Avvolgimentu linea in una cella in Microsoft Excel

Comu sapete, per difettu, in una cella di una foglia Excel, ci hè una linea cù numeri, testu o altri dati. Ma chì avete da fà sì avete bisognu di trasferisce u testu in una cella à un'altra linea? Questa attività pò esse eseguita aduprendu alcune di e funzioni di u prugramma. Facemu capisce cume di fà una rottura di linea in una cella in Excel.

Modi di trasmissione di testu

Certi utenti tentanu di spostà u testu in a cella, premendu u pulsante nantu à a tastiera. Enter. Ma questu ghjustu ghjunghjenu solu chì u cursore si muva à a linea successiva di u zuccaru. Considereremo e varianti di trasferimentu in a cella, sia assai simplice è più cumplette.

Metudu 1: aduprà a tastiera

U modu più faciule per tramutà una altra linea hè di situà u cursore davanti à u segmentu chì deve esse spostatu, è dopu digià a combinazione di tasti nantu à a tastiera Alt + Enter.

A cunquista cun un sulu prutettu Enter, aduprà stu metudu si tramutà esattamente u risultatu ch'ella hè messa

Lezione: Chiavi calde in Excel

Metudu 2: formattazione

Se l'utente ùn hè micca assegnatu un compitu per trasferisce e parole strettamente definite in una nova linea, ma hà bisognu di esse inseritu in una cella, senza andà oltre i so limiti, allora pudete aduprà u strumentu di formattazione.

  1. Selezziunate a cella induve u testu va oltre i limiti. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
  2. A finestra di formattazione si apre. Vai à la tabulazione "Alignment". In a scatula di l'impostazioni "Mostra" selezziunu u parametru "Carry by words"da to spicificanu. Pressu u pulsante "OK".

Dopu à quessa, se i dati aganu fora di a cella, si allargarà automaticamente in altu, è e parolle saranu trasferite. A volte, avete à expandà i cunfini manualmente.

Per ùn formatghjate micca ogni elementu individuale in stu modu, pudete sceglie subitu l'intera area. U svantaghju di sta opzione hè chì u trasferimentu sia fattu solu se i paroli ùn rientrano micca nant'à i limiti, inoltre, u panicu hè effettuatu automaticamente senza tene in contu di u desideriu di l'utente.

Metudu 3: aduprà a formula

Pudete ancu fà u trasferimentu in a cellula cù e formule. Questu opzione hè particolarmente impurtante s'ellu si pò visualizà u cuntenutu per mezu di funzioni, ma pò esse adupratu ancu in casi normali.

  1. Formate a cella cum'è indicatu in a versione precedente.
  2. Selezziunate a cella è digià spiegu a espressione chì seguita in ella o in a barra di formula:

    = PIZZERA ("TEXT1"; SYMBOL (10); "TEXT2")

    Invece di elementi "TEXT1" è TEXT2 avete bisognu di sostituisce e parole o serie di parole chì vulete trasferisce. I caratteri restanti di formula ùn anu micca bisognu à cambià.

  3. Per fà vede u risultatu in fogli, cliccate Enter in a tastiera.

U svantaghju principale di stu metanu hè u fattu chì hè più difficiule da implementà cà versioni precedenti.

Lezione: Funzioni utili di Excel

In generale, l'usu deve decideru chì di i metudi pruposti per aduprà più ottimale in un casu particulare. Se vulete solu tutti i caratteri per inserisce in i bordi di a cella, allora ghjustu u formattariu cum'è necessariu, è u modu megliu hè di formattà l'intera gamma. Se vulete organizzare u trasferimentu di parole specifiche, allora digià a combinazione di tasti appropriata, cum'è descritta in a descrizione di u primu metudu. A terza opzione hè pruposta da usà solu quandu i dati sò pigliatu da altri spazii aduprendu a formula. In altri casi, l'usu di stu metudu hè irrazionale, chì ci sò opzioni assai più semplici per risolve u prublema.