A storia di e pagine visitate in u navigatore Opera permette, ancu dopu tantu tempu, di ritornà à i siti chì sò stati visitati prima. Usendu questu strumentu, hè pussibule "ùn perdite" una risorsa web preziosa à a quale l'utente ùn abbia micca avutu a primura attenzione o hà dimenticatu di aghjunghje à i segnalibri. Scopemu in chì modi pudete vede a storia in u navigatore Opera.
Apertu una storia cù a tastiera
U modu più faciule per aprire u vostru storia di navigazione in Opera hè di aduprà a tastiera. Per fà quessa, basta digià a combinazione di tasti Ctrl + H, è a pagina desiderata chì cuntene a storia si aprirà.
Cumu aprite a storia cù u menu
Per quiddi utenti chì ùn sò micca abituati à tene varie combinazioni di lettere in a so memoria, ci hè un altru, praticamente, u modu ugualmente facili. Andate in u menu di navigatore Opera, è u pulsu di u situ hè in u speddu in alto à sinu di a finestra. In a lista chì compare, selezziunate l'elemento "Storia". Dopu à quellu, l'utente truverà à a sezione desiderata.
Navigazione storica
U navigu in a storia hè assai sèmplice. Tutti i registri sò raggruppati per data. Ogni voce cuntene u nome di a pagina web visitata, u so indirizzu Internet, è u tempu di a visita. Quandu cliccate nantu à u record, va in a pagina selezionata.
In più, in a parte sinistra di a finestra ci sò elementi "Tutti", "Oghji", "Ieri" è "Vecchi". Sceglie a voce "Tuttu" (hè stabilita per difettu), l'utente puderà vede tutta a storia contenuta in a memoria di l'Opera. Se sceglite l'elemento "Oggi", solu e pagine Web visitate nantu à u ghjornu inghjunu sò mostrate, è quandu selezziunate a vocazione "Ieri", e pagine di ieri saranu visualizate. Se andate à l'elemento "Vecchia", vedrete i registri di tutte e pagine web visitate, partendu da a ghjurnata prima di ieri, è precedenti.
In più, a sezione hà una forma per ricercà a storia, introducendu u nome, o una parte di u titulu, di una pagina web.
A situazione fisica di a storia di l'Opera nantu à u discu duru
A volte, avete bisognu di sapè induve u repertoriu cun storica di e visite di pagine Web in u navigatore Opera hè situatu fisicamente. Difinimilu.
A storia di Opera hè conservata nant'à u discu rigiu in a cartella di archiviazione locale è in u schedariu Storia, chì, per quessa, si trova in u directory di profilo di navigatore. U prublemu hè chì dipende da a versione di u navigatore, u sistema operativu è l'impostazioni di l'usu, u caminu di sta cartella pò differisce. Per scopre chì u situ di u specificu istanza di l'applicazione hè situatu, aprite u menu Opera, è cliccate nantu à l'elemento "About".
A finestra chì si sfrutta contiene tutti i dati di basa nantu à l'applicazione. In a sezione "Modi" circà l'articolo "Profilu". Vicinu à u nome hè u chjassu cumpletu cù u profilu. Per esempiu, in a maiò parte di i casi, per Windows 7, sarà simule questu: C: Utenti (username) AppData Roaming Software d'opera Opera Stable.
Copia semplicemente sta strada, incolla in a barra di indirizzu di l'Esploratore di Windows, è andate in u directory di profili.
Aprite u cartulare di Stoccaggio Locale, chì permette di truvà a storia di e visite à e pagine web di u navigatore Opera. Ora, se vulete, pudete tuccà diverse manipolazioni cù sti schedari.
Di listessa manera, i dati ponu esse visualizati cù qualchì altro gestore di file.
Pudete vede a situazione fisica di i schedari di storia, ancu à puntuu u chjassu à elli in a barra d'indirizzi di l'Opera, appena cum'è faceva cun Esploratore di Windows.
Ogni file in a cartella di l'archiviazione locale hè una sola voce chì cuntene l'URL di una pagina web in a lista di u storicu di l'Opera.
Comu pudete vede, a visione di a storia di l'Opera andendu nantu à una pagina di navigatore speciale hè assai semplice è intuitiva. Se desiderate, pudete vede ancu a posizione fisica di i file di storia di a rete.