu per selezziunate accordi, ma dinò per edità. Quì pudete cambià u tempo, a tonalità, a stena, a sparghjera è a combinà l'accords, è assai di più.

Scaricate ChordPulse

Audacity

Audacity hè un editori audio multifunzionale cù molte funzioni utili, un largu serie di effetti è supportu per l'elaborazione batch di file.

Audacity sustene quasi tutti i formati di i file audio è pò esse adupratu micca solu per l'editing di reguli di audio, ma dinò per u travagliu prufessiunale, di u studio. In più, in stu prughjettu, pudete cancellà l'audio da u rumu è di l'artefichi, cambia u tonalità è a velocità di riproduzione.

Scaricate Audacity

Fuga sonora

Stu prugramma hè un editori audio professionale, chì pudete aduprà sicuramente à travaglià in studiu di registrazione. Sound Forge offre praticità quasi illimitate per a trasmissione è l'elaborazione di soni, permette di registrà audio, supporta a tecnulugia VST, chì ti permette di cunnesse plug-in di terze parti. In generale, questu editor hè amparatu à esse adupratu non solu per l'elucidazione audio, ma dinò per mischia è padrona di strumenti pronti creati in DAW prufessiunali.

Sound Ford hà una registrazione di CD è strumentu di copia, è a trasformazione batch hè supportata. Quì, cum'è Audacity, pudete risturà (ripristinà) registrazioni audio, ma questu strumentu hè implementatu quì più qualitativamente è professionalmente. Inoltre, aduprendu attrezzi spiccati è plug-in, aduprà stu prugramma hè pussibule di rimuovere e parole da una canzone, cusì rimuete a parte vocale, lascendu sulu a traccia di appoggio.

Scaricate Sound Forge

Audizione di Adobe

Adobe Audition hè un editore di audio è di video putente focalizatu nantu à i prufessiunali, chì sò ingegneri di sona, pruduttori, compositori. U prugramma hè assai simile à Sound Forge, ma a qualità qualitativamente u supera in certi parametri. In primu, Adobe Audishn sembra più comprensibile è attraente, è dopu, ci sò assai più plug-in VST di terze e applicazioni ReWire per stu pruduttu, chì espandenu è miglioranu a funzionalità di questu editor.

Campo di applicazione - Mesculazione è padrona di parti strumentali o composizioni di musica prontu fatta, l'elaborazione, l'edittivu è u miglioramentu di voce, registrazione di voci in tempo reale è molto di più. Come in Sound Ford, in Adobe Audition, pudete "dividere" a canzone finita in voce è in pista, ancu se pudete vene quì cù strumenti standard.

Scaricate Adobe Audition

Lezione: Cumu fà un minus unu da una canzone

FL Studio

FL Studio hè unu di i prugrammi più diffusi per a creazione di musica (DAW), chì hè appena largamente dumandatu trà i pruduttori professionisti è i compositori. Qui potete edità l'audio, ma questu hè solu una di migliaia di funzioni possibili.

Questu prugrammu ti permette di creà e so propri tracce di rinfurzamentu, cundutele à un sonu prufessiunale, di qualità studiu in un mixer multifunzionale cù l'aiutu di l'effetti maestri. Quì pudete ancu calificà a voce, ma Adobe Audition pò travaglia ancu più cù questu travagliu.

In u so arsenale, FL Studio cuntene un enorme libreria di soni unici è cicette chì pudete aduprà per creà i vostri strumentu strumentali propriu. Ci sò strumenti virtuali, effetti maestri è assai più, è quelli chì ùn sembranu micca avè un cunferenza standard pò allargà liberamente a funzionalità di stu DAW cù l'aiutu di librerie di terze parti è plug-in VST, di i quali ci hè un granni per essa.

Lezione: Cumu creà musica in u vostru computer cù FL Studio

Scaricate FL Studio

A maiò parte di i prugrammi presentati in st'articulu sò versati, ma ognunu di elli hè vale a pena i soldi chjamati da u sviluppatore finu à l'ultimu penny. Inoltre, ciascuna hà un periodu di prova, chì hè spessu di sfruttà tutte e funzioni. Alcuni di sti prugrammi ti permettenu di creà indipindente una qualità unica è di qualità unica unu-a-unu, è cù l'aiutu di l'altri pudete creà un strumentale da una canzone a pienu, da semplicemente sopprimendu o tagghjendu cumplettamente a parte vocale. Quale à sceglie hè in di voi.